Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Juni, 2019 Hun er ganske vidst ikke glædespige, men Isabella Arent fra Kristen Demokraterne kunne jeg vældig godt tænke mig en lang snak med, og derefter en længere fælleskrølning af sorte satin lagner. Men det kommer jo ikke til at ske - i al fald ikke det med lagnerene. Men intelligente piger, og så med rødt hår og klare nysgerrige øjne, kan jeg ikke stå for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Juni, 2019 Trinetease skrev, for 14 minutter siden: Jeg har nogle jeg gerne ville møde - ikke nødvendigvis knalde med, men jeg gad godt spise en god middag eller lign med en mand eller 3 herinde fra. Det lyder også hyggeligt. Sex er ikke alt. Og med alle de fantastiske forfattere herinde tror jeg at man kan få fede historier. Gad nu godt møde dig privat Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 11. Juni, 2019 Okayokay.....så må jeg åbenbart være den der åbner Pandoras Æske. Men jeg lader bomben springe og sætter mit forsinkede kryds ved liste Agetha. Jeg er 100% sikker på at det må være det mest underholdende i verden. Stik mig bare en times tid på Kruts Karport i selskab med hende. Jeg er overbevist om at det vil være guf for min mentale scrapbog 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 11. Juni, 2019 (edited) Har de.stadig absinthe på Kruts? Har i øvrigt ikke nogen bucket list.Meget tilfreds med nuværende status quo. Redigeret 11. Juni, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 12. Juni, 2019 Side 9 pigen Holly og @aaisha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 12. Juni, 2019 Liv, selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 12. Juni, 2019 MC5tooge2 skrev, for 17 timer siden: Har de.stadig absinthe på Kruts? Alive and kickin´. Men nu er jeg der kun for kaffens skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 12. Juni, 2019 Energy skrev, den 11/6/2019 at 12:38: Nej da kom bare med jeres bud tøser Tak, som byder, kan se, at nogen af de andre skønne lyserøde herinde har nævnt specifikke profiler blandt de herrer, men jeg var nu forsvundet i drømmeland = kinky fantasier om uopnåelige mænd ude fra virkeligheden ggggg Dem har i jo også nogen af, kan jeg fornemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Never to late 53 Skrevet 16. Juni, 2019 PÅ min bucket liste, er der faktisk kun en enkel person pt. Det er den kønne sexede @Trinetease Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2102 Skrevet 16. Juni, 2019 Trinetease skrev, den 11.6.2019 at 20:38: Jeg har nogle jeg gerne ville møde - ikke nødvendigvis knalde med, men jeg gad godt spise en god middag eller lign med en mand eller 3 herinde fra. Uha ja ... kender det .. Der er også mindst tre-fire af de piger jeg har besøgt - og også et par jeg ikke har besøgt - jeg meget gerne ville mødes med over et glas øl eller kaffe / kage på en café ... Uden der nødvendigvis er sex på dagsordenen ... Jeg tror de er både spændende og sjove piger ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 Trinetease skrev, den 11.6.2019 at 20:38: Jeg har nogle jeg gerne ville møde - ikke nødvendigvis knalde med, men jeg gad godt spise en god middag eller lign med en mand eller 3 herinde fra. who?? - tror mange gern vil ses med dig over en god middag, uden at I skal have intimt samvær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 underdog40 skrev, den 11.6.2019 at 21:22: Okayokay.....så må jeg åbenbart være den der åbner Pandoras Æske. Men jeg lader bomben springe og sætter mit forsinkede kryds ved liste Agetha. Jeg er 100% sikker på at det må være det mest underholdende i verden. Stik mig bare en times tid på Kruts Karport i selskab med hende. Jeg er overbevist om at det vil være guf for min mentale scrapbog så skal i skynde jer for der er et ungt par der har købt den og vil lave et helt andet koncept i de ellers så ædle lokaler.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9512 Skrevet 16. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden: så skal i skynde jer for der er et ungt par der har købt den og vil lave et helt andet koncept i de ellers så ædle lokaler.... Kun amatør-GFE-sex? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 Bebop skrev, Lige nu: Kun amatør-GFE-sex? Nææ - traditionel Cafe men med andet mad der ellers kan købes i Ø.Farimagsgade, og konceptet skal være klimavenligt og fair Trade, ala Max Havelaar - Og kun førsteklasses råvarer, den nye ejer er 21 år - Og har erfaring fra branchen, altså cafe branchen. De er i gang med at finde den rette kok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jay Gatsby Skrevet 16. Juni, 2019 Tip toe skrev, den 3/6/2019 at 21:47: Den mentale must-try "bucket list" er en satan at gå rundt med, for den indeholder navne på GPere, som jeg af den ene eller anden årsag aldrig har fået besøgt - selvom intentionen altid har været der. På min bucket list: - Baleri Deep Troath Queen. Hun holder ofte til på adresser som gør det svært for mig. - Tiffany på Pussy Galoes. Man skal planlægge rundt om hendes tider - ikke altid så nemt. - Chantall på Cassiopeia Stars. Dyrt sted, og man skal vel minimum have en halv time med hende. Undskyldninger er der nok af, og jeg håber bare ikke, at jeg bliver ramt af en Audi A3 i morgen. Så bliver listen aldrig indfriet. Der er nok større chance for at blive ramt af en BMW 320 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 16. Juni, 2019 Jay Gatsby skrev, for 31 minutter siden: Der er nok større chance for at blive ramt af en BMW 320 Eller en gul Rolls Royce, old sport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golonka 62 Skrevet 20. Juni, 2019 Ariana Seduction Girls og Mon Cherie Anastacia Mon Cherie og Sexy Club Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 21. Juni, 2019 bigfoot skrev, den 12.6.2019 at 04:31: Side 9 pigen Holly og @aaisha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 403 Skrevet 21. Juni, 2019 (edited) aaisha skrev, for 17 minutter siden: Er HELT klar på @aaisha... Uden at jeg ved ret meget..... Så er humor og gudommeligt smukke øjne en god garanti for lækker sex.... Og netflix&chill Redigeret 21. Juni, 2019 af Mr_Swingking 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 21. Juni, 2019 en med arabisk afstemning vil jeg gerne prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 403 Skrevet 21. Juni, 2019 Uhh... Bucket list Den er altså svær. På den ene side, så ville jeg ønske, at jeg kunne lade de dejlige damer være.. dejlige damer, og måske finde sundere fritidsinteresser - som f.eks. Frimærkesamling, Modeltog-jernbane-bygningsting, bonsai-træ-plejning el. lign På den anden side, så er jeg alt for glad for bryster, kvinder, kvinde-røv, frække tunger, tung øjenkontakt, stønnen og lirren.. Sååå.. Er jo nærmest helt ny i det her "game".. Så selvom jeg larmer meget, så er det ikke mange jeg har leget med. Anyways.. Mit 50 cents: @Anna - fræk og sexet @Line c @Trinetease @aaisha @Tascha Pyyyhh.. Og bagefter - så må det være tid til, at jeg begynder til stepdans istedet... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 21. Juni, 2019 Mr_Swingking skrev, for 1 time siden: Er HELT klar på @aaisha... Uden at jeg ved ret meget..... Så er humor og gudommeligt smukke øjne en god garanti for lækker sex.... Og netflix&chill og når Netflix abonnementet udløber nøjes vi med chill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 403 Skrevet 21. Juni, 2019 aaisha skrev, for 7 minutter siden: og når Netflix abonnementet udløber nøjes vi med chill Bestemt ikke det værste, man kan få en weekend til at gå med. Der er også så mange dårlige film på Netflix.. *sagde han stille, mens han stadig krydser fingre.. for både dig og mig* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1266 Skrevet 22. Juni, 2019 Mr_Swingking skrev, den 21/6/2019 at 14:06: Uhh... Bucket list Den er altså svær. På den ene side, så ville jeg ønske, at jeg kunne lade de dejlige damer være.. dejlige damer, og måske finde sundere fritidsinteresser - som f.eks. Frimærkesamling, Modeltog-jernbane-bygningsting, bonsai-træ-plejning el. lign På den anden side, så er jeg alt for glad for bryster, kvinder, kvinde-røv, frække tunger, tung øjenkontakt, stønnen og lirren.. Sååå.. Er jo nærmest helt ny i det her "game".. Så selvom jeg larmer meget, så er det ikke mange jeg har leget med. Anyways.. Mit 50 cents: @Anna - fræk og sexet @Line c @Trinetease @aaisha @Tascha Pyyyhh.. Og bagefter - så må det være tid til, at jeg begynder til stepdans istedet... Du velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 22. Juni, 2019 Trinetease skrev, den 11/6/2019 at 20:38: Jeg har nogle jeg gerne ville møde - ikke nødvendigvis knalde med, men jeg gad godt spise en god middag eller lign med en mand eller 3 herinde fra. Så må du jo sætte navn på... måske er du heldig at der bydes på middag? Du er selv en af de kvinder jeg er sikker på man kunne have en hyggelig middag med med god samtale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg