PåHjulSgr 0 Skrevet 24. Juni, 2019 Hej Alle Er ny her Jeg vil høre om der er nogen som kan anbefale en klinik, i Aarhus eller i nærheden, hvor man kan komme ind med en kørestol? Jeg har kigget lidt rundt, men de fleste klinikker ligger i kældere med for mange trapper. Søgende på hjul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 24. Juni, 2019 PåHjulSgr skrev, for 56 minutter siden: Hej Alle Er ny her Jeg vil høre om der er nogen som kan anbefale en klinik, i Aarhus eller i nærheden, hvor man kan komme ind med en kørestol? Jeg har kigget lidt rundt, men de fleste klinikker ligger i kældere med for mange trapper. Søgende på hjul Jamen velkommen til, til at starte med, flytter vi lige til Efterlysning, derudover vil det nok være bedre med lidt flere detaljer Altså hvilken Klinik og taler vi om sex eller bare massage eller måske noget helt 3. Endvidere er det smart at skrive bynavn i overskriften, go fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PåHjulSgr 0 Skrevet 25. Juni, 2019 Tak for velkomst og flyt. Skal lige lære. Jeg søger primært sex, siddende i stol. (Kørestolsbruger) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg