Lady Cherie 5801 Skrevet 3. Juli, 2019 (edited) Jeg holder min profil åben..... Trods Sankt Hans og andre ting der skulle brænde mig af....nej jeg er en tilbagevende ting.... Bliver du her også? Trods ferie/ agurketid/nedetid/pengemangel/pigemangel/liderlighed/nysgerrighed? Redigeret 3. Juli, 2019 af Lady Cherie 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2019 Lady Cherie skrev, for 18 minutter siden: Jeg holder min profil åben..... Trods Sankt Hans og andre ting der skulle brænde mig af....nej jeg er en tilbagevende ting.... Bliver du her også? Trods ferie/ agurketid/nedetid/pengemangel/pigemangel/liderlighed/nysgerrighed? Hva' Fa'en – er du her endnu? Jeg troede, du sad på Bloksbjerg – ankommet 23. juni 2018 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2019 Jeg bevarer min profil men holder pause på ubestemt tid ift aftaler med nye mænd. Det er på trods af mænd der lover mig guld og grønne skove - men når alt kommer til alt taler vi blot om et juletræ fra julen 2018, hvor træet endnu ikke er blevet lavet om til flis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 3. Juli, 2019 Nemtøs skrev, for 14 minutter siden: Jeg bevarer min profil men holder pause på ubestemt tid ift aftaler med nye mænd. Det er på trods af mænd der lover mig guld og grønne skove - men når alt kommer til alt taler vi blot om et juletræ fra julen 2018, hvor træet endnu ikke er blevet lavet om til flis. Stol aldrig på mænd, der lover guld og grønne skove! Mænd med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 3. Juli, 2019 Borende X skrev, for 9 minutter siden: Hva' Fa'en – er du her endnu? Jeg troede, du sad på Bloksbjerg – ankommet 23. juni 2018 Kære hr. X Nu må du liiiiiiiiiiige sådan samle trådene,....ordentlige Hexe kommer altid tilbage....det ved du godt.... Bare fordi jeg har været lidt indaktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. Juli, 2019 Lady Cherie skrev, for 51 minutter siden: Jeg holder min profil åben..... Trods Sankt Hans og andre ting der skulle brænde mig af....nej jeg er en tilbagevende ting.... Bliver du her også? Trods ferie/ agurketid/nedetid/pengemangel/pigemangel/liderlighed/nysgerrighed? Det er rart at se at der er liv i dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2019 Lady Cherie skrev, for 12 minutter siden: Kære hr. X Nu må du liiiiiiiiiiige sådan samle trådene,....ordentlige Hexe kommer altid tilbage....det ved du godt.... Bare fordi jeg har været lidt indaktiv Så skulle du tage navneforandring til "Korkproppen". En sådan dukker jo altid op igen, når man dypper den 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2019 Jeg bliver . Nogen skal jo våge over Riget 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. Juli, 2019 (edited) Borende X skrev, for 12 minutter siden: Jeg bliver . Nogen skal jo våge over Riget Riget ? Nu forstår jeg endelig hvor jeg er havnet. Nu giver det mening, I Cyberudgaven af Von Triers "Riget" med de gode folk til Lady Cherie, der spiller "Fru Drusse/Sigrid Drusse" og Borende X hendes søn "Buller". Redigeret 3. Juli, 2019 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 3. Juli, 2019 Borende X skrev, for 36 minutter siden: Så skulle du tage navneforandring til "Korkproppen". En sådan dukker jo altid op igen, når man dypper den "Korkproppen".....nu har du igen været ude at sejle for meget...om ik andet så i din egen sø.... Næ I har jo i gudsjammerilangtid været rigtige kedelige...tænkte det må i være alene... Ikke engang en et ordentligt mundhuggerri…..GAB..... Kun hvor latterlige ting der er skrevet 47 gange før. Tænkte så i dag....nu I dag må i sku vågne op….. Hvad med en debat om hente hår? Den tror jeg vi aldrig har haft hvorimod vi tit har haft den med....hvor er der mange kunder der ikke holder aftaler....gab.....hvem er ham der hedder Bjarne?.....jeg syntes alle skal være nøgne til gangbang…..sutter du også rulle i pausen?.....er du også til ladyboyser?......hvordan er dine bryster Trine?....jeg er misundelig.....jeg er skuffet.....jeg vil have konen med...min kone forstår mig ikke... hvordan bliver jeg dominerne…..hvordan bliver jeg slavetøs.....og OSV 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juli, 2019 Lady Cherie skrev, for 6 minutter siden: "Korkproppen".....nu har du igen været ude at sejle for meget...om ik andet så i din egen sø.... Næ I har jo i gudsjammerilangtid været rigtige kedelige...tænkte det må i være alene... Ikke engang en et ordentligt mundhuggerri…..GAB..... Kun hvor latterlige ting der er skrevet 47 gange før. Tænkte så i dag....nu I dag må i sku vågne op….. Hvad med en debat om hente hår? Den tror jeg vi aldrig har haft hvorimod vi tit har haft den med....hvor er der mange kunder der ikke holder aftaler....gab.....hvem er ham der hedder Bjarne?.....jeg syntes alle skal være nøgne til gangbang…..sutter du også rulle i pausen?.....er du også til ladyboyser?......hvordan er dine bryster Trine?....jeg er misundelig.....jeg er skuffet.....jeg vil have konen med...min kone forstår mig ikke... hvordan bliver jeg dominerne…..hvordan bliver jeg slavetøs.....og OSV Åh for hrelvededede skal vi nu til at døje med den gamle hex igen. Jeg troede du var feset af i sidste uge - men kosten kunne vel ikke slæbe dig den lange vej? Så nu daffer du dine flade konvolutter ind med en tråd og støjer vildt, højt og morsomt. Kedede du dig, mangler du kunder eller fik du blot et lyst og klart øjeblik, som straks blev benyttet til på finurligste vis at nedgøre nogle stakkels mænd som ikke formår at forny sig.? Ku du ikke humpe ud og se om kosten kan starte nu - eller også skriv noget mere sjawt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2019 Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden: Hvad med en debat om hente hår? Den tror jeg vi aldrig har haft hvorimod vi tit har haft den med....hvor er der mange kunder der ikke holder aftaler....gab.....hvem er ham der hedder Bjarne?.....jeg syntes alle skal være nøgne til gangbang…..sutter du også rulle i pausen?.....er du også til ladyboyser?......hvordan er dine bryster Trine?....jeg er misundelig.....jeg er skuffet.....jeg vil have konen med...min kone forstår mig ikke... hvordan bliver jeg dominerne…..hvordan bliver jeg slavetøs.....og OSV ..... hvordan skal toiletrullen optimalt sidde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juli, 2019 Borende X skrev, Lige nu: ..... hvordan skal toiletrullen optimalt sidde? Den skal hænge, ligesom gamle bryster og træt tissemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Den skal hænge, ligesom gamle bryster og træt tissemand Jeg har da min på en køkkenrullepind ....... Altså lodret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. Juli, 2019 Lady Cherie skrev, for 16 minutter siden: "Korkproppen".....nu har du igen været ude at sejle for meget...om ik andet så i din egen sø.... Næ I har jo i gudsjammerilangtid været rigtige kedelige...tænkte det må i være alene... Ikke engang en et ordentligt mundhuggerri…..GAB..... Kun hvor latterlige ting der er skrevet 47 gange før. Tænkte så i dag....nu I dag må i sku vågne op….. Hvad med en debat om hente hår? Den tror jeg vi aldrig har haft hvorimod vi tit har haft den med....hvor er der mange kunder der ikke holder aftaler....gab.....hvem er ham der hedder Bjarne?.....jeg syntes alle skal være nøgne til gangbang…..sutter du også rulle i pausen?.....er du også til ladyboyser?......hvordan er dine bryster Trine?....jeg er misundelig.....jeg er skuffet.....jeg vil have konen med...min kone forstår mig ikke... hvordan bliver jeg dominerne…..hvordan bliver jeg slavetøs.....og OSV En debat om "fransk uden" ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2019 (edited) Borende X skrev, for 10 minutter siden: ..... hvordan skal toiletrullen optimalt sidde? Vi har aldrig haft debatten med overskriften "ham der" Redigeret 3. Juli, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 3. Juli, 2019 Vågne op?!? Jeg hører satme D:A:D for fuld udløsning (jeg ville have skrevet udblæsning, men den udfyldte det andet, som egentligt passer bedre) Okay sangen er sleeping my day away... Man kan ikke være lige heldig hver gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Juli, 2019 Nu skal I være ordentlig ved den gamle hejre .... hun er jo ikke helt ny mere, og har sikkert siddet de sidste par uger på trappegelænderet og sagt “hyp-hyp, hvorfor flyver den gamle kost ikke mere?” 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 3. Juli, 2019 Butch skrev, for 4 minutter siden: Nu skal I være ordentlig ved den gamle hejre .... hun er jo ikke helt ny mere, og har sikkert siddet de sidste par uger på trappegelænderet og sagt “hyp-hyp, hvorfor flyver den gamle kost ikke mere?” Tja...Jeg sad også og pustede af mine lungers fulde kraft til bålet - men åbenbart nytteløst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juli, 2019 Borende X skrev, for 37 minutter siden: Jeg har da min på en køkkenrullepind ....... Altså lodret. Det er altså ikke en køkkenrulle pind, det er kones dildo - do der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Juli, 2019 (edited) Jeg er her også, selvom jeg ikke skriver så meget herinde som jeg plejer. Jeg har fået lidt travlt i mit privatliv. Og i mit frække job, der har jeg også kunder der lover guld og grønne skove. Nogle kunder forsvinder inden de når at lave en aftale, mens andre kunder tager over og gør det så godt og grundigt at jeg stadig smiler et par dage senere. Ja, jeg er en heldig kvinde for tiden. Så lad Bjarne sutte på Trines bryster, mens han bliver skampulet af en ladyboy, eller hvad det var diskussionen var om? Jeg nyder sommeren fuldt ud. Redigeret 3. Juli, 2019 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 446 Skrevet 3. Juli, 2019 Borende X skrev, 1 time siden: Jeg har da min på en køkkenrullepind ....... Altså lodret. Toiletrullen på en køkkenrullepind :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 3. Juli, 2019 Borende X skrev, for 1 time siden: ..... hvordan skal toiletrullen optimalt sidde? Udad,, blev vi ikke enige om dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juli, 2019 Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden: Udad,, blev vi ikke enige om dette NEJ - det hedder iøvrigt overtræk. Det modsatte hedder underslæb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg