Hop til indhold

Recommended Posts

Har været en tur I Århus og fik pludselig en lyst. Jeg søgte på annoncelight.dk og her faldt jeg over Sara. Vi aftalte jeg skulle komme, var der til tiden og en sød pige åbnede døren, vi startede med lidt massa på min ryg, skulle vende mig om og må indrømme jeg kunne ikke skjule min begejstring Sara smiler lukker sine læber om den, der går ikke længe før jeg sprænger, det bedste bj I meget lang tid. Vi nusser lidt og det lykkes hende at gøre mig klar igen, til en dejlig gang dansk I forskellige stillinger. Jeg kommer helt sikkert tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sara I Viby annoncelight.dk 

balaba skrev, for 13 minutter siden:

Hvilken Sara besøgte du? Kan du eventuelt linke til hendes side? :-)

mugge1 skrev, for 5 timer siden:

Har været en tur I Århus og fik pludselig en lyst. Jeg søgte på annoncelight.dk og her faldt jeg over Sara. Vi aftalte jeg skulle komme, var der til tiden og en sød pige åbnede døren, vi startede med lidt massa på min ryg, skulle vende mig om og må indrømme jeg kunne ikke skjule min begejstring Sara smiler lukker sine læber om den, der går ikke længe før jeg sprænger, det bedste bj I meget lang tid. Vi nusser lidt og det lykkes hende at gøre mig klar igen, til en dejlig gang dansk I forskellige stillinger. Jeg kommer helt sikkert tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
balaba skrev, for 2 timer siden:

Kan du anbefale hende bigfoot?

Jeg kender ikke pigen, spurgte bare til om det var samme pige som i link :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...