danskbull 0 Skrevet 15. Juni, 2019 Hej alle Jeg har ikke så meget erfaring med glædespiger, så kunne godt tænke mig nogle anbefalinger. Jeg er ude efter 30-45 min for max 1000kr. Hvem kan I anbefale i Hovedstadsområdet? I forhold til preferencer, så er jeg stor fan af kvinder der kan deepthroate. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 15. Juni, 2019 Kom nu... Efterlysninger..!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 15. Juni, 2019 danskbull skrev, for 2 timer siden: Hej alle Jeg har ikke så meget erfaring med glædespiger, så kunne godt tænke mig nogle anbefalinger. Jeg er ude efter 30-45 min for max 1000kr. Hvem kan I anbefale i Hovedstadsområdet? I forhold til preferencer, så er jeg stor fan af kvinder der kan deepthroate. Jeg tænker at du selvfølgelig kan spørge her som du allerede har gjort. Måske kigge lidt rund i anmeldelser af piger i dit område og så udse dig en eller 2 der fanger din interesse og så satse på dem. Held og lykke med projektet og lad os endelig høre hvad det ender med. Måske en lille anmeldelse af oplevelsen/pigen God lørdag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg