eransch 3 Skrevet 18. Juni, 2019 http://[email protected] Har idag besøgt Madame Sascha i København - til en helt forrygende oplevelse - vi havde aftalt 3 timer med langtidsbondage og leg med udnyttelse og brug - og hold da op hvisken super oplevelse jeg fik. Først og fremmes er Madame Sascha gude smuk - fræk og med nogle smilende drilske øjne der bare forfører en slave total. Jeg blev bundet op i japansk bondage og lagt på en briks - min pik kom i bur og jeg blev spændt fast til briksen - her lå jeg uden at kunne gøre noget og blev tilset i ny og næ og fik også tilbudt natursekt af skønneste slags - et tilbud man ikke kunne afslå - jeg blev efter nogen tid flyttet til cellen hvor jeg blev lagt i en tung jern gabestok - med hoved og hænder var spændt sammen og for at gøre det mere behageligt -) satte Madame en tung jernkæde i som jeg også skulle bære - uha en anstrengende omgang - jeg blev igen beværtet med natur nektar denne gang i glas - og som rigtig fange også med tørt brød - efter nogen tid i cellen stod den på Wellness - ) som bestod af strøm - og mere natursekt - og en flot pirring af min pik og anus - efter nogen tid - tæt på at eksplodere - og stadig med natursekt sivende i min mund - fik jeg til sidst lov at eksplodere i en skøn udløsning _ Madame Sascha kan varmt anbefales - en super skøn Madame - jeg kommer helt sikkert igen knus fra slaven 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg