Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juli, 2019 (edited) Iht annoncen skulle Soda være parat på jobbet fra kl 9. Jeg sendte derfor en SMS ve 830 tiden. Da der ikke var kommet svar en time senere, besluttede jeg at køre til Karma, for at teste stedet som ikke har fået nogen anmeldelser. Men på vejen kommer en SMS fra Soda at jeg kan komme nu. Jeg var ikke så langt fra adressen, så det blev hende - eller det gjorde det ikke. Det var Lilli som åbnede døren, Soda var ikke at se. Lilli har farvet hår, og så lidt morgen søvnig ud. Meget dårligt engelsk, så pludselig kom Soda ind iført håndklæde, for at ordne betalingen. Lilli er ikke nogen årsunge, 40 måske lidt mere. Lækker blød glat hud, en del tatoveringer desværre, lidt løst maveskin, men sådan er det jo når man har født og ikke skæmmende. Fik en overraskende god massage på ryg og skuldre. Dernæst B2B hvor de pænt store lettere hængede bryster gjorde deres. Jeg kunne jo godt vride armen bagud, og hånden fik fat i lækkerierne. På trods af hendes kraftige stønneri, var der tørke i brønden. Det hele var meget proffesionelt distancerende. Det ændrede sig dog da vi gik i gang med det orale. Der kom fut i kvinden og fugt i fugen. En god svedig cowgirl afsluttede vores halve time. På vejen ud fik jeg utallige lange varme kram, så jeg må jo have fået hende vækket godt og grundigt. Soda sad i forrummet og male ansigt i åbenstående house coat. Det er da godt nok nogle store runde lygter hun har fået monteret. For store til min smag, og alt, alt for meget make up. Jeg må hellere få besøgt Tisha og se om der er lidt mere autensitet. Århus priser, ingen hjemmeside Redigeret 3. Juli, 2019 af Aarhuselsker By Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 1. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Jeg må hellere få besøgt Tisha og se om der er lidt mere autensitet. Har besøgt både Soda og Tisha flere gange, deres patter er hugget i samme stykke silicone, så ingen forskel der også krop mæssigt, hvor Tisha fører med et par kilo. Tisha er meget mere nærværende, første gang var hun lidt spøjs, men efter et par besøg har der været super kemi, bad sammen, hyggesnakke osv. Hun lader også mobilen ligge, det kunne Soda lærer en masse af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juli, 2019 (edited) En spøjs ting forresten. Lilli kysser som om hun ikke var blevet kysset længe - lige indtil man har fået udløsning. Derefter er det model tante Redigeret 1. Juli, 2019 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. Juli, 2019 Undskyld, men hvorfor hedder Overskriften, Egå, hvis det er Risskov, blot en tanke? Eller er der noget jeg har misforstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juli, 2019 Thaimig skrev, for 28 minutter siden: Undskyld, men hvorfor hedder Overskriften, Egå, hvis det er Risskov, blot en tanke? Eller er der noget jeg har misforstået Det er også åndsvagt, og skyldes jeg er småsenil tror jeg Men det er tæt på Egå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden: Det er også åndsvagt, og skyldes jeg er småsenil tror jeg Men det er tæt på Egå No problem, eller som Thai siger, No pompam, men var blot fordi der jo var er sted i Egå, (tidligere tråd) Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juli, 2019 Thaimig skrev, for 1 minut siden: der jo var er sted i Egå, Ja men det er vist dette der er flyttet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg