TestPilot 13 Skrevet 22. Juni, 2019 Er der nogen der har mødt en eller begge? Nogen erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TestPilot 13 Skrevet 22. Juni, 2019 Hvis man er medlem kan man fremsøge, men intet problem mht. links. https://sugardaters.dk/show?alias=Miss1993 https://sugardaters.dk/show?alias=MissLittleLady Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 22. Juni, 2019 Jeg mener, at MissLittleLady er den samme, som før var Missexii06 - men kun 90% sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 22. Juni, 2019 (edited) Casten skrev, for 2 timer siden: Jeg mener, at MissLittleLady er den samme, som før var Missexii06 - men kun 90% sikker. Det har du ret i, så hæv bare fra 90 til 100. Hvor retfærdig kritikken dengang var er et lidt større spørgsmål. Redigeret 22. Juni, 2019 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TestPilot 13 Skrevet 22. Juni, 2019 Mange tak, nogen der har erfaring med Miss1993? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 22. Juni, 2019 Tatra skrev, 1 time siden: Det har du ret i, så hæv bare fra 90 til 100. Hvor retfærdig kritikken dengang var er et lidt større spørgsmål. Jeg har haft lidt kontakt med hende på SD under hendes nye profilnavn og efter hvad hun giver udtryk for. Så ligger det i meget god tråd med det Superwood har oplevet. Det er lige på og hårdt intet forspil! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WhatComesAround 6 Skrevet 22. Juni, 2019 Har de ikke profiler/annoncer andre steder? Hvorfor bruger man nu sugardaters.dk ??? Så er det hele gemt bag en betalingsmur?? Hvor syndt og latterligt... især fordi sugardating konceptet nu et blandet sammen med prostitution... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværker 33 Skrevet 31. Juli, 2019 Jeg har besøgt Misslittlelady et par gange, hun har en super lækker krop og en ufattelig stram mis. men hav styr på aftaler og pris inden og forvent ikke den store indlevelse. Til prisen var jeg godt tilfreds. 2 gang ville hun gerne sutte som afslutning og det var faktisk ikke så ringe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg