cult 1 Skrevet 1. Juni, 2019 Hej Alle. Er der nogen der har besøgt stedet fornylig? Jeg har hørt der skulle være en ung pige i huset (pim eller noget ligende) Giver hun ekstra? Mvh Cult Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest vardeboy Skrevet 4. Juni, 2019 Jeg kommer ofte i klinikken i Bramminge. Jeg vælger altid Ann,da jeg har kendt hende i en del år efterhånden. Hun giver gerne lidt af hvert, men måske afhængig af hvor godt hun kender dig. Så er der som regel to andre piger husker dog ikke hvad de hedder. Den ældste af de to har lange fletninger,og hun giver et godt handjob. Den unge kender jeg ikke, men huset er kendt for at tilbyde som minimum handjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimmelim6 2 Skrevet 21. November, 2019 Den yngste hedder Nim, hun giver ikke ved dørene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimmelim6 2 Skrevet 23. November, 2019 cult skrev, den 2.6.2019 at 00:43: Hej Alle. Er der nogen der har besøgt stedet fornylig? Jeg har hørt der skulle være en ung pige i huset (pim eller noget ligende) Giver hun ekstra? Mvh Cult Pim giver hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cult 1 Skrevet 15. December, 2020 Hej. 'Længe siden jeg har været i huset. Er der en der kan løfte sløret om hvem der er der? Er Pim der stadig? Mvh Cult Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 136 Skrevet 1. Januar, 2021 cult skrev, den 15.12.2020 at 01:22: Hej. 'Længe siden jeg har været i huset. Er der en der kan løfte sløret om hvem der er der? Er Pim der stadig? Mvh Cult Der er kun mutter tilbage og ingen andre. Har været sådan i nogen tid pga. Corona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robin68 0 Skrevet 16. Januar, 2021 EsbjergFyren skrev, den 1.1.2021 at 02:03: Der er kun mutter tilbage og ingen andre. Har været sådan i nogen tid pga. Corona Er der åbent i disse Coronatider? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 16. Januar, 2021 Hmm, såfremt det er den samme DD jeg besøgte for et par år eller 3 siden omkring kbh, hvilket jeg er sikker på, udfra billede og DD Så no go, under arkten, spør jeg om jeg må slikke, hvortil hun svarede ja 100,- ekstra, det burde være mig som fik de 100,- Ja sådan er der så meget vi ej helt forstår, skidt pyt men No go Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cult 1 Skrevet 11. Marts, 2021 Guest Thaimig skrev, den 16.1.2021 at 19:43: Hmm, såfremt det er den samme DD jeg besøgte for et par år eller 3 siden omkring kbh, hvilket jeg er sikker på, udfra billede og DD Så no go, under arkten, spør jeg om jeg må slikke, hvortil hun svarede ja 100,- ekstra, det burde være mig som fik de 100,- Ja sådan er der så meget vi ej helt forstår, skidt pyt men No go Hvis du læser overskriften har du det svar angående Kbh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg