ZEUS 1581 Skrevet 3. Juli, 2019 Der er ingen tråde med Krabi Nogle der kan dele noget viden om området ? Så lige at Norwegian havde sådan et tilbud, som dog kun kører til midnat, med rabat på rejser til Krabi blandt andet. Der let få rejse til lige omkring 900-1000 kr pr vej. j Jeg vidste slet ikke provinsen havde lufthavn. Er det dyrt /langt hvis man fesk heller ville til Pattaya ? Mener man sparer jo her ca 1000 kr på normal priserne til Bangkok, og reelt have 500 kr ekstra til hver vej hvis man kun ville være i Krabi nogle dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 179 Skrevet 3. Juli, 2019 Krabi indbyder til sejlture til nærtliggende øer og strande. Området er flot, men her er meget få barer og ingen gogo. Hvis du vil til pattaya er det fly til bkk og taxi/bus derfra. alternativt kan du tage til patong på Phuket. Det er dyrere end pattaya men mange barer, gogo og massage med det hele. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
omega88 11 Skrevet 3. Juli, 2019 Krabi er et rigtigt godt familie ferie område. men der er ikke meget bum-bum. Jeg har været der et par gange og jeg har hver gang fløjet med Bangkok air pris ca 1100 tb og der fra med bus til pattaya. Bangkok air er et lavpris selskab der flyver over hele thailand til meget fair priser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg