Guest ViborgMand Skrevet 14. Juni, 2019 (edited) https://sugardaters.dk/show?alias=Ellen+Katrine Der var bare noget!!! Der stod i profilen at hun er fra Herning, men hun fortalte selv at hun faktisk bor i Holstebro. Så valgte jeg simpelthen at søge på det navn der stod i mailen og der blev jeg endnu mere skeptisk. Så jeg bad om et bevis for at hun var reel. Så fortalte hun at hun faktisk var 16 og fra Herning. Det ville jeg jo ikke have med at gøre og så skrev hun at hun også kun var på siden for at scamme og hun elskede at misbruge folks tid Har iøvrigt anmeldt hende til SD i aftes kl 18 Redigeret 14. Juni, 2019 af ViborgMand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 14. Juni, 2019 ViborgMand skrev, for 4 timer siden: https://sugardaters.dk/show?alias=Ellen+Katrine Der var bare noget!!! Der stod i profilen at hun er fra Herning, men hun fortalte selv at hun faktisk bor i Holstebro. Så valgte jeg simpelthen at søge på det navn der stod i mailen og der blev jeg endnu mere skeptisk. Så jeg bad om et bevis for at hun var reel. Så fortalte hun at hun faktisk var 16 og fra Herning. Det ville jeg jo ikke have med at gøre og så skrev hun at hun også kun var på siden for at scamme og hun elskede at misbruge folks tid Har iøvrigt anmeldt hende til SD i aftes kl 18 Det er meget normalt at man ikke skrive den by man er fra men større by i nærheden for at beskyttet sig selv og sit privatliv. F.eks. jeg bor i Havdrup så ville jeg skrive at jeg boede i Køge som er noget nemmere at gemme sig sig i, end i Havdrup hvor alle kender alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 14. Juni, 2019 SnowmanDK skrev, for 55 minutter siden: Det er meget normalt at man ikke skrive den by man er fra men større by i nærheden for at beskyttet sig selv og sit privatliv. F.eks. jeg bor i Havdrup så ville jeg skrive at jeg boede i Køge som er noget nemmere at gemme sig sig i, end i Havdrup hvor alle kender alle Enig. Jeg afslører heller ikke den "lille" by jeg bor i sådan uden videre. Og har da mega respekt for at pigerne gør det samme. Men at hun kun er der for at spilde folks tid OG er mindreårig. Ja, ud med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg