Docturbo 36 Skrevet 24. Juni, 2019 Hej Hvem ville i anbefale hvis man nu skulle besøge en SB for første gang. Pft Docturb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 24. Juni, 2019 Problemet er at selvom du fik en anbefaling, så er det langt fra sikkert du kan få en date, med mindre det er en af dem hvor du bare kan bestille tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 24. Juni, 2019 @Docturbo Du lyder som ny i SD-gamet. Det er jo ikke alle mænd der kan få en date med en udvalgt SB, da pigerne i SD er meget selektive imodsætning til GP'erne. Så som der allerede er blevet nævnt; selvom hvis du fik anbefalet en pige, så er det langt fra sikkert at du får mødt hende. Måske pga dit udseende, personlighed, beliggenhed osv. Mit råd til enhver der vil bruge SD er bare lad være, med mindre hvis I vil bruge rigtige meget tid og penge. I min optik skal man bruge så mange penge og tid at det ikke kan betale sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 25. Juni, 2019 Carl72 skrev, for 9 timer siden: Mit råd til enhver der vil bruge SD er bare lad være Man kan altså godt være heldig at finde en SB, som man kan have en relation til, uden at det koster en formue. Det kommer nok meget an på, hvor unge og hvor smukke, man kræver, at de skal være. Min nuværende SB er i midt 30'erne og har et normalt job. Jeg "deler" hende med 3 andre modne mænd. Jeg kender dem ikke, men jeg ved, at de er der. Fordelen for hende er, at hun selv har valgt os og kan lide os. Fordelen for mig er, at jeg har en (dele)elskerinde og ikke skal bruge tid på at skaffe mig en masse dates. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 26. Juni, 2019 Casten skrev, for 20 timer siden: Man kan altså godt være heldig at finde en SB, som man kan have en relation til, uden at det koster en formue. Det kommer nok meget an på, hvor unge og hvor smukke, man kræver, at de skal være. Min nuværende SB er i midt 30'erne og har et normalt job. Jeg "deler" hende med 3 andre modne mænd. Jeg kender dem ikke, men jeg ved, at de er der. Fordelen for hende er, at hun selv har valgt os og kan lide os. Fordelen for mig er, at jeg har en (dele)elskerinde og ikke skal bruge tid på at skaffe mig en masse dates. Præcis. Bruger man lidt tid på at finde den rette, kan man finde noget godt. Jeg er ikke længere på sd, for jeg har fundet en fast. Hun ønsker dog ikke at blive delt, så jeg har hende for mig selv. Og jeg synes at jeg er heldig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg