Guest Sweex Skrevet 4. Juli, 2019 @ppd @Miller's Crossing @Lombardo @dongding @Michael J I har alle mødt Stella og har sikkert også læst med når godmann har vidst ting om Stella, som vi andre ikke vidste. Nu viser det sig så at nicket schöne Stella er oprettet af godmann, eller er det? Kunne det ikke tænkes at hun sidder hjemme hos godmann på hans computer og logger på? Jeg syntes ikke at hun virker som en person der har brug for at bede godmann om at skrive i hendes navn og jeg tænker at hun nok havde råbt op, hvis han har gjort det uden hendes viden... Hvad tænker i andre om hele denne situation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 5. Juli, 2019 Stabilizer skrev, for 8 timer siden: du har både skrevet på pm og her, og du skriver her inden du fik mit svar på pm nu er du selv en meget tilfreds kunde hos pigen, og skrevet pænt om hende flere gange, og det kan du stadig gøre, andre har også skrevet pænt om hende, og det kan de stadig gøre, vi vidste godt, at det ville røre i andedammen at vi griber ind overfor en pige mange er glade for, men vi behandler altså alle ens, vi kan ikke se et misbrug overhørig fordi en række brugere herinde er glade for pigen, og hvis du tror, at du kan starte en shitstorm mod os så vi ændrer afgørelsen tager du fejl. Det kan godt være du kan starte en shitstorm men det får os ikke til at ændre afgørelsen. Som jeg skrev til dig på pm, så kender du ikke grundlaget for vores konklusion, men du antager at det blot er som det du tror som jeg også har skrevet til dig, så får du ikke adgang til andres brugers personlige oplysninger i denne sag eller arbejdsmetoder, men jeg kan sige at @Administrator og @Keeper og jeg var inde over sagen her det er helt op til dig selv og andre om du vil have tillid til vores afgørelse, men vi vil ikke stå model til, at du udtaler dig om grundlaget for en sag, hvor du ikke kender grundlaget selvom du er tilfreds kunde hos hende ved du vel heller ikke noget om at hun har bedt en bruger om at skrive noget, og jeg tvivler meget på at du kender hendesalle reaktioner også det er helt op til den enkelte om de vil tro på hvad vi siger, men vi forbeholder os ret til at kommentere når du udtaler dig om grundlaget for en sag, du ikke kender men der er rigtig meget svindel herinde med falske anmeldelse, og vi arbejder timevis på det hver eneste uge på at få minimeret misbruget, vi ønsker et forum hvor anmeldelserne er troværdige, om folk stoler på det vi gør, er op til dem selv at afgøre. der har været efterlyst mere information og åbenhed om ekslusioner fra @TheVoice og andre, det er vi gået med på, men mere generelt så er det faktisk både @Administrators holdning og vores, at vi ikke skal stå til ansvar for vores handlinger i en sag overfor nogen, der ikke er direkte part i sagen, det er et privat forum derfor vil der ikke fra vores side blive et langt forsvar for vi har intet at skulle forsvare overfor dig, og vi vil heller ikke deltage i en lang disksussion om vores afgørelser, nu er dit indlæg kommenteret fra vores side Wow, i er godt nok paranoide Jeg prøver overhovedet ikke at starte en shit storm mod jer, eller fiske efter hvilke metoder I bruger for at finde jeres informationer, som du skriver i en PM. Men tak for at udstille mig som en galning, uden at kende mine begrundelser for dette opslag... dette skriv har intet med jer og jeres beslutning at gøre. Dette er til dels en dyb undren over hvorfor en pige, som er meget vellidt i forvejen, ville tillade et sådan misbrug af hendes navn. Grunden til jeg både skrev til dig privat og dette opslag, var netop for ikke at udstille dig og din beslutning om at afsløre brugeren. Det har du så fint klaret selv, ved dette åbenlyse paranoide svar. Jeg har været her på sitet i en del år og jeg havde faktisk trukket mig tilbage, da der efterhånden er alt for mange her inde som har andre interesser end at hjælpe hinanden. I de år jeg har været her, har jeg aldrig anfægtet jeres beslutninger og anfægter heller ikke den i har taget her. Så jeg ved ikke hvorfor i er kommet til den konklusion at mit skriv skulle være en hetz mod jer... Jeg har som regel en god mavefornemmelse og den følger jeg. Derfor kom det meget bag på mig at pigen skulle tillade et misbrug af hendes navn. Så min undren var til dels hvordan man kunne være 100% sikre på at det ikke er hende der skriver fra samme ip adresse, da det var den logiske konklusion for mig på hvordan i kunne vide at godmann og Stella er en og samme person og da jeg ikke vidste om der er andre metoder, skrev jeg dette oplæg, for at høre andre kunders mening. Dette har intet med jer eller jeres beslutning at gøre. Det er en undren fra min side,over metoden hvorved MAN kan være sikker på hvem der er bag personerne der skriver og over hvordan min egen mavefornemmelse af Stella kan tage så meget fejl. Hermed også mit sidste indlæg i denne sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 5. Juli, 2019 Sweex skrev, for 5 timer siden: Derfor kom det meget bag på mig at pigen skulle tillade et misbrug af hendes navn. Hvorfor tror du hun har tilladt det? Der er fx to påfaldende ting ved dette indlæg: Hun bruger den danske hilsen "Hej" (gentages i næste indlæg). Hun bruger dansk "ø". Hvis din teori er, at hun sidder ved en dansk computer hjemme hos "Godmann", hvorfor skriver han det så ikke bare? Han skrev omvendt: "Hun har kontaktet mig og beklager meget" - altså tilokendegivelse af, at de er hvert deres sted i verden. Hvis du tror hun har aftalt med Godman at han skriver på hendes vegne - hvorfor skulle hun dog det, hvis han ikke er hendes pimp? I så fald har Dongding for en gangs skyld gættet rigtigt: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg