Hop til indhold
Tip toe

Hvem er på jeres bucket list?

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Hun er ganske vidst ikke glædespige, men Isabella Arent fra Kristen Demokraterne kunne jeg vældig godt tænke mig en lang snak med, og derefter en længere fælleskrølning af sorte satin lagner. Men det kommer jo ikke til at ske - i al fald ikke det med lagnerene. Men intelligente piger, og så med rødt hår og klare nysgerrige øjne, kan jeg ikke stå for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har nogle jeg gerne ville møde - ikke nødvendigvis knalde med, men jeg gad godt spise en god middag eller lign med en mand eller 3 herinde fra.

Det lyder også hyggeligt. Sex er ikke alt. Og med alle de fantastiske forfattere herinde tror jeg at man kan få fede historier. Gad nu godt møde dig privat Trine :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okayokay.....så må jeg åbenbart være den der åbner Pandoras Æske. Men jeg lader bomben springe og sætter mit forsinkede kryds ved liste Agetha. 

Jeg er 100% sikker på at det må være det mest underholdende i verden. Stik mig bare en times tid på Kruts Karport i selskab med hende. Jeg er overbevist om at det vil være guf for min mentale scrapbog :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har de.stadig absinthe på Kruts? Har i øvrigt ikke nogen bucket list.Meget tilfreds med nuværende status quo.

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg

Link til indlæg
MC5tooge2 skrev, for 17 timer siden:

Har de.stadig absinthe på Kruts? 

Alive and kickin´. Men nu er jeg der kun for kaffens skyld :) 

IMG_2580

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Energy skrev, den 11/6/2019 at 12:38:

Nej da kom bare med jeres bud tøser

Tak, som byder, kan se, at nogen af de andre skønne lyserøde herinde har nævnt specifikke profiler blandt de herrer, men jeg var nu forsvundet i drømmeland = kinky fantasier om uopnåelige mænd ude fra virkeligheden ggggg

Dem har i jo også nogen af, kan jeg fornemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 11.6.2019 at 20:38:

Jeg har nogle jeg gerne ville møde - ikke nødvendigvis knalde med, men jeg gad godt spise en god middag eller lign med en mand eller 3 herinde fra.

Uha ja ... kender det ..
Der er også mindst tre-fire af de piger jeg har besøgt - og også et par jeg ikke har besøgt -  jeg meget gerne ville mødes med over et glas øl eller kaffe / kage på en café ... 
Uden der nødvendigvis er sex på dagsordenen ... 
Jeg tror de er både spændende og sjove piger ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Trinetease skrev, den 11.6.2019 at 20:38:

who?? - tror mange gern vil ses med dig over en god middag, uden at I skal have intimt samvær <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
underdog40 skrev, den 11.6.2019 at 21:22:

Okayokay.....så må jeg åbenbart være den der åbner Pandoras Æske. Men jeg lader bomben springe og sætter mit forsinkede kryds ved liste Agetha. 

Jeg er 100% sikker på at det må være det mest underholdende i verden. Stik mig bare en times tid på Kruts Karport i selskab med hende. Jeg er overbevist om at det vil være guf for min mentale scrapbog :) 

så skal i skynde jer for der er et ungt par der har købt den og vil lave et helt andet koncept i de ellers så ædle lokaler....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

så skal i skynde jer for der er et ungt par der har købt den og vil lave et helt andet koncept i de ellers så ædle lokaler....

Kun amatør-GFE-sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bebop skrev, Lige nu:

Kun amatør-GFE-sex?

Nææ - traditionel Cafe men med andet mad der ellers kan købes i Ø.Farimagsgade, og konceptet skal være klimavenligt og fair Trade, ala Max Havelaar - Og kun førsteklasses råvarer, den nye ejer er 21 år - Og har erfaring fra branchen, altså cafe branchen. De er i gang med at finde den rette kok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jay Gatsby
Tip toe skrev, den 3/6/2019 at 21:47:

Den mentale must-try "bucket list" er en satan at gå rundt med, for den indeholder navne på GPere, som jeg af den ene eller anden årsag aldrig har fået besøgt - selvom intentionen altid har været der.

På min bucket list:

- Baleri Deep Troath Queen. Hun holder ofte til på adresser som gør det svært for mig.

- Tiffany på Pussy Galoes. Man skal planlægge rundt om hendes tider - ikke altid så nemt.

- Chantall på Cassiopeia Stars. Dyrt sted, og man skal vel minimum have en halv time med hende.

Undskyldninger er der nok af, og jeg håber bare ikke, at jeg bliver ramt af en Audi A3 i morgen. Så bliver listen aldrig indfriet. 

Der er nok større chance for at blive ramt af en BMW 320

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 17 minutter siden:

:wub:

Er HELT klar på @aaisha... Uden at jeg ved ret meget..... Så er humor og gudommeligt smukke øjne en god garanti for lækker sex.... Og netflix<3&chill 

Redigeret af Mr_Swingking

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uhh... Bucket list

Den er altså svær.

På den ene side, så ville jeg ønske, at jeg kunne lade de dejlige damer være.. dejlige damer, og måske finde sundere fritidsinteresser - som f.eks. Frimærkesamling, Modeltog-jernbane-bygningsting, bonsai-træ-plejning el. lign

På den anden side, så er jeg alt for glad for bryster, kvinder, kvinde-røv, frække tunger, tung øjenkontakt, stønnen og lirren.. :P

Sååå.. 

Er jo nærmest helt ny i det her "game".. Så selvom jeg larmer meget, så er det ikke mange jeg har leget med.

Anyways.. 

Mit 50 cents:

@Anna - fræk og sexet 

@Line c 

@Trinetease

@aaisha

@Tascha

Pyyyhh.. Og bagefter - så må det være tid til, at jeg begynder til stepdans istedet... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 1 time siden:

Er HELT klar på @aaisha... Uden at jeg ved ret meget..... Så er humor og gudommeligt smukke øjne en god garanti for lækker sex.... Og netflix<3&chill 

og når Netflix abonnementet udløber nøjes vi med chill :lol::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 7 minutter siden:

og når Netflix abonnementet udløber nøjes vi med chill :lol::wub:

Bestemt ikke det værste, man kan få en weekend til at gå med. Der er også så mange dårlige film på Netflix.. *sagde han stille, mens han stadig krydser fingre.. for både dig og mig* <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, den 21/6/2019 at 14:06:

Uhh... Bucket list

Den er altså svær.

På den ene side, så ville jeg ønske, at jeg kunne lade de dejlige damer være.. dejlige damer, og måske finde sundere fritidsinteresser - som f.eks. Frimærkesamling, Modeltog-jernbane-bygningsting, bonsai-træ-plejning el. lign

På den anden side, så er jeg alt for glad for bryster, kvinder, kvinde-røv, frække tunger, tung øjenkontakt, stønnen og lirren.. :P

Sååå.. 

Er jo nærmest helt ny i det her "game".. Så selvom jeg larmer meget, så er det ikke mange jeg har leget med.

Anyways.. 

Mit 50 cents:

@Anna - fræk og sexet 

@Line c 

@Trinetease

@aaisha

@Tascha

Pyyyhh.. Og bagefter - så må det være tid til, at jeg begynder til stepdans istedet... 

Du velkommen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 11/6/2019 at 20:38:

Så må du jo sætte navn på... måske er du heldig at der bydes på middag? 

Du er selv en af de kvinder jeg er sikker på man kunne have en hyggelig middag med med god samtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...