Lolitadoll 1 Skrevet 19. December, 2012 Hej alle. (og beklager, jeg har ikke tid til at svare alle private beskeder, eller lure rundt) Jeg bliver i øjeblikket faket af en eller anden fra KBH som kalder sig stine. Hun vil have penge overført før mødet, via ewire. Det har intet med mig at gøre, bare så i ved det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 20. December, 2012 Men hvordan kender vi forskel - det er da stadig den rigtige LolitaDoll der annoncere sådan her: https://annoncelight.dk/annonce/29986/20 ... xoplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cantona 10 Skrevet 29. December, 2012 Hej jeg har fler gange mailet til dig for at lave en aftale da jeg virkelig gerne vil besøge dig men jeg har aldrig fået svar fra dig,så hvis du ser dette høre jeg gerne fra dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bentoman 0 Skrevet 3. Januar, 2014 Også mig med flere mailer til dig, menaldrig svar.... Sophie August Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg