Hop til indhold
nissens

Mænd mellem 50-60

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Reader skrev, for 33 minutter siden:

Det er godt nok dejligt at høre at I er mange der er til det lidt ældre segment. Er der et tidspunkt hvor de ikke længere er interessante? F.eks. alder (70, 80 eller mere)? Fysiks formåen? Alderbetingede begrænsninger (i mangel af bedre ord)?

Jeg  har  været  meget  nysgerrig  på  hvor  min  egen  grænse  går.  Den  ældste  herre  jeg  har  været  sammen med  var  rundet  de  70 år,  så  ham  ikke  under  vores  leg  da  jeg  var  blindfolded  hele  tiden.  

Lysten  til  leg  og  evne  til  at  kommunikere  er  vigtigt  for  mig.  Man  kan  sagtens  være  velholdt  (gøre  noget  ud  af  sig  selv fx. gå i bad, klippe  negle,  pleje  sin  hud, være  nyklippet,  rent  tøj ect.) og  ældes  samtidig og  i den  grad  fortsat være  attraktiv 

Redigeret af Nemtøs
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, for 19 minutter siden:

Det er godt nok dejligt at høre at I er mange der er til det lidt ældre segment. Er der et tidspunkt hvor de ikke længere er interessante? F.eks. alder (70, 80 eller mere)? Fysiks formåen? Alderbetingede begrænsninger (i mangel af bedre ord)?

74 år gammel mand, hvor meget er attractive, hvorfor kan man ikke bliver interessant med 70 eller 80 

c15533feb1f9962a9f7ffe72c7c20032.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
juliemusen skrev, for 6 timer siden:

Jeg er totalt ligeglad med alder... Men kan lide man holder sig i form.. Hellere en pæn 70årig end en forfalden 30årig..

Julle 

Så en forfalden 70-årig er ilde stedt ved dig...:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
nissens skrev, den 3/6/2019 at 11:30:

Hvordan ser GP på mænd i aldersgruppen 50-60? Gider de knep dem? Får de ordentlig behandling af de unge piger under 30? Gider Thai pigerne dem?

Man skal være pæn og nyvasket, men maven er ikke åleslank længere. 

GP gerne kommenter

Jeg er personligt meget glad for ældre mænd. Ligesom rødvin bliver bedre med årene, så bliver mænd det også. Det handler ikke kun om det rent seksuelle, men også om evnen til at kunne nyde og give nydelse. Og være tilstede i nuet. 

Knus <3

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Reader skrev, for 23 timer siden:

Så en forfalden 70-årig er ilde stedt ved dig...:lol:

Ingen er ilde stedt.. Behandler skam alle pænt... Men man har vel præferencer.. 

Julle 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Der er forskel på folk, og alderen er ikke en garanti på at de er det ene, andet eller tredje.

jeg udelukker ingen aldersgrupper af præcis denne årsag, da en på 75 kan være ligeså frisk - eller måske endda mere end én på 25 :rolleyes: Og have en slankere krop for den sags skyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line

Personligt får mænd der er yngre end jeg, mig til at føle mig GAMMEL. 

Faktisk har mit krav altid været 30 + fra starten. 

Jeg havde engang besøg af en dejlig nobel mand. Han havde været ihærdig med at få booket en aftale. På det tidspunkt var jeg 34. Og jeg havde undtagelsvis godtaget at han "kun" var 25. 

Det viste sig han var en fantastisk elsker. 

Han besøgte mig 4 gange inden bomben sprang........HAN GIK TIL BEKENDELSE OG FORTALTE HAN VAR 19........

Jeg kunne efterfølgende ikke få mig selv til at se ham igen.....

Så tænker faktisk det ikke kun er nogle af jer mænd der har det stramt med en for ung legekammerat.

Men selvfølgelig.....der er ingen regler uden undtagelse <3

Knus Line.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Slemme Line skrev, for 15 minutter siden:

Så tænker faktisk det ikke kun er nogle af jer mænd der har det stramt med en for ung legekammerat.

Den fysiske alder betyder ikke noget, det er mere den psykiske jeg går efter. 

De fleste piger over 40 hviler så dejligt i sig selv og har et afslappet forhold til lidt deller, rynker osv. Det er så dejligt at være med et menneske som hviler i sig selv. 

Men der er altså også piger, meget unge ( under 25) som er så modne og har set lyset ( om jeg kan udtrykke det således) at de er en oplevelse. 

Men som en tommelfingerregel så går jeg efter efter dem som livet har givet visdom og lidt rund mave. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Den fysiske alder betyder ikke noget, det er mere den psykiske jeg går efter. 

De fleste piger over 40 hviler så dejligt i sig selv og har et afslappet forhold til lidt deller, rynker osv. Det er så dejligt at være med et menneske som hviler i sig selv. 

Men der er altså også piger, meget unge ( under 25) som er så modne og har set lyset ( om jeg kan udtrykke det således) at de er en oplevelse. 

Men som en tommelfingerregel så går jeg efter efter dem som livet har givet visdom og lidt rund mave. 

Jeg kan ikke helt frigøre mig for den tanke, at det i sidste ende er en kæreste/livsledsager, du søger efter.

Jeg har det totalt anderledes og har det som en kat i en fiskebutik.

Bortset fra min første hustru (vi var 22 og 19) så har alle mine kvinder været betydeligt yngre end mig selv, og jeg har intet problem med hverken det eller kvinder på min egen alder, men ikke 10 vilde heste skulle få mig ud af min nuværende single tilværelse.

Nu er jeg midt i 60'erne, men fascinationen af NIPS' sprøde, unge kroppe vil nok aldrig forlade mig, så når jeg søger i købesex segmentet, så er det på piger, som jeg qua min alder og dermed kropslige forfald ikke ville have en kinamands chance for at komme i nærheden af, hvis ikke der er kontanter indblandet.

Selv om jeg er en gammel gubbe, kan jeg, hvis jeg ville, stadig støve kvinder i 40'erne og 50'erne op, men det tiltaler mig ikke, når der er tale om købesex.

Håber på tilgivelse for, at jeg er en "old freaking pervert" :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan ikke helt frigøre mig for den tanke, at det i sidste ende er en kæreste/livsledsager, du søger efter.

Det kan du roligt frigøre dig fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Håber på tilgivelse for, at jeg er en "old freaking pervert" :D 

Sådan er vi jo så forskellige. Jeg er selv tændt på milfsegmentet fra ca. 35 og opefter. Heldigvis findes der her en del, som synes, at en gammel støder som mig lige er sagen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...