Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvilke fantasier skal udleves?

Recommended Posts

Guest Misjo1

Har egentlig ikke mere så mange fantasier, tog for mange år siden en beslutning om, at intet skulle være uprøvet :mrgreen:, så, som tænkt så gjort:mrgreen: tror faktisk at jeg har været hele vejen rundt, indenfor mulighedens grænser, mange ting er prøvet af lyst, og nok lige så mange af nysgerrighed. Her har Gpèr været en stor del af oplevelserne, idet mange af dig ting to mennesker kan foretage sig, måske nok kan ligge udenfor hvad der er let tilgængelig i privat regi. Og ja, jeg har da også prøver M/M, både som en til en og tre og firkanter med kvindelige selvskab i "alle mod alle" Jeg tænder ikke som sådan på mænd, med de giver et forrygende blow ! og snakke vi anal-fistning, ja så er det noget nemmere af finde en mand der vil lægge røv til, end en kvindelig ditto.(har dog fundet nogen stykker af kvindekønnet der var til det også, og en hånd i hvert hul er nu engang noget der i min verden er super frækt :rolleyes:)

Jeg har selvfølgelig ikke knaldet alle folkeslag, men en del :P og som en lille special oplevelse har jeg engang knaldet min folkekirkepræst  (gift kvinde) i kirken (ja jeg ved godt at jeg er slem :ph34r:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

En del fantasier er med held igennem årene blevet udlevet. Jeg nævner i flæng - trekanter(mmf), gb, dogging, golden shower. I de senere år har mine fantasier kredset om bisex i forbindelse med trekantssex med en q og anden m, hvor q og jeg sammen tømmer fyrens pik oralt og deler spermen.

Så sig endelig til, hvis der skulle være et par med lignende fantasi/lyster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 17 timer siden:

har jeg engang knaldet min folkekirkepræst  (gift kvinde) i kirken (ja jeg ved godt at jeg er slem :ph34r:)

:-o

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 at have en ung pige boende på et værelse i min lejlighed. Jeg får en aftale om at hjælpe hende med lommepenge eller "låne" hende penge til  byture og tøj. Til gengæld stiller hun sig til rådighed for erotisk leg, hvor vi har aftalt, at det drejer sig om "cockteasing",og hvor egentlig sex er tabu/udskydes.Hun stripper for mig; viser sig lækre krop frem og åbner alle sine huller for mig. Jeg sidder bag hende og nyder showet, medens hun viser mig, hvad hendes fingre og en stor dildo kan få lov til i de huller, der er forbudt for mig.Jeg kan få lov til at stikke fingre op i hende og slikke hendes huller, og hun vil også godt tage min pik i munden. Til sidst får jeg lov til at stå og masturbere bag hende og kommer til sidst ud over hendes røvbalder.Min sperm løber ned af hendes røvhul og fisse.

082.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af en eller anden årsag tænder jeg på kvinder der ryger mens de dyrker sex. Ved ikke hvorfor, for jeg ryger ikke selv. Jeg har en fantasi om at dyrke sex med en kvinde der ryger, hun må meget gerne tirre/pirre mig med røgen, puste det ud i mit ansigt, over min krop eller min pik.  Der skal også indgå dybe tungekys. Samtidig vil jeg gerne slikke/lege med kvinden indtil hun kommer i en sprøjteorgasme ud over min krop eller mit ansigt. Blowjobbet skal være vådt med masser af savl og øjenkontakt,  samtidig med hun ryger. Alle huller skal være tilgængelige, måske starter jeg med at tage hende i fissen bagfra, mens jeg varmer hende op analt med en finger eller en dildo for efterfølgende at kneppe hende analt. Når hun har fået nok, bliver jeg beordret om på ryggen, hvorefter hun tager mig med en strap on imens hun spiller min pik og ryger en smøg.  Afslutningen er hvor hun sidder på knæ foran mig og ryger/spiller min pik, åbner munden og stikker tungen ud og lader mig sprøjte i/udover mund og ansigt. Efter jeg er kommet leger hun drillende med min pik og spermen drypper ned på hendes bryster fra hendes mund. Hun rejser sig og deler spermen med mig i dybe kys samtidig med hun ryger...... var det en snowball @Frodige Ida kaldte det:rolleyes: dette er virkelig en fantasi jeg bare SKAL have afprøvet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbe skrev, for 20 minutter siden:

Af en eller anden årsag tænder jeg på kvinder der ryger mens de dyrker sex ...

Så må jeg nok anbefale, at det sker i en vandseng, for den er så at sige selvslukkende, hvis hun skulle tabe en glød :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbe skrev, for 43 minutter siden:

Af en eller anden årsag tænder jeg på kvinder der ryger mens de dyrker sex.

Undskyld men min fantasi løb løbsk, da jeg læste din første linje.

Jeg kom til at tænkte på, at du nød en baghyler, med en så stor intensitet, at det til sidst røg ud af fissen. :lol:

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Har fått uppleva många fantasier och har mange tilbage, men det er en speciell som jeg aldrig riktigt fått till. 

En dominant pige som styr mig og en anden pige. Hun tvinger os att utföra hennes och vores mest hemliga och kinky fantasier i en lang og udtömmende leg.

Den dominante er dirigent och vi er hennes instrument :x

Hoppet lever stadig...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har denne her fantasi, om at jeg står i en kø som kunne være hvor som helst med en masse mennesker omkring mig, der står en pige foran i lårkort nederdel, som bare skal løftes en lille smule før der er adgang til det hele, hvor jeg starter med forsigtig berøring af røven som hun ikke afslår, hun lader faktisk som om intet sker, for til sidst at kneppe hende uden nogen ser det "SVÆRT" men fed fantasi synes jeg, det kan godt være det koster et par lussinger inden det lykkes haha.

Ja jeg har heller ikke prøvet 2 piger endnu, men det er jo nemt at få udlevet med gp så den er på tegnebrættet.

Den sidste holder jeg for mig selv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har efterhånden prøvet rigtigt mange af mine fantasier.

Offentligt sex, swinger, sex i bil, bj på motorvej, modtage anal, GB, ja sågar shemales.

 

nu er er min helt store fantasi, at prøve en trekant med en kvinde og en shemale. Det er desværre ikke så nemt at finde i Jylland.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et feedback jeg har fået på mine ganske få besøg er at jeg snakker for meget (sikkert nervøsitet), så jeg har fantaseret lidt om at prøve sex helt uden at der må siges et eneste forståeligt ord under besøget. Det skal dog være et krav at pigen og jeg skal kommunikere med øjenkontakt, kropssprog, berøring og evt. dyriske lyde. Hvis man kan komme uden om de praktiske forhindringer mht. betaling, tidstagning mv. fra starten, og har en klar aftale om hvornår der skal kondom på, håber jeg at kunne lægge fornuft og bekymringer væk og bare give mig hen til at være mand møder kvinde. Fantaserer også om at oral i den sammenhæng skal foregå så den der giver det nyder smag og følelse af kønsdelene på tungen, og det ikke skal gøres for målrettet at tilfredstille den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Horny from north

Jeg vil gerne prøve at deltage i et gangbang med en rigtig milf type på 40 til 45 år i centrum blandt 10 til 15 mænd. Hun Skal have meget store bryster, og gerne silikone bryster, da jeg er total babsoman.. hun skal sutte masser af pik på mændene mens hun bliver kneppet i fissen og analt samtidig. Og også have 2 pikke i fissen samtidig. Jeg vil så gerne være med i en omgang dp, hvor hun er helt fyldt ud, og jeg kan mærke en stiv pik kører frem og tilbage helt op ad min pik. Når mændene undervejs er klar til at sprøjte skal der spermes i hendes mund og ud over hendes store bryster. Hun skal ikke tøre sig af undervejs, men bare nyde den varme sæd ud over hende og blive mere og mere spermet til, mens der lystigt kneppes og suttes videre. Inden jeg selv får udløsning  vil jeg slikke på hendes tilspermede bryster mens hun bliver kneppet i mund, fisse og røv samtidig af de andre liderlige mænd.. Det kunne være så frækt at prøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Småliderlig  i dag, annonce  på  AL  men  ingen  held  med  at  få  lavet  en  seriøs  aftale... så  måtte  jeg  selv  i gang.

Fik  udlevet/afprøvet  en  lidt  kinky  fantasi  - billede til de  nysgerrige  hvad  jeg  nu  har lavet 

Nyd  det  gode  danske  sommervejr 

20190629_151757.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Småliderlig  i dag, annonce  på  AL  men  ingen  held  med  at  få  lavet  en  seriøs  aftale... så  måtte  jeg  selv  i gang.

Fik  udlevet/afprøvet  en  lidt  kinky  fantasi  - billede til de  nysgerrige  hvad  jeg  nu  har lavet 

Nyd  det  gode  danske  sommervejr 

 

:-o aghhh... hvorfor er du ikke på Själland :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Nemtøs skrev, den 29/6/2019 at 15:20:

Småliderlig  i dag, annonce  på  AL  men  ingen  held  med  at  få  lavet  en  seriøs  aftale... så  måtte  jeg  selv  i gang.

Fik  udlevet/afprøvet  en  lidt  kinky  fantasi  - billede til de  nysgerrige  hvad  jeg  nu  har lavet 

Nyd  det  gode  danske  sommervejr 

20190629_151757.jpg

Kunne du nu bare et par timer før kl. 13.30 som du annoncerede, så kunne jeg have været et godt bud. Måske vi kan gøre det en anden dag. Jeg holder øje :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Jeg har en stor fetich for storbarmede kvinder og har også fået mange fantasier indfriet på den konto. Men søger stadig de samme fantasier indfriet en gang i mellem med nogle forskellige scenarier. 

Noget der går igen ved alle rollespillene er, at vi mødes et offentligt sted, hvor hun er iført en stramsiddende måske nedringet bluse, som fremhæver kæmpebarmen - gerne G-H skåle ellers noget i den stil. 

Jeg kan ikke lade være med at stirre på de kæmpe store bryster rundt i butikken eller hvor det nu er. Hun opdager selvfølgelig at jeg er helt forgabt i brysterne og for at gøre en lang historie kort, så ender det altid med et handjob eller blowjob på et nærliggende toilet eller i bilen på parkeringspladsen. Jeg synes det er så pirreligt og fræk og gå rundt og stirre på et par kæmpe bryster og frækt når så kvinden stiller sig hen tæt på en, man står der lidt nervøs, og hun visker “Jeg vil se din store pik, følg efter mig”. 

Har også udviklet det til lidt dominans agtigt, hvor jeg som en slags straf for at have stirret på hendes bryster, bliver beordret til at spille min pik for hende på toilettet i butikken eller hvad vi nu finder på. Hele setuppet og planlægningen sammen med pigen og frækt og pirreligt i sig selv. 

Skulle der sidde en pige i Aalborg området, der læser med, så skriv en PB og lad os mødes i Aalborg storcenter, Friis, Hovedbiblioteket eller noget helt andet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

@Nemtøskunne det ikke være noget for dig en dag? 

Kunne være du kom et smut til Aalborg en dag. Vi kunne også mødes i Randers ellers Århus midtby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes helt sorte slanke piger er ekstremt tiltrækkende. Jeg har aldrig prøvet at have sex med sådan et eksemplar. Dybest set skyldes det, at de enten ikke lige tiltaler mig, eller anmeldelserne er generelt ultra dårlige. 

Det bringer mig så over i min fantasi som måske er mere en drøm end et mål. 

Jeg vil gerne møde disse piger hvor de har hjemme. Dvs en ferietur til Afrika formentlig Ghana eller Gambia. Jeg vil så have en GP jeg kender med på turen. Vi skal være ligeværdige partnere og rejse sammen som venner (ikke have sex).. 

Hun skal så have en tilsvarende fantasi dvs have sex med sorte mænd (med kæmpe møbelbankere....).

Konceptet skal så være at vi bor sammen og deler vores frække oplevelser med hinanden når vi altså ikke er ude på sjov eller har en gæst på et af værelserne. :)

For mig er dette koncept ret trygt og samtidig er der mulighed for at dele de frække oplevelser med en ligesindet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid drømt om at være service boy for en helt slank, smuk, hård og meget dominerende og intimiderende kvinde, og en biseksuel mand med en virkelig enorm kæmpepik, gerne en sort mand men størrelse er altafgørende. Hende der styrer slagets gang, og opfører sig som en sand gudinde, der skal tilbedes og tilfredsstilles, og som skal adlydes i et og alt. Jeg ELSKER powerkvinder, der tager hvad de vil have <3:P

Redigeret af F67

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge2 skrev, den 11.6.2019 at 12:00:

Som en som har været eneste mand på et kontor med 30 kvinder.... "you really really don't".

 

Because of all the drama? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min største fantasi må være en lækker stripper der siger jeg skal tage min pik ud for hende, og spille på den ... hvor hun fortæller mig hvordan.  
Så siger hun enten jeg skal sprøjte mit sperm ud over hendes lår (hvor hun har strømer på) eller ud over hendes  bryster. 
Men ved nærmest ikke hvordan det skulle kunne lade sig gøre haha

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
horndog74 skrev, for 14 timer siden:

Because of all the drama? :D

All the misandry mostly. Had to bear the brunt of every bad thing every man had ever done to those women...
That and the jibber jabber about shopping and makeup.

Drama, not so much.

 

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 5/6/2019 at 09:34:

En lidt uskyldig fantasi, men desværre vanskelig at udleve (i hvert fald på Sjælland):

Et udendørs knald med en dejlig GP, helst i en have ved et glædeshus (det er det sidste, der gør det vanskeligt). Og det skal helst være ved et glædeshus, for de andre gæster må gerne have en hovsa oplevelse, når de ser, hvorledes jeg nyder den smukke.

Been there. Done that.

Flere gange. Og det er frækt. Rigtig frækt  :-) 

Blandt andet her to gange:

http://www.eventyrpigerne.dk/

Og flere steder i Jylland. Når glædeshuset ligger lidt afsides, og vejret er godt, er pigerne ofte friske, især hvis de får en ekstra skilling for det :-) 

Du kunne også overveje at tage på FKK i Tyskland.

Det er faktisk en af de ting, jeg ser som et plus på FKK: At der er mulighed for tilskuere :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mega frække og gode fantasier.. Ærligt så gik nogle af dem sq lige i varmelegemet.. :lol:

Sjovt jeg ikke har set den tråd noget før og ja, bustet, jeg har ikke søgt før end jeg selv oprettede en tråd idag. 

Men jeg har da også udlevet et par fantasier i tidens løb og har stadig et par stykker der skal udleves. Og et par stykker jeg ikke helt ved om de bare skal blive ved tanken. 

Den tråd jeg oprettede idag, der kan i læse en af de fantasier som skal udleves. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/110856-fantasier/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...