Hop til indhold
Lady Cherie

Jeg holder min profil åben!

Recommended Posts

Jeg holder min profil åben.....

Trods Sankt Hans og andre ting der skulle brænde mig af....nej jeg er en tilbagevende ting....

Bliver du her også?

Trods ferie/ agurketid/nedetid/pengemangel/pigemangel/liderlighed/nysgerrighed?:D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 18 minutter siden:

Trods Sankt Hans og andre ting der skulle brænde mig af....nej jeg er en tilbagevende ting....

Bliver du her også?

Trods ferie/ agurketid/nedetid/pengemangel/pigemangel/liderlighed/nysgerrighed?:D

Hva' Fa'en – er du her endnu? Jeg troede, du sad på Bloksbjerg – ankommet 23. juni 2018 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  bevarer  min  profil  men  holder  pause  på  ubestemt tid  ift  aftaler  med nye mænd. 

Det  er  på  trods  af  mænd  der  lover  mig  guld  og  grønne  skove  - men  når  alt  kommer  til alt  taler  vi  blot  om  et  juletræ  fra  julen  2018, hvor træet endnu  ikke  er  blevet  lavet  om  til  flis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 minutter siden:

Jeg  bevarer  min  profil  men  holder  pause  på  ubestemt tid  ift  aftaler  med nye mænd. 

Det  er  på  trods  af  mænd  der  lover  mig  guld  og  grønne  skove  - men  når  alt  kommer  til alt  taler  vi  blot  om  et  juletræ  fra  julen  2018, hvor træet endnu  ikke  er  blevet  lavet  om  til  flis. 

Stol aldrig på mænd, der lover guld og grønne skove!

Mænd med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Hva' Fa'en – er du her endnu? Jeg troede, du sad på Bloksbjerg – ankommet 23. juni 2018 :D

Kære hr. X

Nu må du liiiiiiiiiiige sådan samle trådene,....ordentlige Hexe kommer altid tilbage....det ved du godt....

Bare fordi jeg har været lidt indaktiv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Lady Cherie skrev, for 51 minutter siden:

Bliver du her også?

Det er rart at se at der er liv i dig. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 12 minutter siden:

Kære hr. X

Nu må du liiiiiiiiiiige sådan samle trådene,....ordentlige Hexe kommer altid tilbage....det ved du godt....

Bare fordi jeg har været lidt indaktiv :D

Så skulle du tage navneforandring til "Korkproppen". En sådan dukker jo altid op igen, når man dypper den :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Jeg bliver :!:. Nogen skal jo våge over Riget :)

Riget ?

Nu forstår jeg endelig hvor jeg er havnet. Nu giver det mening, 

I Cyberudgaven af Von Triers "Riget" med de gode folk til Lady Cherie, der spiller "Fru Drusse/Sigrid Drusse" og Borende X hendes søn "Buller". 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 36 minutter siden:

Så skulle du tage navneforandring til "Korkproppen". En sådan dukker jo altid op igen, når man dypper den :P

"Korkproppen".....nu har du igen været ude at sejle for meget...om ik andet så i din egen sø....

Næ I har jo i gudsjammerilangtid været rigtige kedelige...tænkte det må i være alene...

Ikke engang en et ordentligt mundhuggerri…..GAB.....

Kun hvor latterlige ting der er skrevet 47 gange før.

Tænkte så i dag....nu  I dag må i sku vågne op…..

Hvad med en debat om hente hår?

Den tror jeg vi aldrig har haft hvorimod vi tit har haft den med....hvor er der mange kunder der ikke holder aftaler....gab.....hvem er ham der hedder Bjarne?.....jeg syntes alle skal være nøgne til gangbang…..sutter du også rulle i pausen?.....er du også til ladyboyser?......hvordan er dine bryster Trine?....jeg er misundelig.....jeg er skuffet.....jeg vil have konen med...min kone forstår mig ikke... hvordan bliver jeg dominerne…..hvordan bliver jeg slavetøs.....og OSV

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lady Cherie skrev, for 6 minutter siden:

"Korkproppen".....nu har du igen været ude at sejle for meget...om ik andet så i din egen sø....

Næ I har jo i gudsjammerilangtid været rigtige kedelige...tænkte det må i være alene...

Den tror jeg vi aldrig har haft hvorimod vi tit har haft den med....hvor er der mange kunder der ikke holder aftaler....gab.....hvem er ham der hedder Bjarne?.....jeg syntes alle skal være nøgne til gangbang…..sutter du også rulle i pausen?.....er du også til ladyboyser?......hvordan er dine bryster Trine?....jeg er misundelig.....jeg er skuffet.....jeg vil have konen med...min kone forstår mig ikke... hvordan bliver jeg dominerne…..hvordan bliver jeg slavetøs.....og OSV

Åh for hrelvededede skal vi nu til at døje med den gamle hex igen. :D

Jeg troede du var feset af i sidste uge - men kosten kunne vel ikke slæbe dig den lange vej? 

Så nu daffer du dine flade konvolutter ind med en tråd og støjer vildt, højt og morsomt. 

Kedede du dig, mangler du kunder eller fik du blot et lyst og klart øjeblik, som straks blev benyttet til på finurligste vis at nedgøre nogle stakkels mænd som ikke formår at forny sig.? :mrgreen:

Ku du ikke humpe ud og se om kosten kan starte nu - eller også skriv noget mere sjawt. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden:

..... hvordan skal toiletrullen optimalt sidde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, Lige nu:

Den skal hænge, ligesom gamle bryster og træt tissemand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Den skal hænge, ligesom gamle bryster og træt tissemand

Jeg har da min på en køkkenrullepind ....... Altså lodret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Lady Cherie skrev, for 16 minutter siden:

En debat om "fransk uden" ? :D <_<

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Vi har aldrig haft debatten med overskriften "ham der" :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vågne op?!? Jeg hører satme D:A:D for fuld udløsning (jeg ville have skrevet udblæsning, men den udfyldte det andet, som egentligt passer bedre)

Okay sangen er sleeping my day away... Man kan ikke være lige heldig hver gang :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal I være ordentlig ved den gamle hejre B).... hun er jo ikke helt ny mere, og har sikkert siddet de sidste par uger på trappegelænderet og sagt “hyp-hyp, hvorfor flyver den gamle kost ikke mere?”:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 4 minutter siden:

Nu skal I være ordentlig ved den gamle hejre B).... hun er jo ikke helt ny mere, og har sikkert siddet de sidste par uger på trappegelænderet og sagt “hyp-hyp, hvorfor flyver den gamle kost ikke mere?”:ph34r:

Tja...Jeg sad også og pustede af mine lungers fulde kraft til bålet - men åbenbart nytteløst  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

Det er altså ikke en køkkenrulle pind, det er kones dildo - do der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg er her også, selvom jeg ikke skriver så meget herinde som jeg plejer. Jeg har fået lidt travlt i mit privatliv. Og i mit frække job, der har jeg også kunder der lover guld og grønne skove. Nogle kunder forsvinder inden de når at lave en aftale, mens andre kunder tager over og gør det så godt og grundigt at jeg stadig smiler et par dage senere. Ja, jeg er en heldig kvinde for tiden. :D

Så lad Bjarne sutte på Trines bryster, mens han bliver skampulet af en ladyboy, eller hvad det var diskussionen var om? Jeg nyder sommeren fuldt ud. :lol:

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Toiletrullen på en køkkenrullepind :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden:

Udad,, blev vi ikke enige om dette :D

NEJ - det hedder iøvrigt overtræk. Det modsatte hedder underslæb :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...