tugwell 581 Skrevet 4. Juli, 2019 Ja..... Jeg skulle prøve det.. Måske pigen som er mest omtalt herinde det sidste års tid. Efter et par forgæves køreture til sydhavnen overfor cirkel K, lykkedes det mig at være der hvor hun også var der. Ja hun er sgu da en flot pige. Lidt trind i det med nogle rimelig store bryster som mange andre har beskrevet. Vi kørte til et sted i nærheden og jeg fik fransk og dansk med gummi til en plovmand på bagsædet af min karet. Det var helt udemærket. Men.. Et lille men... Jeg er vist blevet for gammel og stiv i skroget til at kravle rundt på bagsædet. Det vil jeg selvfølgelig ikke klandre hende for jeg er. Næste gang der er noget frækt mine tanker tror jeg i stedet det blir en dansk pige med eget tag over hovedet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikeMonger 63 Skrevet 4. Juli, 2019 dongding skrev, for 2 minutter siden: Link might help. It's a street hooker, no links. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1065 Skrevet 4. Juli, 2019 tugwell skrev, for 1 time siden: Ja..... Jeg skulle prøve det.. Måske pigen som er mest omtalt herinde det sidste års tid. Efter et par forgæves køreture til sydhavnen overfor cirkel K, lykkedes det mig at være der hvor hun også var der. Ja hun er sgu da en flot pige. Lidt trind i det med nogle rimelig store bryster som mange andre har beskrevet. Vi kørte til et sted i nærheden og jeg fik fransk og dansk med gummi til en plovmand på bagsædet af min karet. Det var helt udemærket. Men.. Et lille men... Jeg er vist blevet for gammel og stiv i skroget til at kravle rundt på bagsædet. Det vil jeg selvfølgelig ikke klandre hende for jeg er. Næste gang der er noget frækt mine tanker tror jeg i stedet det blir en dansk pige med eget tag over hovedet Ellers er hun frisk på at du tager hende med hjem eller på hotel , 1000 for en time tager hun..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 835 Skrevet 4. Juli, 2019 Ser hende hver nat , når jeg kører på jobbet, hvis ikke, så er det fordi hun arbejder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel K 53 Skrevet 4. Juli, 2019 Jeg har ikke selv erfaring med gadepiger. Så jeg har tænkt over disse ting mht. sydhavnspigen: Hvordan er hygiejnen? Går hun bare tilbage og trækker efter en kunde uden at vaske sig? Bemærker man, at hun ikke er ren? Har du glidecreme med i håndtasken? Taler hun tilstrækkeligt engelsk til, at kunne føre en nogenlunde samtale? Hvis man kommer cyklende, har hun så stadig et sted tingene kan foregå uforstyrret? Nu hvor det typisk foregår i en bil eller udendørs, hvor meget tøj tager hun så af? Tager hun brysterne frit frem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 4. Juli, 2019 tugwell skrev, for 7 timer siden: Ja..... Jeg skulle prøve det.. Måske pigen som er mest omtalt herinde det sidste års tid. Efter et par forgæves køreture til sydhavnen overfor cirkel K, lykkedes det mig at være der hvor hun også var der. Ja hun er sgu da en flot pige. Lidt trind i det med nogle rimelig store bryster som mange andre har beskrevet. Vi kørte til et sted i nærheden og jeg fik fransk og dansk med gummi til en plovmand på bagsædet af min karet. Det var helt udemærket. Men.. Et lille men... Jeg er vist blevet for gammel og stiv i skroget til at kravle rundt på bagsædet. Det vil jeg selvfølgelig ikke klandre hende for jeg er. Næste gang der er noget frækt mine tanker tror jeg i stedet det blir en dansk pige med eget tag over hovedet Eller måske 3 måneders yoga kunne hjælpe fleksibiliteten i kroppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel K 53 Skrevet 4. Juli, 2019 Mikkel K skrev, for 4 timer siden: Jeg har ikke selv erfaring med gadepiger. Så jeg har tænkt over disse ting mht. sydhavnspigen: Hvordan er hygiejnen? Går hun bare tilbage og trækker efter en kunde uden at vaske sig? Bemærker man, at hun ikke er ren? Har du glidecreme med i håndtasken? Taler hun tilstrækkeligt engelsk til, at kunne føre en nogenlunde samtale? Hvis man kommer cyklende, har hun så stadig et sted tingene kan foregå uforstyrret? Nu hvor det typisk foregår i en bil eller udendørs, hvor meget tøj tager hun så af? Tager hun brysterne frit frem? Jeg har lidt ekstra spørgsmål: 6. Står hun der i regnvejr? 7. Udleverer hun sit tlf-nummer så man kan kontakte hende på forhånd og bestille tid? 8. Kysser hun? 9. Jeg har læst hun gør det uden kondom. Er det virkeligt sandt at nogen tør det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juli, 2019 Mikkel K skrev, for 13 timer siden: Jeg har lidt ekstra spørgsmål: 6. Står hun der i regnvejr? 7. Udleverer hun sit tlf-nummer så man kan kontakte hende på forhånd og bestille tid? 8. Kysser hun? 9. Jeg har læst hun gør det uden kondom. Er det virkeligt sandt at nogen tør det? Jeg har aldrig mødt pigen, men til spørgsmål 9. Ja ellers ville hun ikke tilbyde det. For yderlig diskution om det emne. Hop til general debat. Der er det diskuteret lystigt lige siden dette board så dagens lys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders jensen Skrevet 5. Juli, 2019 nørden skrev, for 4 timer siden: Jeg har aldrig mødt pigen, men til spørgsmål 9. Ja ellers ville hun ikke tilbyde det. For yderlig diskution om det emne. Hop til general debat. Der er det diskuteret lystigt lige siden dette board så dagens lys. Det er da interessant at høre om der er nogen der er blevet tilbudt uden gummi. For mig er det helt kritisk. Hvis en pige tilbyder den service - så er jeg ikke kunde i den butik. Så jeg vil gerne have svar på første del af spg 9. Og helt enig i at anden del af spg 9 hører til under debat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 5. Juli, 2019 Anders jensen skrev, for 9 timer siden: Det er da interessant at høre om der er nogen der er blevet tilbudt uden gummi. For mig er det helt kritisk. Hvis en pige tilbyder den service - så er jeg ikke kunde i den butik. Så jeg vil gerne have svar på første del af spg 9. Og helt enig i at anden del af spg 9 hører til under debat Du kan få svaret her: Ja, det tilbud fik jeg, så der kommer jeg ikke igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders jensen Skrevet 6. Juli, 2019 Listige Svend skrev, for 11 timer siden: Du kan få svaret her: Ja, det tilbud fik jeg, så der kommer jeg ikke igen. Tak Svend. Det bliver også et nej herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jvnl Skrevet 6. Juli, 2019 Er hun værd at tage kørekort for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Juli, 2019 jvnl skrev, for 46 minutter siden: Er hun værd at tage kørekort for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. Juli, 2019 jvnl skrev, 1 time siden: Er hun værd at tage kørekort for? Muligvis..... men så skal du vel også bruge en bil ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Juli, 2019 tvr skrev, for 25 minutter siden: Muligvis..... men så skal du vel også bruge en bil ? Der laves vel bare en medlidenhedsindsamling på Fjæsbogen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jvnl Skrevet 6. Juli, 2019 Borende X skrev, for 5 timer siden: Der laves vel bare en medlidenhedsindsamling på Fjæsbogen? God idé, eller en af de der GreenEnergy biler, så redder jeg også miljøet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Juli, 2019 jvnl skrev, for 1 minut siden: God idé, eller en af de der GreenEnergy biler, så redder jeg også miljøet Så skal du da købe to Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jvnl Skrevet 6. Juli, 2019 Skal jo også have penge tilbage til den søde dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 7. Juli, 2019 Borende X skrev, for 18 timer siden: Der laves vel bare en medlidenhedsindsamling på Fjæsbogen? Prøv at kontakte Mette Abildgaard fra Det Konservative Folkeparti, hun har jo en vis erfaring med indsamlinger (bager Ali) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Penk 56 Skrevet 7. Juli, 2019 Hun er her kun 2 uger mere og det er ikke sikket at hun kommer tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1189 Skrevet 7. Juli, 2019 Tilbage til anmeldelsen!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 153 Skrevet 12. August, 2019 (edited) Mikkel K skrev, den 4.7.2019 at 16:10: Jeg har ikke selv erfaring med gadepiger. Så jeg har tænkt over disse ting mht. sydhavnspigen: Hvordan er hygiejnen? Går hun bare tilbage og trækker efter en kunde uden at vaske sig? Bemærker man, at hun ikke er ren? Har du glidecreme med i håndtasken? Taler hun tilstrækkeligt engelsk til, at kunne føre en nogenlunde samtale? Hvis man kommer cyklende, har hun så stadig et sted tingene kan foregå uforstyrret? Nu hvor det typisk foregår i en bil eller udendørs, hvor meget tøj tager hun så af? Tager hun brysterne frit frem? Står hun der i regnvejr? Udleverer hun sit tlf-nummer så man kan kontakte hende på forhånd og bestille tid? Kysser hun? 1. Hun har våde-servietter. Bemærkede ikke hun var uren. 2. Glidecreme har hun selv. 3. Hun taler engelsk, også forståeligt til let samtale. 4. Det kan hun også klare. 5. Brysterne kan hun godt hive frem. 6. Let regn, hvis det ikke plasker ned. 7. Spørg hende, det kunne være især hvis du har mødt hende før. 8. Ikke hvad jeg ved af. Pt. Er hun dog bortrejst og vides ikke om og hvornår hun dukker op igen. Redigeret 12. August, 2019 af easykid123 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 22 Skrevet 19. Juli, 2022 easykid123 skrev, den 12.8.2019 at 04:31: 1. Hun har våde-servietter. Bemærkede ikke hun var uren. 2. Glidecreme har hun selv. 3. Hun taler engelsk, også forståeligt til let samtale. 4. Det kan hun også klare. 5. Brysterne kan hun godt hive frem. 6. Let regn, hvis det ikke plasker ned. 7. Spørg hende, det kunne være især hvis du har mødt hende før. 8. Ikke hvad jeg ved af. Pt. Er hun dog bortrejst og vides ikke om og hvornår hun dukker op igen. Gad vide om han nogensinde fik hendes tlf nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg