Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Juli, 2019 Nogen der har besøgt stedet på det seneste, eller kørt forbi. Spekulerer på om det er lukket. De tager ikke telefonen, og har ikke gjort det et stykke tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, den 02-07-2019 at 18:27: Nogen der har besøgt stedet på det seneste, eller kørt forbi. Spekulerer på om det er lukket. De tager ikke telefonen, og har ikke gjort det et stykke tid. Det kan da ikke passe , at der ikke er nogle som ved noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 10. Juli, 2019 Jeg var forbi for et par uger siden. Massage plus et håndjob for 600,-. Desværre stadig samme ækle badeværelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2019 Liderbukken skrev, for 5 minutter siden: Jeg var forbi for et par uger siden. Massage plus et håndjob for 600,-. Desværre stadig samme ækle badeværelse. Takker. Var det Nit? Lidt buttet pige som taler dansk, og kun vil HJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. September, 2019 Så er der åbenbart en ny pige på klinikken https://annoncelight.dk/showad/283362 Er der en der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 23 timer siden: Så er der åbenbart en ny pige på klinikken https://annoncelight.dk/showad/283362 Er der en der har besøgt hende? Slet ingen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Slet ingen? Det er småt med anmeldelser her i smilets by. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. September, 2019 (edited) Den flittige skrev, for 8 minutter siden: Det er småt med anmeldelser her i smilets by. Jeps, det er noget tyndt. Blot underligt for når der kommer en ny anmeldelse bliver den læst af hundredevis i løbet af få timer. Og med et par hundrede thaipiger i branchen i byen, må der være en del besøg at berette om Redigeret 24. September, 2019 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 25. September, 2019 Chaba har åben. Prøvede at kontakte hende i annoncen for et par dage siden. Der var lidt sprogvanskeligheder, så Mutter tog over og opgav adressen. Magtede ikke lige det sted, så sprang over og fandt en anden. Men glæder mig til en kongeberetning. alla da Anne huserede der. Damen det var tider. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. September, 2019 8000 skrev, for 3 timer siden: Chaba har åben. Prøvede at kontakte hende i annoncen for et par dage siden. Der var lidt sprogvanskeligheder, så Mutter tog over og opgav adressen. Magtede ikke lige det sted, så sprang over og fandt en anden. Men glæder mig til en kongeberetning. alla da Anne huserede der. Damen det var tider. 8000 Og mutter talte dansk ikke? Åh ja Anne. Hun var også i Skødstrup/Løgten. Faktisk skulle hun have været på Chaba tidligere i år, men det smuttede med visum. Stedet var lukket i nogle uger, så måske er der sket en lettere renovering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 25. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden: Og mutter talte dansk ikke? Åh ja Anne. Hun var også i Skødstrup/Løgten. Faktisk skulle hun have været på Chaba tidligere i år, men det smuttede med visum. Stedet var lukket i nogle uger, så måske er der sket en lettere renovering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 25. September, 2019 Jeg opgiver efter en halv times skriv, og pludselig borte, Tak Eg for 7000000 ne gang, fuck Eg og deres evendelige regler og paragraffer og procedure Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. September, 2019 Thaimig skrev, for 7 minutter siden: Jeg opgiver efter en halv times skriv, og pludselig borte, Tak Eg for 7000000 ne gang, fuck Eg og deres evendelige regler og paragraffer og procedure Hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 25. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Hvad? Ja hvis mit skriv tar mere end et kvarter, er det pist borte, åh jo blot nok mig der er for langsom, ifht. Eg, sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. September, 2019 Thaimig skrev, for 14 minutter siden: Ja hvis mit skriv tar mere end et kvarter, er det pist borte, åh jo blot nok mig der er for langsom, ifht. Eg, sorry Skriv det i tekstbehandlings program og copy/paste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. Oktober, 2019 Aarhuselsker skrev, den 24-09-2019 at 14:10: Slet ingen? Det er lidt synd for Joyjoy at der ikke er nogen der vil besøge hende,jeg tænker hun er en ok pige,der blot er det forkerte sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Oktober, 2019 Den flittige skrev, for 40 minutter siden: Det er lidt synd for Joyjoy at der ikke er nogen der vil besøge hende,jeg tænker hun er en ok pige,der blot er det forkerte sted. Ja så du må afsted Så frygtelig er stedet nu heller ikke. Jeg har altid oplevet det som rent og velordnet. Men badet er sjusket lavet det er korrekt. Jeg har nu aldrig oplevet det uhumsk. Steder har iøvrigt skiftet ejer har jeg fået at vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg