Knægten 323 Skrevet 15. Juni, 2019 Nu ved jeg ikke for klamt eller creepy det her er Men bor i en lille lejlighed for vi kun er 2 lejligheder men min vægge til 1. Sal er så tynd så jeg kan tydeligt hører når min overbo (er jævn lækker) og hende bedre halv del hygger sig Hun får alt en ordentlig omgang med de skrig og støn hun kommer med Men er det forkert jeg bliver tændt af det ellerer det klamt jeg lytter med Har ikke sagt noget til dem endnu ved heller ikke om jeg gør det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 15. Juni, 2019 Ingen ved jo du lytter så gør du bare det... Ingen mennesker ved jo om vores naboer lytter... Men du skal nok ikke sige det til dem tænker jeg.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 15. Juni, 2019 På sin vis synes jeg det er en smule fræk og den anden en smule for forkert Men du har jo ret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 15. Juni, 2019 jeg ville bestemt heller ikke sige det... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 15. Juni, 2019 Knægten skrev, for 1 minut siden: Nu ved jeg ikke for klamt eller creepy det her er Men bor i en lille lejlighed for vi kun er 2 lejligheder men min vægge til 1. Sal er så tynd så jeg kan tydeligt hører når min overbo (er jævn lækker) og hende bedre halv del hygger sig Hun får alt en ordentlig omgang med de skrig og støn hun kommer med Men er det forkert jeg bliver tændt af det ellerer det klamt jeg lytter med Har ikke sagt noget til dem endnu ved heller ikke om jeg gør det i mine unge dage, boede jeg i lejlighed med naboer til alle sider, jeg lyttede også med syntes det var frækt og var ikke flov over det. måske lige bortset fra, når man selv havde gæster, og der var vildt gang i den hos en af naboerne. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 15. Juni, 2019 sweetstone skrev, for 7 minutter siden: i mine unge dage, boede jeg i lejlighed med naboer til alle sider, jeg lyttede også med syntes det var frækt og var ikke flov over det. måske lige bortset fra, når man selv havde gæster, og der var vildt gang i den hos en af naboerne. Så skal man bare sørge for at servere nogle meget knasende småkager når familien er på besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 15. Juni, 2019 nyd du forestillingen og ti stille... har prøvet det på bordel og det er frækt syntes jeg... Jeg sidder der og venter på min model, mens jeg kan høre hendes kollega få en ordentlig omgang i rummet ved siden af. Om lidt er det min tur og det går lige i klokkeværket. Jeg er efterfølgende kommet igen, for at snuppe en tur på hende jeg kunne høre bag væggen, for kunne ikke slippe fantasien om hende igen. win win for bordellet, så fik de to besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 15. Juni, 2019 Må næsten sige det værest er jeg ikke må være med eller tag hende på nogen måde Men ja vil nyde forstilling bare noget pis om aften man kan hører dem og man ligger der kun med højre hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Juni, 2019 Ha, ha. Jeg har tit oplevet det. Ikke der hvor jeg bor, men ude i vandhullerne. Siam i Århus er legendarisk da der kun er gardiner mellem briksene, som står en lille meter fra hinanden. Man kan høre alt. Sommetider bølger gardinet når en særligt stor mand bevæger sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Juni, 2019 Knægten skrev, for 3 timer siden: ... Men er det forkert jeg bliver tændt af det ellerer det klamt jeg lytter med Overhovedet ikke. Jeg bor selv ud til en lukket gård, og der er da ikke noget skønnere end om sommeren at høre et par andre mennesker have det skønt. På mig virker det livsbekræftende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 15. Juni, 2019 Ja det bare lidt kun og have sin hånd og ikke en dejlig kvinde til at ordne sagerne Når man synes overboen ser jævn dejlig ud bare med tøj på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Juni, 2019 Knægten skrev, Lige nu: Ja det bare lidt kun og have sin hånd og ikke en dejlig kvinde til at ordne sagerne Når man synes overboen ser jævn dejlig ud bare med tøj på Pyt med, at du ikke lige har en kvinde ved hånden (undskyld, kunne ikke lade være), men du har jo din hjerne der ud fra lydindtrykkene kan danne de skønneste billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 15. Juni, 2019 Tro mig det gør den skam os og især når jeg rigtigt kan hører hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 15. Juni, 2019 Det får mig til at tænke en fransk film 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Juni, 2019 Visti-Vistisen skrev, 1 time siden: Det får mig til at tænke en fransk film ..... og mig på en novelle af Finn Søborg, hvor en mand døde at et hjerteslag under saftig sex, da en brandbil kørte forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Juni, 2019 Borende X skrev, for 8 minutter siden: ..... og mig på en novelle af Finn Søborg, hvor en mand døde at et hjerteslag under saftig sex, da en brandbil kørte forbi og lidt udenfor emnet. Den hjertelæge der døde af hjerteflimmer, i Royal Cinema i Århus, til præmiere på A fish called Wanda. Jeg vil gerne dø sådan, og det skal tage bedemanden en formiddag at få tværet smilet af mit ansigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 16. Juni, 2019 Borende X skrev, for 17 timer siden: Pyt med, at du ikke lige har en kvinde ved hånden (undskyld, kunne ikke lade være), men du har jo din hjerne der ud fra lydindtrykkene kan danne de skønneste billeder. De billeder kan godt drive mig en smule til vanvid af og til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jay Gatsby Skrevet 16. Juni, 2019 Næste gang du høre dem så går du fandme og og banker på og spørger om du må være med! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 16. Juni, 2019 Jay Gatsby skrev, for 6 minutter siden: Næste gang du høre dem så går du fandme og og banker på og spørger om du må være med! Har os jævn meget overvejet den mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 Nyd lydsiden af sex bag de tynde vægge, da jeg var meget ung, boede jeg på pensionat, kunne jeg også høre når naboen havde overtalt sin forlovede til at tage med op på værelset, een aften blev larmen for meget, hun var en "skriger" så jeg gik ind til naboen og hørte om der var noget galt - vi endte med en trekant, hun havde konstant "noget i munden" så vi undgik "skrigeriet", da min forretning gik bedre flyttede jeg derfra i hus, og ansatte en husbestyrerinde der tilfredsstillede mig i et par år, da hendes børn blev selvforsørgende (ungsvende i mit firma) ophørte symbiosen og jeg indgik det første ægteskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 16. Juni, 2019 Vil så sige tror lige jeg skal samle mig en del mod til at spørger om jeg må være med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 Knægten skrev, for 16 minutter siden: Vil så sige tror lige jeg skal samle mig en del mod til at spørger om jeg må være med god ide - de kan jo være friske... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 16. Juni, 2019 arg vil sige det jeg synes der tager modet er hvis jeg bagefter bliver anset for at være en klam underbo eller lignende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2019 Knægten skrev, for 4 minutter siden: arg vil sige det jeg synes der tager modet er hvis jeg bagefter bliver anset for at være en klam underbo eller lignende scor en kæreste... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg