Københavnermand 13 Skrevet 13. Juni, 2019 Hvad er helt konkret tanken om gummi ved sex med en sb? Har hørt at nogen tager ekstra for ikke at bruge det? Nogen der har gode/dårlige erfaringer omkring gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 13. Juni, 2019 Undskyld, men hvorfor spørger en bruger om dette stort set hver uge efterhånden. Du kan bruge søgefunktioner og der kommer et hav at tråde frem der omhandler netop dette emne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavnermand 13 Skrevet 13. Juni, 2019 Thomas N. skrev, for 2 minutter siden: Undskyld, men hvorfor spørger en bruger om dette stort set hver uge efterhånden. Du kan bruge søgefunktioner og der kommer et hav at tråde frem der omhandler netop dette emne. Måske var der kommet nye oplysninger frem siden sidste uge? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. Juni, 2019 Jeg havde indtrykket af at uden, var mere reglen end undtagelsen med SB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 13. Juni, 2019 DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden: Jeg havde indtrykket af at uden, var mere reglen end undtagelsen med SB. Det var det også da jeg var aktiv, havde dog altid selv med mange var næsten overrasket når jeg tog et på. Københavnermand skrev, for 5 minutter siden: Måske var der kommet nye oplysninger frem siden sidste uge? Erm, hvilke nye oplysninger skulle det være? En kur mod HIV? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 13. Juni, 2019 (edited) Jeg har både dårlige og gode erfaringer af gummi. Nogle har været for store, og nogle for små. Nogle har gået i stykker, og nogle har været røde og duftet af jordbær. Har ingen erfaring af grønne dog. Glad at kunne hjælpe. Redigeret 13. Juni, 2019 af Bananas 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 13. Juni, 2019 Københavnermand skrev, 1 time siden: Måske var der kommet nye oplysninger frem siden sidste uge? Ja der kommet følgende: Peter har fået klamydia Lars og jesper har fået gonore Niels Ole har fået Herpes Tommy, Jens, Carl Ole m.fl venter nervøst på resultatet af deres test Poul, Claus m.v. flere vil ikke gå til læge, og søger helt vildt på nettet om der kan finde hjemmetest Torben knepper ikke p.t med sin kone - Er bange for muligvis at smitte hende Resten af dem der dyrker ubeskyttet sex, er tilsyneladende ikke blevet smittet. Det fleste dyrker dog stadig beskyttet sex indenfor købesex. Det var så lige en hurtig opdatering siden sidste tråd om emnet. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OverBamsen 6 Skrevet 13. Juni, 2019 TheVoice skrev, for 24 minutter siden: Ja der kommet følgende: Peter har fået klamydia Lars og jesper har fået gonore Niels Ole har fået Herpes Tommy, Jens, Carl Ole m.fl venter nervøst på resultatet af deres test Poul, Claus m.v. flere vil ikke gå til læge, og søger helt vildt på nettet om der kan finde hjemmetest Torben knepper ikke p.t med sin kone - Er bange for muligvis at smitte hende Resten af dem der dyrker ubeskyttet sex, er tilsyneladende ikke blevet smittet. Det fleste dyrker dog stadig beskyttet sex indenfor købesex. Det var så lige en hurtig opdatering siden sidste tråd om emnet. Så kan jeg godt forstå det tilbydes, der er jo ingen piger det rammer 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 13. Juni, 2019 OverBamsen skrev, for 22 minutter siden: Så kan jeg godt forstå det tilbydes, der er jo ingen piger det rammer Godt set 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 13. Juni, 2019 TheVoice skrev, for 51 minutter siden: Godt set - eller også er det de samme 4 SB/?? alle mænd knepper, og disse 4 endnu ikke har opdaget deres lille souvenir til deres kunder Mvh Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 87 Skrevet 13. Juni, 2019 jeg kan ikke lide kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 13. Juni, 2019 (edited) afn2206 skrev, for 52 minutter siden: jeg kan ikke lide