Hop til indhold
Guest Thaimig

Kikker på X

Recommended Posts

Guest Thaimig

Tænk sig man kan blive så underernæret i sex, at man får øje på sin X :-o

Tror lige jeg må ta mig sammen :rolleyes: ja sorry, hvis den ikk lige passede ind i :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 17 minutter siden:

Tænk sig man kan blive så underernæret i sex, at man får øje på sin X :-o

Altså hvis hun er tilgængelig - hvorfor så ikke give det et skud... så at sige 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaaa 

Kan vi få en beskrivelse, så er det nemmere at komme med en vurdering 

Tommel op eller tommel ned eller hvad der nu skal op og ned :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vel en grund til, at hun var en præ-x, du har vel syntes, hun var lækker en gang...og det kan hun jo stadig være. At du så måske har et kedeligt break-up bag dig, er en anden sag. Jeg kan da godt synes at bitches kan være lækre og kneppeværdige, selvom de er bitches.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er da en af mine x'er jeg tit tænker på når jeg er på egen hånd. Det behøves jeg ikke at være sexuelt underernæret for at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Der er da en af mine x'er jeg tit tænker på når jeg er på egen hånd.

Klasse..... hahahaha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 11 timer siden:

Der er da en af mine x'er jeg tit tænker på når jeg er på egen hånd. 

Og jeg har en x jeg tænker på, når jeg vil holde lidt længere.....sådan er der så meget :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Nu var det så absolut ikke for at gøre mig interessant, nok mere, at beskrive mig uinteressant, ja vi lever hver vores liv, og igen, ikk for at få like, heller ej at udgive mig som Åge, nok nærmere et billede af hva der kan ske i vores liv, ja netop hvis man opdager den eneste ene forsent, ja hun er smukkere som aldrig før, og nok nærmest den smukkeste, trods sin alder, ja hun er mormor med bløde bryster, uden silikone, men ak, jeg har aldrig ku få nok, derfor er jeg her? Så mit budskab er ganske enkelt, pas på dem/hende i elsker mest, sagde et gammelt F som jeg, åh jo, man kan jo altid få sex, hos en gammel Heks, eller måske en yngre Gp som klæder sig ud, ja mulighederne er mange, dog bliver de aldrig det samme, go aften herfra :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...