Liderbuksen 10 Skrevet 29. Maj, 2019 Kogle som har været ved hende her og kan fortælle noget? https://annoncelight.dk/showad/221815 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 29. Maj, 2019 Fik aldrig anmeldt hende, men besøgte Tina for et halvt års tid siden. Det er hende på billederne, men de er blevet pyntet lidt. Dog ikke overdrevent. Jeg synes hun var lækker. Bemærk dog at hun kun taler tysk, ikke engelsk, så det gjorde noget ved kemien hos mig da jeg ikke er god til tysk. Jeg fik en time som var fin sexmesse to udløsninger, hvoraf den ene var i munden. Hvis man taler tysk, kan hun sagtens anbefales. Generelt plejer stedet at være fint og ikke pynte alt for meget på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 29. Maj, 2019 Elprebsi skrev, for 3 timer siden: Generelt plejer stedet at være fint og ikke pynte alt for meget på billederne. Kan kun give dig ret, billederne passer altid, lidt photoshoppede, men retvisende. Stedet er for nydeligt blevet renoveret og fremstår rent og pænt. Dog er parkeringen ikke særlig diskret, men dog ikke sådan man er vildt udstillet. Ville bare aldrig holde i en firmabil med reklamer på. Pigerne er altid polakker, smilende og har aldrig snydt med ydelserne endnu, når jeg har besøgt stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 29. Maj, 2019 Enig med sønderjyden. Er selv ret træt af parkeringen, men prøver at besøge stedet lidt ud på aftenen og trafikken ikke er så slem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg