Hop til indhold
Gæst

Kirstinedeep hvor blev hun af? Tilbage

Recommended Posts

Gæst

Jeg fik en fræk aftale med hende i nat, bookede en time med god sex i flere stillinger, hun i fræk tøj, flere blowjobs megafransk.. Hun tilbyder alt i prisen og godt humør og flot pige, dejlig sexet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har fået kontakt med hende og vi har haft sex, jeg har hendes nummer og mail så har god kontakt med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dynamic1 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har fået kontakt med hende og vi har haft sex, jeg har hendes nummer og mail så har god kontakt med hende

Cool, og nu står nummer og mail jo i annoncen - så det er til at komme til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en sød pige. Fræk og lige til. Jeg havde besøg af hende for noget tid siden. Fin pris og service. Jeg bemærkede dog, at hun lige surfede på staniol ude i bilen inden hun kom ind. Hver sine laster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Har aldrig været sammen med hende. Men jeg har prøvet at lave aftale med hende et par gange og hver gang fået fornemmelsen af, at hun er en smule mærkelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Hun ringede til mig. For hun ville være .sikker på at a. var seriøs. Tror hun ik hun ved . Hva  det ord betyder. Men hun bruge det. i alle hendes billeder. at hun er 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...