kondom Det er da også meget bedre at få gonore eller endnu bedre hiv end at bruge et skide kondom, og så er det jo lækkert at tænke på hvad ham før dig måske fejler, fedt med et spil på roulette måske du også skal prøve den russiske udgave har hørt det skærper ens sanser helt vildt. Redigeret 13. Juni, 2019 af Kim 0240 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 13. Juni, 2019 Som et radiospot en gang sagde:”Det er sjovt at få klamydia, det er surt at have det!” og det gælder vel alle sexuelt overførte sygdomme. I aften ingen snak om statistikker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jay Gatsby Skrevet 16. Juni, 2019 Københavnermand skrev, den 13/6/2019 at 17:13: Hvad er helt konkret tanken om gummi ved sex med en sb? Har hørt at nogen tager ekstra for ikke at bruge det? Nogen der har gode/dårlige erfaringer omkring gummi? Prøv at se den dokumentar på DR omkring hiv som våben. Det vil måske ændre din holdning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jay Gatsby Skrevet 16. Juni, 2019 En anden ting, en dag så møder du en SB som i hemmelighed prøver at blive gravid, hun udser så dig som far. Pludselig bliver det et meget dyrt knald uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 16. Juni, 2019 Københavnermand skrev, den 13.6.2019 at 17:13: Hvad er helt konkret tanken om gummi ved sex med en sb? Har hørt at nogen tager ekstra for ikke at bruge det? Nogen der har gode/dårlige erfaringer omkring gummi? Jeg giver fortabt - hvad mener du egentlig? "Hvad er tanken om gummi"? Hvad betyder det? Og "helt konkret tanken" - i modsætning til hvad, ukonkret? Det er helt sort, hvad du spørger om (sprogligt, ikke gummiet).Normalt kan jeg godt gætte, hvad folk mener, men ikke i det her tilfælde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 16. Juni, 2019 Jeg har indtil videre været sammen med 8 SB'er og 3 af dem har jeg kneppet uden kondom. Jeg har skrevet med en som var frisk på at gøre det uden kondom for 500 kr. ekstra. Og den ene som jeg fik kneppet uden kondom, begyndte bare med at rede på min pik uden at hun spurgte om det skulle være med eller uden kondom. Jeg nåede ikke engang at sige fra. Men de fleste jeg har skrevet med understrenger at det skal være med kondom. Jeg gør dem heller ikke med alle uden kondom, men kun med dem som jeg har et indtryk af som ikke er proff. Det var så mit indspark af hvad jeg har oplevet. I det hele taget anbefaler jeg ikke SD med mindre man vil bruge rigtige mange penge og meget tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Juni, 2019 Carl72 skrev, for 1 time siden: Jeg gør dem heller ikke med alle uden kondom, men kun med dem som jeg har et indtryk af som ikke er proff. Det er nok de farligste. Proffer er meget bevidste om dette og er ofte til lægetest. Carl72 skrev, for 1 time siden: Det var så mit indspark af hvad jeg har oplevet. I det hele taget anbefaler jeg ikke SD med mindre man vil bruge rigtige mange penge og meget tid. Her har du en rigtig god pointe. Hos sukkerpigerne kan det løbe ukontrollabelt op. Den risiko løber du ikke ved en "rigtig" glædespige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 18. Juni, 2019 Borende X skrev, den 16.6.2019 at 20:50: Det er nok de farligste. Proffer er meget bevidste om dette og er ofte til lægetest. Der er altså nogle proffer der er så psykisk syge, at de gør det med alle som spørg om at gøre det uden kondom. Jeg kender faktisk en som er aktiv udøvende i branchen idag og det er dem jeg forsøger at gardere mig imod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. Juni, 2019 Carl72 skrev, for 2 timer siden: Der er altså nogle proffer der er så psykisk syge, at de gør det med alle som spørg om at gøre det uden kondom. Jeg kender faktisk en som er aktiv udøvende i branchen idag og det er dem jeg forsøger at gardere mig imod. Ok, nu tænkte jeg på de "normale". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg