Keiro 98 Skrevet 8. Juni, 2019 Er der andre der oplever svien ved anal med gummi. Q klager over at gummiet svier. Vi har prøvet en del. Med/uden creme. Med/uden "dut" og et mindre kondom så det helt sikkert ikke er folder. Det er bare mere praktisk med gummi når man skifter fra 2eren til 1eren... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Juni, 2019 Analsex svier - har ikke nogen gode råd. Ved ikke om "trylle creme" vil kunne anvendes med succes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OverBamsen 6 Skrevet 8. Juni, 2019 Jeg har lige været sammen med en kvinde, jeg havde en fantastisk time med hende, det blev vel nærmest 2 Hun var helt oppe at ringe, når jeg slikkede hende og samtidig gav hende finger analt, og virkelig oppe at ringe Jeg ved det ikke er som normalt betragtet analsex, men alligevel Hun klager ikke over svien eller anden form for ubehag Er det et spørgsmål om at være meget meget forsigtig? Jeg brugte bare spyt som glide midddel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 8. Juni, 2019 Som udgangspunkt brug glidecreme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 8. Juni, 2019 Vi bruge creme og der er ingen problemer uden gummi. Kun med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 8. Juni, 2019 Keiro skrev, for 29 minutter siden: Vi bruge creme og der er ingen problemer uden gummi. Kun med. Når der bruges gummi som er det netop godt og bruge glidecreme ( helst ikke vandbaseret da det trænger hurtigt ind i slumhinden ) jeg bruger selv mærket pjur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 8. Juni, 2019 Måske hun har problemer med latex, prøv et andet produkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 8. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 10 timer siden: Analsex svier - har ikke nogen gode råd. Ved ikke om "trylle creme" vil kunne anvendes med succes Altså når der er gummi på? For ellers burde det ikke svie, hvis ellers der glidemiddel på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Juni, 2019 Rust in Peace skrev, for 16 minutter siden: Altså når der er gummi på? For ellers burde det ikke svie, hvis ellers der glidemiddel på... Tror bare jeg er ekstrem følsom i mit bagerste hul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 8. Juni, 2019 Nu er jeg absolut ikke en ekspert mht anale fornøjelser, men jeg troede : - At man bør bruge vandbaseret glidercreme ifremfor andre typer, for at undgå at kondomet bliver opløst af olie etc. ? - At manden ikke bør gå fra sport i toeren til det hellige hul uden at skifte kondom, da pigen ellers riskierer at få en bakterie infektion i skeden ? Er jeg helt galt af-marcheret ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Juni, 2019 Gh0st skrev, for 8 minutter siden: Nu er jeg absolut ikke en ekspert mht anale fornøjelser, men jeg troede : - At man bør bruge vandbaseret glidercreme ifremfor andre typer, for at undgå at kondomet bliver opløst af olie etc. ? - At manden ikke bør gå fra sport i toeren til det hellige hul uden at skifte kondom, da pigen ellers riskierer at få en bakterie infektion i skeden ? Er jeg helt galt af-marcheret ? Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 8. Juni, 2019 (edited) Gh0st skrev, for 42 minutter siden: Nu er jeg absolut ikke en ekspert mht anale fornøjelser, men jeg troede : - At man bør bruge vandbaseret glidercreme ifremfor andre typer, for at undgå at kondomet bliver opløst af olie etc. ? - At manden ikke bør gå fra sport i toeren til det hellige hul uden at skifte kondom, da pigen ellers riskierer at få en bakterie infektion i skeden ? Er jeg helt galt af-marcheret ? Nu har jeg brugt mærket pjur i 15 år og jeg har aldrig oplevet noget gummi der er sprunget. https://www.sinful.dk/pjur?gclid=CjwKCAjwue3nBRACEiwAkpZhmcdudSX9-GcR5B5e3wK3zYzvBWX4G60jSzj4AjtSO8BPliuSDAoOXxoCmyIQAvD_BwE Redigeret 8. Juni, 2019 af Madame Illona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 9. Juni, 2019 Keiro skrev, den 8/6/2019 at 16:57: Vi bruge creme og der er ingen problemer uden gummi. Kun med. Hvilken glidecreme bruger I? Prøv evt. Latexfri kondom. Måske er hun allergisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 9. Juni, 2019 Det eneste, man skal undgå med kondomer, er oliebaseret glidecreme... til gengæld kan man med stor fornøjelse kaste sig ud i både den vandbaserede glidecreme (ikke min stil) eller den silikonebaserede.. og ved svie efter kondom, som andre før mig har sagt, lyder det som en latex-allergi... der er heldigvis andre mærker på markedet, hvor latex ikke indgår mht at gå fra 2eren til 1eren læser jeg ts´s indlæg som at det er nemmere at bruge gummi i 2eren og så tage det af, når parret går til 1eren Godt tænkt og meget fornuftigt - så behøver man nemlig netop ikke skulle ud og vaske sig grundigt midt i hyrdetimen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 10. Juni, 2019 Tak for alle jeres input. Vi bruger silicon baseret glidecreme. Og årsagen til at vi bruger gummi er som mizzanna skriver, for at undgå at skulle afbryde kampen for at skulle vaske sig. Vi har forsøg forskellige slags gummi, men uden held. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1277 Skrevet 19. Juni, 2019 Keiro skrev, den 8/6/2019 at 16:57: Vi bruge creme og der er ingen problemer uden gummi. Kun med. Måske i skulle prøve at skifte mærke på kondomerne kan være den smørrelse der er på selve kondomet og hvis i bruger noget der indeholder olie så bliver det varmt og vil svi med gummi på.