Guest naughtypatrick Skrevet 30. Maj, 2019 Skulle et smut til Jylland i Bededagsferien, og besluttede mig for der ligeså godt kunne være lidt godt med på turen,og her er det ikke basser og kaffe jeg snakker om Valget faldt på Nikki https://annoncelight.dk/showad/266127 Hun så sød og fræk ud, og jeg kan bekræfte, det er pigen på billederne du kommer til at møde. Stedet er privat og diskret, og der er til at finde parkering i området, så ganske godt. Da jeg ankom til stedet blev jeg mødt af Raya Raya er sød og smilende og tager godt imod mig, taler lidt dansk men mest engelsk. Jeg bliver vist ind i værelset. og kort tid efter kommer Nikki ind. Hun er smuk, og hun har en dejlig fræk og sexet krop. Jeg vælger service for 1000,- og starter med massage og det er ganske rart. Lidt pirren og B2B og jeg må indrømme jeg er ganske tændt. Venderom og lidt leg med kalorius og et dejligt blow. Jeg synes bestemt Nikki leverer god service. Jeg kunne godt finde på at smutte forbi Nikki og Raya på turen hjem Så er du området og har du lyst til godt service, massage eller andet så giv dem et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chance86 1 Skrevet 25. August, 2019 Lækker anmeldelse har du et navn eller adresse på stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 25. August, 2019 Chance86 skrev, for 2 timer siden: Lækker anmeldelse har du et navn eller adresse på stedet Der er tlf nr osv hvis du trykker på linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chance86 1 Skrevet 25. August, 2019 youngatheart skrev, for 38 minutter siden: Der er tlf nr osv hvis du trykker på linket Bare sådan ren nysgerrighed ved du tilfældigvis om Raya også er ladyboy opdagede først Nikki var efter et par klik på annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thai tumbe 14 Skrevet 26. August, 2019 Chance86 skrev, for 16 timer siden: Bare sådan ren nysgerrighed ved du tilfældigvis om Raya også er ladyboy opdagede først Nikki var efter et par klik på annoncen Den ladyboy der bruger linket er i Lunderskov mener jeg Det er ikke Nikki længre der bruger linket, hun var ikke ladyboy Raya er IKKE ladyboy , det er sten sikkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chance86 1 Skrevet 26. August, 2019 thai tumbe skrev, for 6 minutter siden: Den ladyboy der bruger linket er i Lunderskov mener jeg Det er ikke Nikki længre der bruger linket, hun var ikke ladyboy Raya er IKKE ladyboy , det er sten sikkert Mange tak for svaret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg