peppersprayz 3 Skrevet 20. Juni, 2019 Jeg har en kæmpe fetich for naturligt behårede kvinder, gerne alle steder på kroppen. Findes der sådan en GP i København? jeg har kigget på Tekla, men jeg er ikke så glad at besøge steder der ikke er diskrete. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1065 Skrevet 20. Juni, 2019 peppersprayz skrev, for 5 timer siden: Jeg har en kæmpe fetich for naturligt behårede kvinder, gerne alle steder på kroppen. Findes der sådan en GP i København? jeg har kigget på Tekla, men jeg er ikke så glad at besøge steder der ikke er diskrete. Ved ikke helt hvor diskret et sted skal være for at det er diskret nok. Men du snyder dig selv ved ikke at besøge Tekla, hun er bare fantastisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 67 Skrevet 21. Juni, 2019 SpankingSub skrev, for 15 timer siden: Ved ikke helt hvor diskret et sted skal være for at det er diskret nok. Men du snyder dig selv ved ikke at besøge Tekla, hun er bare fantastisk. Kan kun tilslutte mig hvad SpankingSub skriver om Tekla. Har selv haft fornøjelsen af at være sammen med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg