DK fyr 34 4439 Skrevet 3. Juli, 2019 Der er vist tale om en af de bedre forsøg på photoshop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juli, 2019 DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden: Der er vist tale om en af de bedre forsøg på photoshop Måske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. Juli, 2019 DK fyr 34 skrev, for 11 minutter siden: Der er vist tale om en af de bedre forsøg på photoshop Jeg er ikke helt sikker. Har læst en amerikansk artikel om billedet, det har cirkuleret på de sociale medier. Skiltet skulle stå i Burlington, Norh Carolina. Om artiklen var en joke eller fake news, ved jeg selvfølgelig ikke, så jeg tager forbehold for, at det er tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. Juli, 2019 Aros skrev, for 5 minutter siden: Jeg er ikke helt sikker. Har læst en amerikansk artikel om billedet, det har cirkuleret på de sociale medier. Skiltet skulle stå i Burlington, Norh Carolina. Om artiklen var en joke eller fake news, ved jeg selvfølgelig ikke, så jeg tager forbehold for, at det er tilfældet. Jeg retter mig selv. En hurtig søgning viser, at skiltet står i Burlington, North Carolina, men at artiklen ikke holdte vand, sådan ser skiltet rigtig ud, og det er bekræftet af en lang række internetsider med alle mulige billeder af dette skilt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juli, 2019 Aros skrev, for 2 minutter siden: Jeg retter mig selv. En hurtig søgning viser, at skiltet står i Burlington, North Carolina, men at artiklen ikke holdte vand, sådan ser skiltet rigtig ud, og det er bekræftet af en lang række internetsider med alle mulige billeder af dette skilt. Det ødelægger det lidt, meeeen Cum Park Plaza Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Det ødelægger det lidt, meeeen Cum Park Plaza Yes, og jeg kan også se, at det har vagt morskab på nettet hos mange Beklager ødelæggelsen, men blev nysgerrig på om skiltet nu eksisterede virkeligt. Og der gør det jo, fsv angår Cum Park Plaza Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 3. Juli, 2019 Dette passer jo fint med Trump; han er også en svindler og fuld af løgn ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 4. Juli, 2019 Aros skrev, for 7 timer siden: Yes, og jeg kan også se, at det har vagt morskab på nettet hos mange Beklager ødelæggelsen, men blev nysgerrig på om skiltet nu eksisterede virkeligt. Og der gør det jo, fsv angår Cum Park Plaza Godt at få det afklaret. Var selv i tvivl men tænkte så at der var lige lovlige mange "frække" skilte på ét sted så gik ud fra at det var fake. Men det skal ikke undre at der sikkert er noget lignende rundt omkring der er virkeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 4. Juli, 2019 (edited) ifølge Google Street View : https://www.google.com/maps/@36.0935012,-79.3974134,3a,27.2y,323.25h,87.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1siZWtBX18C43IkS3HFuGY7Q!2e0!7i13312!8i6656 Kør jer en tur forbi p-pladsen Redigeret 4. Juli, 2019 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg