Hop til indhold
Guest Lagaffe

God og kompetent massage

Recommended Posts

Guest Lagaffe

 

Jeg er efterhånden kommet op i den alder hvor jeg har stadig mere svært ved at nyde en meget hård massage.

Jeg vil dog stadig gerne have en kompetent massage blot i en lidt blidere udgave. For mig er det vigtigt, at jeg nyder seancen samtidig med, at musklerne reelt bliver masseret.

Jeg efterlyser derfor input til, hvor det er muligt at få en god massage, som ikke er for hård. Området jeg søger i er København helst på Vestegnen.

Jeg er ligeglad med handjob eller lignende. Det er massagen det handler om og ja jeg ved godt at definitionen på hård massage er subjektiv. ;)

 

Redigeret af Lagaffe
Manglede lidt oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Her er der flere gode og sexløse anmeldelser

 

Adresse: Rødovre Centrum 155, 2610 Rødovre
 

Telefon: 52 70 94 95

 

BH

Alko

 
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Jeg har for flere år siden haft glæde af Jin’s kompetente massage, men du skal bestemt ikke regne med ekstra selvom du kan finde tråde på eroguide, hvor brugere sukker og længes efter den go’e gamle Jin, der gerne hjalp mænd lidt på vej :)

Jin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt uden for Frederiksværk findes dette sted.

http://www.thaimassage4you.dk/index.php

Der har jeg fået god massage mange gange.

Der bliver ikke ydet ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Alkoholikeren skrev, for 5 timer siden:

Her er der flere gode og sexløse anmeldelser

 

Adresse: Rødovre Centrum 155, 2610 Rødovre
 

Telefon: 52 70 94 95

 

BH

Alko

 
 
 

Ej ser nu jeg glemte at skrive navn - Lagaffe sry - det er saratip..i Rødovre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
kaskap79 skrev, for 47 minutter siden:

Lidt uden for Frederiksværk findes dette sted.

http://www.thaimassage4you.dk/index.php

Der har jeg fået god massage mange gange.

Der bliver ikke ydet ekstra.

lidt langt fra Kbh vestegn, men ja godt massagested..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Tak for gode forslag. Nogle af dem er absolut værd at overveje.

Mht. Sarathip har jeg faktisk været kunde der mange gange, men er blevet træt af den ofte meget hårde massage jeg får.

Ellers et rigtigt godt forslag @Alkoholikeren :)

@Pe40 Glostrup Thai Wellness har generelt et dårligt ry, men dejligt at der er en der giver en god massage på stedet. Så tak for oplysningen. Dette sted vil jeg nu springe over da jeg har dårlige erfaringer med, hvis man er nødt til at spørge efter en specifik pige. Ofte viser det sig at hun desværre er optaget men så kan man jo lige prøve en af de andre i stedet. Det er altså svært bare at gå igen når man først er kommet indenfor. Har forøvrigt været der for lang til siden hvor jeg bad om massage uden HE. Fik en ret ligegyldig massage af en pige som bare skulle have det overstået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lagaffe skrev, for 1 minut siden:

Tak for gode forslag. Nogle af dem er absolut værd at overveje.

Mht. Sarathip har jeg faktisk været kunde der mange gange, men er blevet træt af den ofte meget hårde massage jeg får.

Ellers et rigtigt godt forslag @Alkoholikeren :)

@Pe40 Glostrup Thai Wellness har generelt et dårligt ry, men dejligt at der er en der giver en god massage på stedet. Så tak for oplysningen. Dette sted vil jeg nu springe over da jeg har dårlige erfaringer med, hvis man er nødt til at spørge efter en specifik pige. Ofte viser det sig at hun desværre er optaget men så kan man jo lige prøve en af de andre i stedet. Det er altså svært bare at gå igen når man først er kommet indenfor. Har forøvrigt været der for lang til siden hvor jeg bad om massage uden HE. Fik en ret ligegyldig massage af en pige som bare skulle have det overstået.

fint nok @Lagaffe og tak, tænker du kan  specificere dine massage ønsker,  det har jeg med god succes gjort hos Saratip, jeg tænker også Prettythaimassage på Hovedvejen i Glostrup..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40
Lagaffe skrev, for 39 minutter siden:

Tak for gode forslag. Nogle af dem er absolut værd at overveje.

Mht. Sarathip har jeg faktisk været kunde der mange gange, men er blevet træt af den ofte meget hårde massage jeg får.

