Hop til indhold
Knægten

Tynd vægge

Recommended Posts

Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

scor en kæreste...

God ide, så kunne de ligger der, to par, og stønne om kap på hver sin etage, ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Jernet skrev, for 3 minutter siden:

God ide, så kunne de ligger der, to par, og stønne om kap på hver sin etage, ;)

ja og lave parnerbytte og firkant :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 52 minutter siden:

scor en kæreste...

Det dælme ikke sket endnu jeg har kunne finde en som kan acceptere mit arbejde og den måde jeg af og til går op i det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Knægten skrev, for 2 timer siden:

:lol::lol: arg vil sige det jeg synes der tager modet er hvis jeg bagefter bliver anset for at være en klam underbo eller lignende 

Du kan jo overveje at "komme" med så meget lyd på at de kan høre hvad du laver. Faren er selvfølgelig at de at de holder op, i stedet for at invitere dig med næste gang du møder dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, den 15.6.2019 at 15:20:

Nu ved jeg ikke for klamt eller creepy det her er 

Men bor i en lille lejlighed for vi kun er 2 lejligheder men min vægge til 1. Sal er så tynd så jeg kan tydeligt hører når min overbo (er jævn lækker) og hende bedre halv del hygger sig 

Hun får alt en ordentlig omgang med de skrig og støn hun kommer med 

Men er det forkert jeg bliver tændt af det ellerer det klamt jeg lytter med 

Har ikke sagt noget til dem endnu ved heller ikke om jeg gør det 

Du skal inviterer naboen på fredags øl, bede ham om at vente lidt!

Gå op og knald hans kone og spørg ham om det lyder for højt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Update prøvede spørger min overbo ad om der kom en underlig lyd fra dem af det benægt hun nu går de hvis rigtigt til den og hendes piger ligger og sover 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, for 1 minut siden:

Update prøvede spørger min overbo ad om der kom en underlig lyd fra dem af det benægt hun nu går de hvis rigtigt til den og hendes piger ligger og sover 

Hun er måske ekshibitionist, når det kommer til stykket?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Hun er måske ekshibitionist, når det kommer til stykket?

Sku ikke godt og vide må prøve lidt mere direkte næste gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jowjow, lydsiden kan være både belastende og opmuntrende. Her er nogle af mine egne erfaringer:

Under er en ferie på Kreta (i forrige årtusinde) fik en af de kvindelige gæster en tur, så hun vækkede stort set resten af hotellet. Parrets værelse vendte ud mod en "skakt/indergår", som forstærkede hendes lyde til en ren kakofoni. Desværre var jeg på det tidspunkt en meget genert ungkarl, så jeg sov alene (på trods af af (senere erfaringer) utvetydige opfordringer fra to svenske piger (mulighed for første trekant) og en rigtig sød dansk pige).

I en lejekaserne, hvor der lå tre lejligheder på hver etage, var den midterste beregnet til unge mennesker. Dette gjorde at alle naboer vidste når en af ungersvendene havde besøg af KomaLilly. (Virkede desværre ret dræbende på både mit og Fru Timerens lyst)

En gang på PussyGalores kunne jeg høre "den anden pige" hyle og skrige. Det gav mig kun lyst til at gøre mit ypperste med Tiffany (og hun var heller ikke stille den dag)

En gang hos Eventyrpigerne fik Tanja en omgang, så den polske håndværker, der gik og renoverede i rummet ved siden af, må have fået en lydside, der ville noget.

Så var der lige den gang på Mon-cherie (Gamle sted), hvor den udvalgte fik et opkald, medens jeg ventede. Det var kæresten og han var ikke tilfreds med hendes karrierevalg. Det endte i et gedigent skænderi, hvorpå jeg hørte hende sige: "Nu holder du kæft, jeg har en gæst!". Så hentede hun mig og kneppede mig herfra og ind i næste uge.

Men til TS vil jeg sige: "Sig det ikke!" I de fleste tilfælde, vil de ikke bryde sig om at du kan høre dem og det vil muligvis lægge en dæmper på deres fornøjelige udfoldelser...og du vil gå glip af lydtapetet.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bette update 

Prøvede at sige  det til dem imod manges opfordringer 

Men til min store overraskelse var det ikke dem. Hvem ikke hvor det kommer fra 

For når overboen ikke er hjemme er stønnen der stadig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, for 7 minutter siden:

Bette update 

Prøvede at sige  det til dem imod manges opfordringer 

Men til min store overraskelse var det ikke dem. Hvem ikke hvor det kommer fra 

For når overboen ikke er hjemme er stønnen der stadig 

Husspøgelset!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...