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 19. Juni, 2019 Hvis vi udelukker Latex allergi, så ville jeg nok gå på apoteket og købe en Xylocain Salve 5 % 35 gram i håndkøb. Lad dig ikke overtale til Xylocain Gel, da Gel ofte er spritbaseret, og så brænder røvhullet for alvor . Da det er håndkøb tør jeg ikke spå om prisen da det er et frit marked, men mon ikke 130 - 150 kr er realistisk ? Det ville naturligvis hjælpe noget at få oplyst hvor det svier .... Et numsehul er ikke bare et numsehul , Sagen er at de første 4 - 5 cm er belagt med samme celler som huden, og først derefter kommer slimhinden, og jeg tvivler meget på at den der svier - oftest er det en krans af små hæmorider som driller . Brug en god klat omkring anus og ca et pegefingerled ind i hullet helst 10 min. før aktion. Dette er rent tankespind kombineret med lidt faglig viden så jeg fraskriver mig alt ansvar for eksperimentet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 19. Juni, 2019 powerpoint skrev, for 8 minutter siden: Hvis vi udelukker Latex allergi, så ville jeg nok gå på apoteket og købe en Xylocain Salve 5 % 35 gram i håndkøb. Lad dig ikke overtale til Xylocain Gel, da Gel ofte er spritbaseret, og så brænder røvhullet for alvor . Da det er håndkøb tør jeg ikke spå om prisen da det er et frit marked, men mon ikke 130 - 150 kr er realistisk ? Det ville naturligvis hjælpe noget at få oplyst hvor det svier .... Et numsehul er ikke bare et numsehul , Sagen er at de første 4 - 5 cm er belagt med samme celler som huden, og først derefter kommer slimhinden, og jeg tvivler meget på at den der svier - oftest er det en krans af små hæmorider som driller . Brug en god klat omkring anus og ca et pegefingerled ind i hullet helst 10 min. før aktion. Dette er rent tankespind kombineret med lidt faglig viden så jeg fraskriver mig alt ansvar for eksperimentet. PS : Glemte at skrive at Xylocain ( Lidocain ) er et lokalbedøvelsesmiddel . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 19. Juni, 2019 Lidt tanker... Svien - så er det enten allergi eller fordi der enten allerede er rifter( fx. hæmorider o.s.v.) eller kommer det, fordi der arbejdes for "tørt" Allergi er noget træls noget, og måske svært at løse. Det andet kan muligvis løses. Jeg vi dog altid undlade at anvende bedøvende midler i og omkring anus, idet man jo så netop mister fornemmelsen af at noget gør ondt eller er træls( og det er der typisk en god grund til) og så er der i det hele taget det, at udfoldelserne jo også gerne skulle give modtageren en dosis på nydelseskontoen. Ordentlig rengøring er vigtig - bare tænk på røde blenumser - rester af afføring der masseres ind i slimhinden er ikke positivt. Herudover vil jeg nævne, at det er vigtigt at smøre ordentligt - både udvendigt, men også indvendigt. I forhold til den indvendige smøring er der den tricky del, at anus jo netop rummer en cirkelrund muskulatur, der skal holde lortet inde, og denne virker begge veje. Du kan altså være ude for, at hun er så stram( det er i øvrigt en god og helt naturlig ting), at det meste af det glidemiddel du påfører med fingre og på kondomet aldrig kommer rigtig langt ind og dermed også virker smørende helt derinde. Har i udelukket allergi og rifter m.v., synes jeg i skulle prøve en "lube shooter" og se om det ikke kunne gøre underværker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnnybg 36 Skrevet 21. Juni, 2019 Det er jo først når det begynder at svide og brænde, det bliver rigtigt sjovt 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice M 16 Skrevet 22. Juni, 2019 Sjovt for dig hvad med pigen Syntes du har en underlig indstilling til pigerne, det handler vel netop om begge parter skal have en behagelig oplevelse. Også selvom der er penge involveret. Du lejer vel heller ikke en bil for at skade den med vilje Håber du en dag ændre indstilling, tror du vil opleve at få en bedre helhedsoplevelse hvis du behandler pigen ordentligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Juni, 2019 Johnnybg skrev, for 16 timer siden: Det er jo først når det begynder at svide og brænde, det bliver rigtigt sjovt Så det skal svide og brænde på din lille diller for du rigtig nyder det? Kan anbefale at du sætter dig nøgen hvor der er brændenælder - alternativt giver jeg dig gerne et gratis brændenælde handjob. Du siger bare til!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Juni, 2019 Johnnybg skrev, for 16 timer siden: Det er jo først når det begynder at svide og brænde, det bliver rigtigt sjovt Yes mate, og Johnny Cash lave en udemærket sang i 1968 - spring reklame annoncen over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnnybg 36 Skrevet 22. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Så det skal svide og brænde på din lille diller for du rigtig nyder det? Kan anbefale at du sætter dig nøgen hvor der er brændenælder - alternativt giver jeg dig gerne et gratis brændenælde handjob. Du siger bare til!!!! Nem, det er ikke for at være streng, men du ville aldrig have en kinamand chance, for at få en tur hos mig. Heller ikke selv om du betalte for det. Jeg er ikke til så meget kød.. hvis du forstår sådan en lille en 1 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Juni, 2019 Johnnybg skrev, for 40 minutter siden: Nem, det er ikke for at være streng, men du ville aldrig have en kinamand chance, for at få en tur hos mig. Heller ikke selv om du betalte for det. Jeg er ikke til så meget kød.. hvis du forstår sådan en lille en Det var ikke en tur til mig jeg tilbød - og jeg forventer nok mere end sådan en bitte en du er i besiddelse af. Dit nøglebundt må være enormt. Jeg håber virkelig du opfører dig bedre irl end din opførsel herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg