Hop til indhold
nissens

Mænd mellem 50-60

Recommended Posts

Hvordan ser GP på mænd i aldersgruppen 50-60? Gider de knep dem? Får de ordentlig behandling af de unge piger under 30? Gider Thai pigerne dem?

Man skal være pæn og nyvasket, men maven er ikke åleslank længere. 

GP gerne kommenter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da hørt mange GPer snakke om, at det er pli fremfor vægt, der er vigtigt :P Sådan er det også for mig - men nu er jeg så lige et par centimeter over de 50 år, så jeg VED det jo strengt taget ikke ;)  Selv synes jeg at de lidt ældre mænd - sammenlignet med de unge - er mere hensynsfulde og behagelige at være sammen med.. om det så er med eller uden far-maven ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har da hørt mange GPer snakke om, at det er pli fremfor vægt, der er vigtigt :P Sådan er det også for mig - men nu er jeg så lige et par centimeter over de 50 år, så jeg VED det jo strengt taget ikke ;)  Selv synes jeg at de lidt ældre mænd - sammenlignet med de unge - er mere hensynsfulde og behagelige at være sammen med.. om det så er med eller uden far-maven ;)

Tak tak tak :-o;):-):rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt foretrækker jeg modne mænd, de er bare bedre i sengen end de unge <3

og ja jeg ved godt de betaler for det og det er meningen at det hele handler om dem og deres nydelse og det er jeg også 100 % indstillet på men jeg synes bare sex er meget bedre når begge parter nyder oplevelsen sammen...

Det giver også mig større mulighed for at oplevelsen bliver 100 % ægte fra min side hvis jeg også nyder seancen ... 

Ikke dermed sagt at jeg ikke også nyder når en fyr kommer og lægger sig ned og bare bliver forkælet fra top til tå af mig, det er også en stor tilfredsstillelse for mig at se at han nyder det og at  jeg kan fornemme at jeg er god til det jeg gør ...

giver det mening ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hører også ude i branchen, at aldersgruppen 50+ er ret attraktiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 6 minutter siden:

og ja jeg ved godt de betaler for det og det er meningen at det hele handler om dem og deres nydelse og det er jeg også 100 % indstillet på men jeg synes bare sex er meget bedre når begge parter nyder oplevelsen sammen...

Det giver også mig større mulighed for at oplevelsen bliver 100 % ægte fra min side hvis jeg også nyder seancen ... 

Ikke dermed sagt at jeg ikke også nyder når en fyr kommer og lægger sig ned og bare bliver forkælet fra top til tå af mig, det er også en stor tilfredsstillelse for mig at se at han nyder det og at  jeg kan fornemme at jeg er god til det jeg gør ...

giver det mening ?

mange tusind tak for dit svar. Får jo helt lyst til at besøge dig nu. 

Selvfølgelig er en fyr på 25-35 fysisk mere attraktiv det er sådan naturen har indrettet os , men er glad for at høre de gamle også må være med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nissens skrev, Lige nu:

mange tusind tak for dit svar. Får jo helt lyst til at besøge dig nu. 

Selvfølgelig er en fyr på 25-35 fysisk mere attraktiv det er sådan naturen har indrettet os , men er glad for at høre de gamle også må være med.

Det kommer an på hvilke øjne der ser på det tror jeg

personligt tænder jeg ikke på yngre fyre

jeg synes en moden mand er Meget mere attraktiv på grund af hans livserfaring og ...... ja jeg ved faktisk ikke lige hvordan jeg skal forklare det jeg tænder nok bare mest på modne mænd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 16 minutter siden:

giver det mening ?

Kære Julie. Dejligt at læse dit svar og at høre din professionelle holdning. Dejligt at du har glæde og nydelse af at "servicere"  også os ældre medborgere. Mange gange frygter man jo som ældre at gå til især en ung GP, frygter i hendes øjne at være en klam og liderlig gammel stodder.  Håber der er mange flere som du derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 22 minutter siden:

giver det mening ?

TAK ... jeg har aldrig haft problemer trods det, at jeg nærmer mig de 75 ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med en som mig? Jeg er 50, har en krop som en på 35 og en livserfaring som en på 65. Kan jeg bruges? Ej pjat - nogle GP'er foretrækker yngre mænd, andre de ældre og nogle igen foretrækker deres penge... ;-)  Dette emne kan man da heller ikke generalisere over. Har efterhånden været hos en del GP'er. Lige fra en på 18 til en omkring de 50 og ingen af dem har vist afsky mod min alder. Hende på 18 (en rigtig sød dansk rødhåret pige) stak hendes næse ind på min brystkasse og tog en dyb indånding: Ahhh hvor er det dejligt med en der dufter rent og af sæbe sagde hun. Ja, DET tror jeg betyder en hel del mere end alderen. Måske derfor der er nogle der giver SF til nogle mænd men ikke til andre. Det KAN jo have noget med hygiejnen at gøre. Jeg er ikke selv hysterisk renlig, men tager da mit daglige bad og går altid i bad inden jeg møder op hos en GP.

En anden ting der nok er endnu vigtigere end alderen er vores opførsel. Vær høflig, opfør jer pænt  og giv piger komplimenter - så når man langt.

Nå undskyld - nu lykkedes det mig vist at afspore samtalen... :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mercutio skrev, for 1 minut siden:

Kære Julie. Dejligt at læse dit svar og at høre din professionelle holdning. Dejligt at du har glæde og nydelse af at "servicere"  også os ældre medborgere. Mange gange frygter man jo som ældre at gå til især en ung GP, frygter i hendes øjne at være en klam og liderlig gammel stodder.  Håber der er mange flere som du derude.

Jeg  er ked af at høre at du tænker sådan om dig selv :(

hvis du nu vender den om og ser sådan på det som jeg gør, at hvis der ikke var nogle liderlige mænd der ude,  hvad skulle jeg så leve af ?

Og der er da ikke noget mere end at se en mands liderlighed vokse når han kigger på en eller når man røre ved ham, for det er det er så livsbekræftende når nogen tænder på en og synes man er dejlig ...

knus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Hvad med en som mig? Jeg er 50, har en krop som en på 35 og en livserfaring som en på 65. Kan jeg bruges? Ej pjat - nogle GP'er foretrækker yngre mænd, andre de ældre og nogle igen foretrækker deres penge... ;-)  Dette emne kan man da heller ikke generalisere over. Har efterhånden været hos en del GP'er. Lige fra en på 18 til en omkring de 50 og ingen af dem har vist afsky mod min alder. Hende på 18 (en rigtig sød dansk rødhåret pige) stak hendes næse ind på min brystkasse og tog en dyb indånding: Ahhh hvor er det dejligt med en der dufter rent og af sæbe sagde hun. Ja, DET tror jeg betyder en hel del mere end alderen. Måske derfor der er nogle der giver SF til nogle mænd men ikke til andre. Det KAN jo have noget med hygiejnen at gøre. Jeg er ikke selv hysterisk renlig, men tager da mit daglige bad og går altid i bad inden jeg møder op hos en GP.

En anden ting der nok er endnu vigtigere end alderen er vores opførsel. Vær høflig, opfør jer pænt  og giv piger komplimenter - så når man langt.

Nå undskyld - nu lykkedes det mig vist at afspore samtalen... :-) 

Du har fuldstændig ret, en mand kan være nok så flot og tiltrækkende men hvis han ikke er ren og hvis han ikke er høflig så er det naturligvis en dårlig oplevelse for pigen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom man har rundet de 50 år, så kan man altså godt have en veltrænet krop.

Det er vel ikke alle, som bliver fedladen med alderen, men hvis man ikke passer på, hvad man spiser og ikke dyrker motion, så bliver man mere fedladen med alderen, og så synes konen måske heller ikke, at man er så tiltrækkende som tidligere, hvor kroppen var slank og muskuløs. Kvinder bliver ligesom mænd tiltrukket af en flot krop, men selvfølge har væremåde også en betydning for, om man bliver tiltrukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Tænker de ældre er mere vellidte. Det går ikke så hurtig længere, så de er nød til at tage en time. Hvor den unge Adonis snildt kan nøjes med en quickie.

Og nej, det er ikke udelukkende meromsætning jeg snakker om :) Men er tiden der, har Pigen jo muligheden for at aflæse Manden og dermed pejle sig ind på, hvordan det bliver en god oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ivanhoe
DanskeJulie skrev, for 47 minutter siden:

Det kommer an på hvilke øjne der ser på det tror jeg

personligt tænder jeg ikke på yngre fyre

jeg synes en moden mand er Meget mere attraktiv på grund af hans livserfaring og ...... ja jeg ved faktisk ikke lige hvordan jeg skal forklare det jeg tænder nok bare mest på modne mænd :)

Hvor var det man kunne møde dig Julie :)glæder mig helt til at blive 50 :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
nissens skrev, for 1 time siden:

Hvordan ser GP på mænd i aldersgruppen 50-60? Gider de knep dem? Får de ordentlig behandling af de unge piger under 30? Gider Thai pigerne dem?

Man skal være pæn og nyvasket, men maven er ikke åleslank længere. 

GP gerne kommenter

Pigerne kigger mere på tykkelsen af din tegnebog end på din alder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min egen personlig grænse går at pigen skal ikke (efter "gennemsnitsbetragtning") være ung nok  til at date en af mine sønner så ved ikke helt hvordan det er at være sammen med en under 25.

De piger jeg er kommet bedst ud af det med (dog ikke fordi der har været så mange igen- er ret ny til det her) har været kvikke,kreative piger I alderen 30+ som virker til at synes at min lidt genert klodsethed har en vis charme. Var fast kunde i et år hos en pige som er først i 30erne, som er nu stoppet, men jeg fik gaver af hende, hele hendes livshistorie og på trods af 18 års aldersforskel var der en autentisk og ret voldsom tiltrækning som var faktisk lidt farlig for os begge. Fik ikke lov til at besøge hende på job efter hun besluttede sig for at stoppe, fordi hun ville ikke forbinde vores tid sammen med en "det skal bare overstås" periode af hendes liv.

Pigen under 30 som jeg har haft den bedste oplevelse med er en af de mere nørdede, indadvendte typer som var velbefærdet, også i de ting som jeg (er også ret nørdet) finder interessant - bøger, musik og kultur. En sjælden perle - men der findes også seje, selvstændige unge kvinder som har en intellektuel modenhed som gør at de slet ikke gider mænd på samme alder, eller kærester i det hele taget.

Skal siges at jeg har aldrig været interesseret i at dyrke sex med personer jeg intet har til fælles med - og ikke fordi jeg ikke har haft mulighed for det da jeg var ung og smuk.

Men det kan sagtens lade sig gøre - mennesker er jo forskellige. Og kemi har meget at sige. Finder man det, skal man bare benytte sig af potentialet så længe det varer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  tænder  helt  klart  på ældre  mænd, deres  livserfaring  og  de  hviler  i sig  selv. 

De  er  klar  over  hvad  de  gerne  vil  have. 

Har  været  sammen  med  et  par  mænd  primo  30 og  de  har  været  dejlige  og  frække. Nyder at  give den  unge @ÅrhusmedbolleÅ et  vådt  dybt  blowjob  og  han  virker  glad  og  tilfreds. 

Fælles  for  de mænd  jeg  nyder  er  at  de  er  velholdte  og  afklaret med  deres  ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

Hvorfor skulle hun dog synes der var noget lækkert ved at være sammen med en gammel guppy når hun kan være sammen med en ung spændstig model, ja altså bortset fra pengene. Det var i hvert fald den tanke der fik mig til at stoppe mine sexkøb. Men nu er jeg så også væsentligt ældre end 50 - 60 år. :eek::)

Del dette indlæg

Link til indlæg
fede skrev, for 6 timer siden:

Tænker de ældre er mere vellidte. Det går ikke så hurtig længere, så de er nød til at tage en time. Hvor den unge Adonis snildt kan nøjes med en quickie.

Og nej, det er ikke udelukkende meromsætning jeg snakker om :) Men er tiden der, har Pigen jo muligheden for at aflæse Manden og dermed pejle sig ind på, hvordan det bliver en god oplevelse. 

Det har du ret i, det er nemlig lige præcis tiden det er afgørende,  især for mig...

jeg er ikke typen der er til lige på og hårdt sex...

jeg kan godt lide at man snakker lidt og lige lære hinanden lidt at kende og jeg aflæser personen og derved får en bedre fornemmelse af hvordan man giver ham en god oplevelse ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  tænder  helt  klart  på ældre  mænd, deres  livserfaring  og  de  hviler  i sig  selv. 

De  er  klar  over  hvad  de  gerne  vil  have. 

Har  været  sammen  med  et  par  mænd  primo  30 og  de  har  været  dejlige  og  frække. Nyder at  give den  unge @ÅrhusmedbolleÅ et  vådt  dybt  blowjob  og  han  virker  glad  og  tilfreds. 

Fælles  for  de mænd  jeg  nyder  er  at  de  er  velholdte  og  afklaret med  deres  ønsker. 

Tror vi er mange, som sætter pris på, at du nyder modne mænd :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...