Månestjerne 346 Skrevet 25. August, 2019 Prøv at kontakte hende når hun er aktiv på AL. Nå, lidt en halv dum spøg . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Køkkenchefen28 3 Skrevet 25. August, 2019 Månestjerne skrev, for 30 minutter siden: Prøv at kontakte hende når hun er aktiv på AL. Nå, lidt en halv dum spøg . Begge gange har hun annonceret at hun arbejdede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 26. August, 2019 Det var også bare en dumsmart bemærkning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 27. August, 2019 (edited) Fejl, slettes Redigeret 27. August, 2019 af fisker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 30. August, 2019 Fik besøgt den skønne kvinde Ten igen, igen i går. Havde en lidt fleksibel aftale med hensyn til tidspunkt da jeg ikke helt vidste, om hvor lang tid jeg skulle bruge hos lægen i Vejle. Var tidligt færdig hos lægen og skrev til Ten om hun var klar - kl. 08.40 - hun mente vi havde aftalt 09.30 - men om 15 minutter var det OK - Jeg sagde nej - NU og tog hende bogstavelig taget på sengen - hun var lige væltet ud af køjen for at få lidt morgen mad he he. Trusseløs under kjolen - dejlig morgenmad. Vi besluttede os for at hygge os i hendes seng og efter halvanden time med sut, slik og dejlig sex i alle tænkelige og utænkelige stillinger og efter 2 skud hvor det første var i en 69 hvor ALT blev gjort rent.... det andet skud ud over mave og bryster. Den pige er virkelig SUPER fantastisk og det ærgrer mig hun er i Vejle, for det er langt væk (måske godt for bank kontoen). Der var gang i legetøj til hende også og det er helt utroligt hvad hun kan finde på. Der er kun EN GP, som jeg gider besøge og det er TEN - hellere vente på noget godt, end at spilde tid på andet, som måske ikke er noget. Ten er sikker HVER gang og vi har nok også opbygget en god kemi og snakker om alt mellem himmel og jord. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dino51 14 Skrevet 30. August, 2019 Hejsa hun lyder dejlig, tungekysser hun?? // Dino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 30. August, 2019 Dino51 skrev, for 1 minut siden: Hejsa hun lyder dejlig, tungekysser hun?? // Dino Ja hvis hun har lyst. Hun er ikke en sart pige, hvis i har kemi skal det nok blive sjovt. 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Triatlet Skrevet 30. August, 2019 Havde lavet en aftale og var på vej 2x90 km - hvorefter en sms dukkede op at hun var forhindret idag. Seriøst ? Hun er ikke på min to-do liste længere - blot et indspark til ovenstående roser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. August, 2019 Triatlet skrev, for 4 minutter siden: Havde lavet en aftale og var på vej 2x90 km - hvorefter en sms dukkede op at hun var forhindret idag. Seriøst ? Hun er ikke på min to-do liste længere - blot et indspark til ovenstående roser. Tja, det er da altid noget hun aflyser og ikke bare bliver væk. Men hun kunne jo godt have gjort det før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 30. August, 2019 Triatlet skrev, for 20 minutter siden: Havde lavet en aftale og var på vej 2x90 km - hvorefter en sms dukkede op at hun var forhindret idag. Seriøst ? Hun er ikke på min to-do liste længere - blot et indspark til ovenstående roser. Det har jeg så også prøvet en enkelt gang - fordi hun havde fået det røde. Det kalder jeg da service frem for at dukke op til en halv omgang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donald 20 Skrevet 30. August, 2019 Har været udsat for det samme en enkelt gang. Hun meldte fra dagen før så ingen problemer fra min side af. Hun har altid overholdt alle de andre aftaler vi har haft. Stor ros til denne dejlige thai pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dino51 14 Skrevet 31. August, 2019 Go’aften jeg har besøgt Ten i dag, der er ikke så meget at sige, eller det kunne der faktisk godt være:-), men ganske kortfattet, ud over at hun har en rigtig dejlig krop og en supersød pige, så er hun virkelig ‘one of a kind’. Hun er så meget på, at jeg sjældent har oplevet noget lignende, bestilte 90 min, fik ultimativ valuta for pengene, service og indstilling i top, både hvad angår massage og sex. Kommer bestemt igen:-) Dino 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxx123 1 Skrevet 24. September, 2019 (edited) Hej Har Ten diskrete forhold eller er det ud til en trafikeret vej? Og er det i Vejle C? Redigeret 24. September, 2019 af xxx123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donald 20 Skrevet 24. September, 2019 Tæt på sygehuset ud til en trafikeret vej. Men snak med hende om du må bruge bagdøren, den er yderst diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. September, 2019 Donald skrev, for 5 minutter siden: du må bruge bagdøren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meandyou 4 Skrevet 25. September, 2019 Lyder godt med Ten har tænkt på 1 time men ka ik lige se hvad den omgang koster - er vi på 1000-1200kr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 25. September, 2019 Meandyou skrev, for 1 time siden: Lyder godt med Ten har tænkt på 1 time men ka ik lige se hvad den omgang koster - er vi på 1000-1200kr? Ja 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dino51 14 Skrevet 6. Oktober, 2019 Har været der igen:-) f... hun er god, hun er 100 % nærværende og bare en skøn pige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hejmeddigher 6 Skrevet 26. Oktober, 2019 Er hun der stadig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 27. Oktober, 2019 hun vil ikke svare på mine opkald eller sms mere, ved ikke hvorfor, vi var ellers stam kunde, men det stoppede da plusligt ;( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 28. Oktober, 2019 Ten er stadig i Vejle , men ervist også meget optaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobsen 60 Skrevet 28. Oktober, 2019 saccy skrev, for 15 timer siden: hun vil ikke svare på mine opkald eller sms mere, ved ikke hvorfor, vi var ellers stam kunde, men det stoppede da plusligt ;( Min erfaring er at hun generelt ikke svarer mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 28. Oktober, 2019 Jacobsen skrev, for 14 minutter siden: Min erfaring er at hun generelt ikke svarer mere. Der er desværre en god grund til, at hun ikke er så aktiv p.t. - opdatering følger onsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Thai 105 Skrevet 28. Oktober, 2019 luckylife skrev, for 2 timer siden: Der er desværre en god grund til, at hun ikke er så aktiv p.t. - opdatering følger onsdag. Ten er på banen igen.. jeg har ihvertfald lige booket en time iaften kl 19:00.. :-p 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg