Hop til indhold
Knægten

Tynd vægge

Recommended Posts

Nu ved jeg ikke for klamt eller creepy det her er 

Men bor i en lille lejlighed for vi kun er 2 lejligheder men min vægge til 1. Sal er så tynd så jeg kan tydeligt hører når min overbo (er jævn lækker) og hende bedre halv del hygger sig 

Hun får alt en ordentlig omgang med de skrig og støn hun kommer med 

Men er det forkert jeg bliver tændt af det ellerer det klamt jeg lytter med 

Har ikke sagt noget til dem endnu ved heller ikke om jeg gør det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, for 1 minut siden:

Nu ved jeg ikke for klamt eller creepy det her er 

Men bor i en lille lejlighed for vi kun er 2 lejligheder men min vægge til 1. Sal er så tynd så jeg kan tydeligt hører når min overbo (er jævn lækker) og hende bedre halv del hygger sig 

Hun får alt en ordentlig omgang med de skrig og støn hun kommer med 

Men er det forkert jeg bliver tændt af det ellerer det klamt jeg lytter med 

Har ikke sagt noget til dem endnu ved heller ikke om jeg gør det 

i mine unge dage, boede jeg i lejlighed med naboer til alle sider, jeg lyttede også med syntes det var frækt og var ikke flov over det.

måske lige bortset fra, når man selv havde gæster, og der var vildt gang i den hos en af naboerne.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

i mine unge dage, boede jeg i lejlighed med naboer til alle sider, jeg lyttede også med syntes det var frækt og var ikke flov over det.

måske lige bortset fra, når man selv havde gæster, og der var vildt gang i den hos en af naboerne.:wub:

Så skal man bare sørge for at servere nogle meget knasende småkager når familien er på besøg :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

nyd du forestillingen og ti stille...

har prøvet det på bordel og det er frækt syntes jeg... Jeg sidder der og venter på min model, mens jeg kan høre hendes kollega få en ordentlig omgang i rummet ved siden af. Om lidt er det min tur og det går lige i klokkeværket. Jeg er efterfølgende kommet igen, for at snuppe en tur på hende jeg kunne høre bag væggen, for kunne ikke slippe fantasien om hende igen. win win for bordellet, så fik de to besøg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må næsten sige det værest er jeg ikke må være med eller tag hende på nogen måde 

Men ja vil nyde forstilling bare noget pis om aften man kan hører dem og man ligger der kun med højre hånd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ha, ha. Jeg har tit oplevet det. Ikke der hvor jeg bor, men ude i vandhullerne. 

Siam i Århus er legendarisk da der kun er gardiner mellem briksene, som står en lille meter fra hinanden. Man kan høre alt. Sommetider bølger gardinet når en særligt stor mand bevæger sig :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, for 3 timer siden:

... Men er det forkert jeg bliver tændt af det ellerer det klamt jeg lytter med

Overhovedet ikke. Jeg bor selv ud til en lukket gård, og der er da ikke noget skønnere end om sommeren at høre et par andre mennesker have det skønt. På mig virker det livsbekræftende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det bare lidt kun og have sin hånd og ikke en dejlig kvinde til at ordne sagerne 

Når man synes overboen ser jævn dejlig ud bare med tøj på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, Lige nu:

Ja det bare lidt kun og have sin hånd og ikke en dejlig kvinde til at ordne sagerne 

Når man synes overboen ser jævn dejlig ud bare med tøj på 

Pyt med, at du ikke lige har en kvinde ved hånden (undskyld, kunne ikke lade være), men du har jo din hjerne der ud fra lydindtrykkene kan danne de skønneste billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, 1 time siden:

Det får mig til at tænke en fransk film

..... og mig på en novelle af Finn Søborg, hvor en mand døde at et hjerteslag under saftig sex, da en brandbil kørte forbi :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

..... og mig på en novelle af Finn Søborg, hvor en mand døde at et hjerteslag under saftig sex, da en brandbil kørte forbi :D

og lidt udenfor emnet. Den hjertelæge der døde af hjerteflimmer, i Royal Cinema i Århus, til præmiere på A fish called Wanda. 

Jeg vil gerne dø sådan, og det skal tage bedemanden en formiddag at få tværet smilet af mit ansigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 17 timer siden:

Pyt med, at du ikke lige har en kvinde ved hånden (undskyld, kunne ikke lade være), men du har jo din hjerne der ud fra lydindtrykkene kan danne de skønneste billeder.

De billeder kan godt drive mig en smule til vanvid af og til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jay Gatsby

Næste gang du høre dem så går du fandme og og banker på og spørger om du må være med! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jay Gatsby skrev, for 6 minutter siden:

Næste gang du høre dem så går du fandme og og banker på og spørger om du må være med! 

Har os jævn meget overvejet den mulighed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nyd lydsiden af sex bag de tynde vægge, da jeg var meget ung, boede jeg på pensionat, kunne jeg også høre når naboen havde overtalt sin forlovede til at tage med op på værelset,  een aften blev larmen for meget, hun var en "skriger" så jeg gik ind til naboen og hørte om der var noget galt - vi endte med en trekant, hun havde konstant "noget i munden"  så vi undgik "skrigeriet",  da min forretning gik bedre flyttede jeg derfra i hus, og ansatte en husbestyrerinde der tilfredsstillede mig i et par år,  da hendes børn blev selvforsørgende (ungsvende i mit firma) ophørte symbiosen og jeg indgik det første ægteskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Knægten skrev, for 16 minutter siden:

Vil så sige tror lige jeg skal samle mig en del mod til at spørger om jeg må være med 

god ide - de kan jo være friske...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Knægten skrev, for 4 minutter siden:

:lol::lol: arg vil sige det jeg synes der tager modet er hvis jeg bagefter bliver anset for at være en klam underbo eller lignende 

scor en kæreste...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...