Guest Thaimig Skrevet 1. Juli, 2019 Tænk sig man kan blive så underernæret i sex, at man får øje på sin X Tror lige jeg må ta mig sammen ja sorry, hvis den ikk lige passede ind i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 1. Juli, 2019 Thaimig skrev, for 17 minutter siden: Tænk sig man kan blive så underernæret i sex, at man får øje på sin X Altså hvis hun er tilgængelig - hvorfor så ikke give det et skud... så at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 1. Juli, 2019 Tjaaaa Kan vi få en beskrivelse, så er det nemmere at komme med en vurdering Tommel op eller tommel ned eller hvad der nu skal op og ned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 2. Juli, 2019 Der er vel en grund til, at hun var en præ-x, du har vel syntes, hun var lækker en gang...og det kan hun jo stadig være. At du så måske har et kedeligt break-up bag dig, er en anden sag. Jeg kan da godt synes at bitches kan være lækre og kneppeværdige, selvom de er bitches. Venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 2. Juli, 2019 Sex med ekskærester er awesome! Go for it. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 2. Juli, 2019 Der er da en af mine x'er jeg tit tænker på når jeg er på egen hånd. Det behøves jeg ikke at være sexuelt underernæret for at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 2. Juli, 2019 Lauersen skrev, for 4 timer siden: Der er da en af mine x'er jeg tit tænker på når jeg er på egen hånd. Klasse..... hahahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 2. Juli, 2019 Lauersen skrev, for 11 timer siden: Der er da en af mine x'er jeg tit tænker på når jeg er på egen hånd. Og jeg har en x jeg tænker på, når jeg vil holde lidt længere.....sådan er der så meget 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 3. Juli, 2019 Nu var det så absolut ikke for at gøre mig interessant, nok mere, at beskrive mig uinteressant, ja vi lever hver vores liv, og igen, ikk for at få like, heller ej at udgive mig som Åge, nok nærmere et billede af hva der kan ske i vores liv, ja netop hvis man opdager den eneste ene forsent, ja hun er smukkere som aldrig før, og nok nærmest den smukkeste, trods sin alder, ja hun er mormor med bløde bryster, uden silikone, men ak, jeg har aldrig ku få nok, derfor er jeg her? Så mit budskab er ganske enkelt, pas på dem/hende i elsker mest, sagde et gammelt F som jeg, åh jo, man kan jo altid få sex, hos en gammel Heks, eller måske en yngre Gp som klæder sig ud, ja mulighederne er mange, dog bliver de aldrig det samme, go aften herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg