Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Og så er vi i Trumph land

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Der er vist tale om en af de bedre forsøg på photoshop :lol:

Måske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
DK fyr 34 skrev, for 11 minutter siden:

Der er vist tale om en af de bedre forsøg på photoshop :lol:

Jeg er ikke helt sikker. Har læst en amerikansk artikel om billedet, det har cirkuleret på de sociale medier.  Skiltet skulle stå i Burlington, Norh Carolina. Om artiklen var en joke eller fake news, ved jeg selvfølgelig ikke, så jeg tager forbehold for, at det er tilfældet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er ikke helt sikker. Har læst en amerikansk artikel om billedet, det har cirkuleret på de sociale medier.  Skiltet skulle stå i Burlington, Norh Carolina. Om artiklen var en joke eller fake news, ved jeg selvfølgelig ikke, så jeg tager forbehold for, at det er tilfældet. 

Jeg retter mig selv. En hurtig søgning viser, at skiltet står i Burlington, North Carolina, men at artiklen ikke holdte vand, sådan ser skiltet rigtig ud, og det er bekræftet af en lang række internetsider med alle mulige billeder af dette skilt. 

bKHCntyrmV52pSKyWMxJlmeFt3K1tK75gIo5eeBF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Jeg retter mig selv. En hurtig søgning viser, at skiltet står i Burlington, North Carolina, men at artiklen ikke holdte vand, sådan ser skiltet rigtig ud, og det er bekræftet af en lang række internetsider med alle mulige billeder af dette skilt. 

bKHCntyrmV52pSKyWMxJlmeFt3K1tK75gIo5eeBF

Det ødelægger det lidt, meeeen  Cum Park Plaza :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Det ødelægger det lidt, meeeen  Cum Park Plaza :mrgreen:

Yes, og jeg kan også se, at det har vagt morskab på nettet hos mange :D 

Beklager ødelæggelsen, men blev nysgerrig på om skiltet nu eksisterede virkeligt. 

Og der gør det jo, fsv angår Cum Park Plaza :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 7 timer siden:

Yes, og jeg kan også se, at det har vagt morskab på nettet hos mange :D 

Beklager ødelæggelsen, men blev nysgerrig på om skiltet nu eksisterede virkeligt. 

Og der gør det jo, fsv angår Cum Park Plaza :D 

Godt at få det afklaret. Var selv i tvivl men tænkte så at der var lige lovlige mange "frække" skilte på ét sted ;) så gik ud fra at det var fake. Men det skal ikke undre at der sikkert er noget lignende rundt omkring der er virkeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...