Mr_Swingking 396 Skrevet 20. Juni, 2019 Venter stadig spændt... Kan man nå at være med, siden der ikke er trukket en vinder.. ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. Juni, 2019 Sjovt opslag som mange hoppede på, der har ikke været et BJ i spil, men det hav aktivitet og, smukke Sara fik brandet sit navn og fin happening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gupta 13 Skrevet 21. Juni, 2019 smukke Sara skrev, den 19/6/2019 at 11:47: Der var én der skrev tid - og det er jeg ret sikker på, er det eneste der virker. Dog skal det siges at en anden skrev sex. Jeg tilfredsstillede mig selv og fik det faktisk bedre. Og som skrevet, så var det skrevet i desperation og kedsomhed Vil det så sige at jeg vandt ? @smukke Sara? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 22. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, den 21.6.2019 at 09:21: Sjovt opslag som mange hoppede på, der har ikke været et BJ i spil, men det hav aktivitet og, smukke Sara fik brandet sit navn og fin happening. Som skrevet, så var det jo skrevet i desperation og kedsomhed. Der er altså ret mange tråde herinde som er skrevet i sjov . Jeg kan ikke bevise, hvilket råd der virkede bedst idet jeg ikke havde mulighed for at afprøve dem alle. Udfra den viden jeg selv besidder, er tid og søvn det der virker bedst. Derfor vinder Line. Såfremt hun ikke ønsker præmien, ligger Oprørt på en 2. plads og den overgår så til ham. Jeg har vitterligt ikke behov for at "brande" mit navn, men blev faktisk glad for jeres svar. Det er rart at få omsorg når man er syg ik? Håber det er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Juni, 2019 smukke Sara skrev, for 27 minutter siden: Som skrevet, så var det jo skrevet i desperation og kedsomhed. Der er altså ret mange tråde herinde som er skrevet i sjov . Jeg kan ikke bevise, hvilket råd der virkede bedst idet jeg ikke havde mulighed for at afprøve dem alle. Udfra den viden jeg selv besidder, er tid og søvn det der virker bedst. Derfor vinder Line. Såfremt hun ikke ønsker præmien, ligger Oprørt på en 2. plads og den overgår så til ham. Jeg har vitterligt ikke behov for at "brande" mit navn, men blev faktisk glad for jeres svar. Det er rart at få omsorg når man er syg ik? Håber det er ok Benytter også selv tit disse tråde hvis jeg savner gode råd eller lidt humoristiske indspark.. Og ja det er super dejligt med respons. Meen du må hellere give det blowjob til en af de gode kommentar herinde. Håber du er rask igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Juni, 2019 smukke Sara skrev, for 30 minutter siden: Håber det er ok Helt ok smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 22. Juni, 2019 Lidt sent råd, men andre kan måske bruge det: Læg dig i sengen under dynen. Tag et lommetørklæde vædet med Esprit de Valdemar og placer det over næse og mund, så du langsomt dulmer hen. Når du vågner vil du føle dig som ny igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. Juni, 2019 smukke Sara skrev, den 22-06-2019 at 12:25: Derfor vinder Line. Såfremt hun ikke ønsker præmien, ligger Oprørt på en 2. plads og den overgår så til ham. Jeg hader at hovere, men hvad sagde jeg? Hehe, Håber da at @Line c inkasserer sin gevinst, (selv om jeg har på fornemmelsen at den reelle vinder er @smukke Sara hvis hun faktisk "henter" gevinsten) !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1253 Skrevet 24. Juni, 2019 smukke Sara skrev, den 22/6/2019 at 12:25: Som skrevet, så var det jo skrevet i desperation og kedsomhed. Der er altså ret mange tråde herinde som er skrevet i sjov . Jeg kan ikke bevise, hvilket råd der virkede bedst idet jeg ikke havde mulighed for at afprøve dem alle. Udfra den viden jeg selv besidder, er tid og søvn det der virker bedst. Derfor vinder Line. Såfremt hun ikke ønsker præmien, ligger Oprørt på en 2. plads og den overgår så til ham. Jeg har vitterligt ikke behov for at "brande" mit navn, men blev faktisk glad for jeres svar. Det er rart at få omsorg når man er syg ik? Håber det er ok Hehe skønt endelig at vinde noget Men tænker nr 2 nok får mere ud af det ind mig håber du er blevet helt frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Juni, 2019 Line c skrev, for 10 minutter siden: Hehe skønt endelig at vinde noget Men tænker nr 2 nok får mere ud af det ind mig håber du er blevet helt frisk @oprørt heldige dig - god fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 24. Juni, 2019 OMG, jeg er blæst helt bagover.. eller bliver det Jeg lægger tænkehatten i blød, så Sara ikke kommer til hverken at fortryde, eller glemme oplevelsen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 24. Juni, 2019 oprørt skrev, for 4 minutter siden: OMG, jeg er blæst helt bagover.. eller bliver det Jeg lægger tænkehatten i blød, så Sara ikke kommer til hverken at fortryde, eller glemme oplevelsen. Når du har indkasseret den skønne præmie, og måske lavet et lækkert tilkøb, så kan du vel dele oplevelsen med os andre, du ved anmeldelse BH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 25. Juni, 2019 Måske. Det kommer jo lige så meget an på den smukke Saras ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 30. Juni, 2019 Hey, En sød person (oprørt) har gjort opmærksom på at Erik69 (mener jeg, at han hed) nævnte tid, som et råd, før ham. Derfor er det selvfølgelig Erik69 der vinder. (Linec ønsker desværre ikke at indløse præmien) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 30. Juni, 2019 Det ville være specielt forkert, at snyde sig til en præmie af den her kaliber. Jeg håber Jens(Erik)69 er klar over mit offer på ærlighedens alter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrikmie 0 Skrevet 2. Juli, 2019 Er du kommet ovenpå igen. Ellers vil jeg anbefale 2 store cognac inden du går i seng, så er du frisk dagen, med garanti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg