Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Det er sjældent jeg skriver og slet ikke særlig dybdegående .beklager , ikke min stil.

og  jeg har tidligere besøgt Rebecca og skrevet om hende , 
og hun er stadig utrolig dejlig lille pige , med nok den bedste krop jeg overhovedet kan forstille mig.
og det som man ser på billederne er præcis det som møder en :)

at få lov at massager og lege med de mest perfekte og fantiske ungpige bryster , er bare en drøm og at se hende på toppen og få lov at få de bryster i hovedet :-P kan jeg ikke beskrive til fulde. 

Ja , jeg er total vild med hende og hun er så lille at man kan løfte hende rundt :) og perfekt slank uden at være for tynd som mange andre små piger er . men igen billeder er som hun ser ud . 

jeg var der en time og som jeg altid gør ,startede med 20 min massage ,så man får varmet op følelsesmæssig og kropsmæssigt . derefter havde jeg en fantatisk cocktail.

hun er sammen med en veninde Venessa som jeg nåede at få et glimerende blik af da hun kom halvnøgen forbi på et tidspunkt. Hvis ikke jeg har helt vild med Rebecca ,(føler altid en stor trofasthed ) så havde jeg gerne taget nogle timer med hende , for hun ser godt nok også super lækker ud :-p 

beklager , hvis det skinner igennem at jeg er helt vild med pigen . så tag det med i betragtningen.

/soft ( beklager ikke den store skribent ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

du lyder nærmest helt forelsket haha ;) ......pas på med det :D  men hun ser nu dejlig ud. Tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Softcore skrev, 1 time siden:

Hej 

Det er sjældent jeg skriver og slet ikke særlig dybdegående .beklager , ikke min stil.

og  jeg har tidligere besøgt Rebecca og skrevet om hende , 
og hun er stadig utrolig dejlig lille pige , med nok den bedste krop jeg overhovedet kan forstille mig.
og det som man ser på billederne er præcis det som møder en :)

at få lov at massager og lege med de mest perfekte og fantiske ungpige bryster , er bare en drøm og at se hende på toppen og få lov at få de bryster i hovedet :-P kan jeg ikke beskrive til fulde. 

Ja , jeg er total vild med hende og hun er så lille at man kan løfte hende rundt :) og perfekt slank uden at være for tynd som mange andre små piger er . men igen billeder er som hun ser ud . 

jeg var der en time og som jeg altid gør ,startede med 20 min massage ,så man får varmet op følelsesmæssig og kropsmæssigt . derefter havde jeg en fantatisk cocktail.

hun er sammen med en veninde Venessa som jeg nåede at få et glimerende blik af da hun kom halvnøgen forbi på et tidspunkt. Hvis ikke jeg har helt vild med Rebecca ,(føler altid en stor trofasthed ) så havde jeg gerne taget nogle timer med hende , for hun ser godt nok også super lækker ud :-p 

beklager , hvis det skinner igennem at jeg er helt vild med pigen . så tag det med i betragtningen.

/soft ( beklager ikke den store skribent ) 

Synes måske at det er lidt mærkeligt, at der ikke nævnes nogle priser (som i overhovedet ikke) i annoncen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 3 timer siden:

Synes måske at det er lidt mærkeligt, at der ikke nævnes nogle priser (som i overhovedet ikke) i annoncen...

Tjo - måske ikke den bedste forbrugeroplysning, men det er jo ikke svært at sende en SMS og spørge om priser. Så kan du jo samtidig foreslå at hun skriver dem i sin annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg

norrebro , tæt på mimers/jagtvej bageren.

priserne er såmænd i det normale leje.

hun er ikke den eneste som ikke skriver priser  , en del piger gør det. :)

på en måde charmerende ikke at liste priser som på restuarant som man bare bestiller på en liste. godt klar over at det kan virke afskrækkende ikke at se prisen , som andre siger . send en sms 

/soft

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aandersen

Hun giver øko blow men uden afslutning i munden hvilket er lidt ærgerligt.

Har besøgt hende 3 gange grundet de helt perfekte bryster, men hun har efter min mening en lidt for kølig attitude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aandersen skrev, for 10 timer siden:

Hun giver øko blow men uden afslutning i munden hvilket er lidt ærgerligt.

Har besøgt hende 3 gange grundet de helt perfekte bryster, men hun har efter min mening en lidt for kølig attitude.

Tungekys?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Softcore skrev, den 8/6/2019 at 21:01:

hun er sammen med en veninde Venessa

Har du et link til profilen på veninden? Ved du om de evt tilbyder 2 piger? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej Muf

Vanessa

Hun så endda meget bedre ud i virkeligheden :)

Ved ikke om de tilbyder sammen ,men det ville godt nok være en drøm :)

Men du skal skynde dig for så vidt jeg husker så smutter de idag :(

/soft

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rebecca er bestemt en køn pige og ser ud som på billederne, MEN desværre kan man på billeder ikke altid vurdere højden på pigerne. Det betyder normalt ikke det helt store for mig om de er 1,60 eller 1,80, men i dette tilfælde - og for første gang nogensinde for mit vedkommende - sprang jeg fra kun pga “højden”, som jeg vil skyde på er ca 145 cm, dvs. decideret barnehøjde. Undrer mig lidt at ingen har omtalt dette i anmeldelserne af hende.

GG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...