Hop til indhold
Oldtimer

Sianna hos Seduction Girls

Recommended Posts

Sianna har fået dårlig omtale herinde, derfor vil jeg oprette en ny tråd, min oplevelse er nemlig rigtig god.

Sianna og Tiffany havde jo arrangeret til et intimt sexparty med max 8 modne herrer. Det blev noget reduceret, men jeg havde fået et supergodt indtryk af Sianna og da lysten til dejlig sex ikke var blevet mindre, besluttede jeg mig til at besøge Sianna til en halv times sex. Jeg har jo et intimt kendskab til Tiffany og derfor besluttede jeg mig til at prøve om Sianna var god også...og det var hun.

Jeg havde jo set Sianna i virkeligheden og havde derfor ikke set på SG's hjemmeside. Ved nærmere eftersyn synes jeg at de er vellignende, selvfølgelig er de shinet op og der lagt vægt på positurer, men hun er da i min optik tillokkende. Det sjove her er, at jeg slet ikke er til store bryster og slet ikke i Sianna's størrelse, men her er de fantastiske og dejlige og skal ikke sidde andre steder end på Sianna.

Jeg havde bestilt den første morgentid lørdag (i dag) og gensynsglæden hos telefondamen var tydelig. Jeg ville lige skylle køreturens sved af, så jeg lånte badet. Jeg fik tilbudt en badekåbe, men hvorfor? hun havde jo set mig i mit fødselsdagstøj før. Ud i bad og ind i spejlsalen.

Sianna kom ind og også her kunne jeg mærke en gensynsglæde, stort kram og klem, afregning og de obligatoriske vente-minutter.

Så kom Sianna ind igen, inden længe lå vi tæt sammenklyngede med min tunge begravet et dejligt sted. Der er en tråd om fakestøn her på siden, mit indtryk (underbygget af mine smagsindtryk) var, at her var der ikke tale om fake. Den danske afdeling indeholdt de klassiske discipliner: broncoridning, missioneren og  hundetræning. Det blev vældigt intimt og dejligt og Sianna sparede ikke på det, der gør både Oldtimeren og minitimeren glade.

Ved party'et kunne jeg ikke ejakulere, men det fik Sianna mig til...i den grad, at jeg så sol, måne og stjerner, mens rummet lejede Snurretoppen.

Jo, fra min side er Sianna i den absolutte top og når sommeren er ovre og jeg får lidt mere privattid, skal hun besøges igen. Klar anbefaling herfra. Ved godt at det handler om kemi, men her var det som ilt og brint BANG.

Et link: http://seductiongirls.dk/pigerne/sianna/

Venligst en lørdagsglad OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt et mysterie for mig hvem i alverden der skulle have givet Sianna dårlig omtale.

Sianna er da en klokkeklar 10'er. Sød, smukt ansigt, og de største flotteste bryster i byen. Jeg kunne ikke komme på noget dårligt at sige hvis jeg ville.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tiger skrev, 1 time siden:

Det er lidt et mysterie for mig hvem i alverden der skulle have givet Sianna dårlig omtale.

Sianna er da en klokkeklar 10'er. Sød, smukt ansigt, og de største flotteste bryster i byen. Jeg kunne ikke komme på noget dårligt at sige hvis jeg ville.

Vi kan kun være helt enige. Sianna er vidunderlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil lige give denne dejlige pige lidt mere opmærksomhed.

Var forbi torsdag eftermiddag uanmeldt. Vidste, at Sianna og Tiffany skulle være på vagt, så minitimeren var allerede i godt humør, før jeg ringede på. En sød velkomst hilsen af telefondamen, der jo efterhånden har set mig både med og uden tøj nogle gange og beskeden, at de var begge optaget, men Sianna var nok først klar. Jamen, så skal det da være hende. Jeg ud i badet og ind i legerummet. Sianna kom ind og endnu en sød hilsen (dog lidt frækkere) og så smuttede hun med pengene. Tilbage igen gik vi så i gang med hyggen, lidt efter gik vi over til det frække og min pik var pludselig i en lækker fræk pigemund (og det havde den ikke prøvet længe). Efter lidt tid havde Sianna lyst til lidt fælles leg, så vi lå lidt i en 69'er. Sianna syntes dog så godt om mit tungearbejde, så hun lagde sig tilbage og nød. Jeg gjorde det bedste jeg kunne (og nød at gøre det). Tilsidst skulle jeg dog indenbords i denne våde saftige lækre fisse, så jeg blev inviteret op og så lå vi og kyssede som to nyforelskede teenagere, Sianna grådigt og intenst og jeg med hendes fissesaft drivende fra mund og hage. Sianna var så dejlig og naturlig våd, at jeg desværre kom alt for hurtigt (syntes jeg). Bagefter lå vi og hyggesnakkede som man nu kan gøre efter et intimt samvær med en dejlig kvinde, som man holder af.

Tilslut rejste Sianna sig, for at tage et bad og jeg tog tøjet på. Ind kom Sianna igen, denne gang i sit civile lingeri; det kunne hun nu også forføre mig i. Tidsmæssigt gik vi en del over tiden, men det var også sidst på vagten, så nu havde hun fri.

Ubetinget anbefaling herfra, der er desværre ikke så mange GP'er, der er så entusiastiske og dejlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mattvega skrev, 1 time siden:

Hun ser superfræk ud. Tilbyder hun blow uden, hvis kemien er god? 

Jeg synes kemien er rigtig god, men der er altid overtræk. Vi er jo hos Seduction og der har jeg kun oplevet lidt superfransk ved én bestemt pige, som jeg ikke nævner her.

Men hun ikke alene ser superfræk ud, hun er det også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...