Hop til indhold
devilde

Anbefaling af gp i Aarhus med store økologiske bryster?

Recommended Posts

Hej med jer :-)

Jeg har fået lyst til et besøg ved en slank eller relativ slank gp med mellem til store økobryster :-) Hvem kan I anbefale? Jeg har ikke specielle præferencer for nationalitet eller alder :-)

Redigeret af devilde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Karsten Krut skrev, for 9 minutter siden:

Gip hos pp massage i Århus

Hmm, har hun ægte bryster som der efterlyses ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsten Krut skrev, for 10 minutter siden:

Gip hos pp massage i Århus

Hun har da så absolut IKKE ægte bryster......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Babsfan skrev, 1 time siden:

FritidsQ har fantastiske babser. 

Tak, men hun har desværre ikke lørdagsåbent og det er netop I morgen at jeg skal til staden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhus62

Der er vel ingen der kommer i nærheden af Nemtøs når det kommer til store økologiske babser, og når man læser div. tråde her inde, så er hun et godt knald :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
aarhus62 skrev, for 4 minutter siden:

Der er vel ingen der kommer i nærheden af Nemtøs når det kommer til store økologiske babser, og når man læser div. tråde her inde, så er hun et godt knald :-)

Jeg  er  ikke  slank  eller  relativ slank  som  der  søges  efter - men  de  store  bryster  har  jeg  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhus62
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

Jeg  er  ikke  slank  eller  relativ slank  som  der  søges  efter - men  de  store  bryster  har  jeg  :-)

Men dejlige store ægte bryster og kvindelige former går vel hånd i hånd :-) - for de fleste kvinder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 51 minutter siden:

Jeg synes faktisk at du ser rigtig dejlig ud, men det er desværre en udfordring at du ikke har stedet vi kan mødes i Aarhus :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...