Ellers et rigtigt godt forslag @Alkoholikeren :)

@Pe40 Glostrup Thai Wellness har generelt et dårligt ry, men dejligt at der er en der giver en god massage på stedet. Så tak for oplysningen. Dette sted vil jeg nu springe over da jeg har dårlige erfaringer med, hvis man er nødt til at spørge efter en specifik pige. Ofte viser det sig at hun desværre er optaget men så kan man jo lige prøve en af de andre i stedet. Det er altså svært bare at gå igen når man først er kommet indenfor. Har forøvrigt været der for lang til siden hvor jeg bad om massage uden HE. Fik en ret ligegyldig massage af en pige som bare skulle have det overstået.

Spørg efter naam.  Hun er dygtig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40
Pe40 skrev, Lige nu:

Spørg efter naam.  Hun er dygtig.  

Og æv.  Jeg kan nu godt forstå din holdning.  Ikke iorden hvis man ikke kan stole på bestilling.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Alkoholikeren skrev, for 52 minutter siden:

fint nok @Lagaffe og tak, tænker du kan  specificere dine massage ønsker,  det har jeg med god succes gjort hos Saratip, jeg tænker også Prettythaimassage på Hovedvejen i Glostrup..

Nu ved jeg ikke på hvilken måde du har specificeret dine ønsker. Jeg har fået massage af en af Saras piger som ramte lige i øjet.

God massage og samtidig en nydelse og hvor musklerne blev masseret så man bagefter var afslappet og frisk.

På trods af en aftale med Sara om at hun skulle massere mig har jeg flere gange oplevet at aftalen blev brudt.

De sidste 4 gange jeg har været der, er jeg blevet masseret af hende 1 gang og 2 gange af en kvinde jeg helst ikke vil masseres af, da hun efter min mening giver en for hård massage. Hun er skam rigtig dygtig, men når jeg får massage af hende ligger jeg bare og tænker på hvornår seancen er slut. Jeg er åbenbart ikke så god til at lave aftaler der holder-desværre.

Derfor kigger jeg efter alternativer.

Pretty Thai på Hovedvejen opfatter jeg som et decideret thaibordel med konstant skiftende piger.

Det startede godt men de sidste gange jeg var der blev jeg slemt skuffet.

Hører meget gerne om hvis du har andre oplevelser 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 8 timer siden:

 

Jeg er efterhånden kommet op i den alder hvor jeg har stadig mere svært ved at nyde en meget hård massage.

Jeg vil dog stadig gerne have en kompetent massage blot i en lidt blidere udgave. For mig er det vigtigt, at jeg nyder seancen samtidig med, at musklerne reelt bliver masseret.

Jeg efterlyser derfor input til, hvor det er muligt at få en god massage, som ikke er for hård. Området jeg søger i er København helst på Vestegnen.

Jeg er ligeglad med handjob eller lignende. Det er massagen det handler om og ja jeg ved godt at definitionen på hård massage er subjektiv. ;)

 

Har af og til samme ønsker til massage, nok bare fordi jeg er lidt ømskindet :P

Thai me up wellness på Åboulevard 18 http://thai-me-up-wellness.dk/cms/index.php

Spørg efter Em, hun er kompetent og lytter efter dine ønsker til hårdhed eller det modsatte, når hun masserer. Kan samtidig føre en fornuftig samtale på engelsk eller gebrokkent dansk. De har briks med hul til hovedet og Em overdriver ikke olien.

Som noget specielt godt efter min mening holder Em hendes greb i længere tid end normalt. Måske derfor at det virker ligeså godt som traditionel hård massage.

Priser er standard for Kbh, lokalerne er pæne og badeværelset er også til voksne mænd. 

Mine observationer er på baggrund af foreløbig 4 besøg og har ikke fået massage af de andre på stedet. De andre virker smilende, søde og den ene jeg har talt med er også god for en snak, da jeg måtte vente 10-15 minutter på behandling, var også i god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, den ‎07‎-‎07‎-‎2019 at 17:08:

Lidt uden for Frederiksværk findes dette sted.

http://www.thaimassage4you.dk/index.php

Der har jeg fået god massage mange gange.

Der bliver ikke ydet ekstra.

det er nu ikke helt rigtigt. har selv været der for ca. 3-4 mdr siden, og jeg fik da et rigtigt godt HJ. hende der gjorde det er hendes søster, som også ser rigtig godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...