Hop til indhold

Recommended Posts

Hun siger hun holder til på en adresse der, hmmm.. er et forholdsvis pænt hus. Jeg ville blive meget overrasket hvis det passer.. men ja.. følger også med :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Andre, der har lyst til at fortælle om deres private interesser/at de følger med.... Måske er jeg for følsom, men det er sgu irriterende at åbne et link i håb om svar og så få fuldstændig ubrugelig info

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det egentlig du spørger om?

Jeg tjekker virkelighedens verden hver dag, men er der noget specielt du tænker på?

Om der er frie drinks?

Hendes rigtige navn er helt sikkert ikke Shampagne, og hun er helt sikkert heller ikke 28 år, og billederne ligner til forveksling de billeder der tidligere har været i annoncer for piger der arbejder hos Kate i Hellerup - i et faktisk ret pænt hus, så skal vi vædde en halv times oliemassage på at hun holder til på dette sted?

Og du kan sikkert godt få en gratis cola. :lol:

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror du ved det, men nu bøjer jeg det i neon - nej jeg indifferent overfor gratis cola, men vil gerne vide om piger er så lækker som på pix, om hun  er GFE-typen (altså om hun kan formåes til selv at nyde bare lidt) om hun kysser, om hun er medlevende eller en søstjerne, om det er en trist, en god eller måske ligefrem fremragende oplevelse ? Den slags, som der ganske tit spørges om herinde !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy

Det er pigen på billederne, sød og meget serviceminded. Alderen er naturligs plus moms, men 100% pigen på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy

Jeg gik ikk' efter Kys overhovedet, men som jeg skriver meget sød, serviceminded - ville endda give mig strømper på, efter endt "tur" og jeg var igang med at klæde mig på... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest naughtypatrick
newpussyhunter2 skrev, den 7.6.2019 at 11:57:

Andre end CphGuy, der har været forbi og har lyst til at fortælle lidt mere uddybende ?

Besøg pigen eller ring og spørg. Mange kysser ikke medmindre der er kemi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Krølle og Slemme:  Tak for rigtig kloge råd ! Det havde jeg da slet ikke overvejet. Hvorfor ikke bare slette hele efterlysningsfunktionen og lade os selv gøre vore erfaringer. De svarer jo alligevel aldrig til andres erfaringer !

Nu besøgte jeg rent faktisk damen -  men ville som alle andre gerne have haft et bedre oplysningsgrundlag først, så mi valg den aften havde været lidt nemmere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 15 minutter siden:

Til Krølle og Slemme:  Tak for rigtig kloge råd ! Det havde jeg da slet ikke overvejet. Hvorfor ikke bare slette hele efterlysningsfunktionen og lade os selv gøre vore erfaringer. De svarer jo alligevel aldrig til andres erfaringer !

Nu besøgte jeg rent faktisk damen -  men ville som alle andre gerne have haft et bedre oplysningsgrundlag først, så mi valg den aften havde været lidt nemmere.

Men så kommer der vel snart en anmeldelse fra din hånd når du nu har besøgt hende eller går det kun den ene vej med at spørge men ikke selv yde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke umagen værd -  hun er væk fra i dag. In short: Lille, yderst velformet kvinde, der på alle måder er behagelig at omgås... For dusk-tilhængere, så har hun sådan en. Meget flotte bryster, de virker ægte, men kan nok ikke være det. Røv er også velformet, men ikke særlig spændstig, så den skuffer lidt. Virkede som om hun nød min behandling, men blev meget business-like, da jeg skulle have mit knald. Tid blev overholdt meget præcist, så fransk fik jeg aldrig noget af

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hm... for dem der kan lide Champagne er det her den billige slags.

Meget business like, men giver dig hvad du har betalt for, så på den måde ok pris at give for få lettet trykket.

Kommer jeg igen? Nej det tror jeg ikke, men måske var hun bare træt, så at andre kan få en bedre oplevelse er jo ikke udelukket.

GF tror jeg bestemt ikke er inde for rækkevidde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Hubbi skrev, for 44 minutter siden:

Hm... for dem der kan lide Champagne er det her den billige slags.

Meget business like, men giver dig hvad du har betalt for, så på den måde ok pris at give for få lettet trykket.

Kommer jeg igen? Nej det tror jeg ikke, men måske var hun bare træt, så at andre kan få en bedre oplevelse er jo ikke udelukket.

GF tror jeg bestemt ikke er inde for rækkevidde.

For god ordens skyld, er det samme sted som Hubbi og Bud 2 indlæg tidligere, skriver om? Jeg mener da at Tuktuk og Shampagne fra linket er i Hellerupområdet og ikke på New Star.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...