Hop til indhold
Lauersen

Lækker time med Sweet Katrynaaa

Recommended Posts

Sweet Katrynaaa

Jeg sidder i en boblende lyserød sky, og er svimmel og åndeløs. Jeg kan føle hende og dufte hende på min krop endnu.

Hun kyssede og kyssede uden stop imens jeg var dybt inde i hende kun afløst af grådige 69'ere hvor jeg smagte hendes lækre fisse og hun nærmest red mig med halsen. Mine læber føles som om de er hævet til dobbelt størrelse af alle kyssene. Sluttede med at give hende et dybt sort kys, som jeg håber ikke var for meget for hende.

Skriver måske lidt mere senere, jeg er for opfyldt af hed sex lige nu.

 

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har bundfældet sig lidt nu. Jeg havde læst en masse positive anmeldelser om Katrynaaa her på sitet, og var også vild med hendes billeder - og de lyver ikke. Dog virker hun en anelse mere spinkel i virkeligheden. Vi havde en effektiv kontakt over mail, og måske har hun fundet de vises sten i forhold til at undgå no-shows, "open"/"adress" spammere og diverse pikspillere ved at kræve en ordentligt skrevet mail efter et bestemt mønster samt bekræftelse af aftalen. Hun er til gengæld lidt ligeglad med om de besøgene har Eroguide-profiler.

Katrina er en rigtigt køn pige med dejlige, små ungpigebryster uden fyld. Hendes brystvorter bliver nemt stive hvis man kæler forsigtigt for dem. Hendes store, grønne øjne er et kapitel for sig selv, og i første omgang så jeg ikke så meget til dem, men hen mod afslutningen havde vi den bedste øjenkontakt. Da jeg kom ind af døren startede hun med et dybt og inderligt kys, som viste sig at skulle forsætte det meste af tiden. Jeg fik givet hende både grundbeløb samt deponeret spermbonusen. Jeg forsøgte imellem kyssene at forklare hende at jeg muligvis ikke ville komme, og hvis jeg gjorde var jeg egentligt lidt ligeglad med hvor ladningen endte. Ville bare ikke skulle stoppe lige imens det var dejligt. Fik hende også overtalt til at det var hende der skulle sætte gummi på. Hendes engelsk er ok godt, men hun troede vist først at jeg foreslog "uden", og var et øjeblik i forsvarsposition, indtil jeg fik forklaret at jeg elsker at knalde med gummi på, men bare hader at skulle fumle med pakken. Da det kom til stykket havde hun et super "snuptag" hun kunne få gummiet på med.

Vi startede det sjove med at jeg slikkede hende, og varierede lidt med sorte kys. Jeg fik hende op og facesitte, og hun ville selv i 69 derfra. Herfra gik det i fjerde gear med hendes "halsridt" af min pik. Hun var muligvis ivrig efter at tjene "bonusen". Jeg bad hende sætte gummi på, og vi fik afprøvet en del stillinger imens kyssene fortsatte. Hun er en lille pige, og vi prøvede at have hende liggende på ryggen ved sengekanten imens jeg knaldede hende stående med hendes fødder på mit bryst. En af hendes favoritter var en missionær hvor jeg skulle holde mig i ro imens hun kneppede min pik for fuld kraft nedefra. Fik gummiet af og gik over til 69 igen, denne gang med mig øverst. Jeg forsøgte at holde mig i ro for ikke at halskneppe hende for voldsomt, men hun gik selv i fjerde gear og tog den rigtigt dybt. Samtidig fik jeg hendes ben op så jeg kunne variere med sorte kys.

Hendes fisse er ret lille. Den ligner lidt at den er labiareduceret (se "omskåret" tråden i hyggesnak), men det er muligt at hun bare ser sådan ud naturligt. Det krævede en del vivagel at kunne kneppe bare nogenlunde fornuftigt, og jeg kunne mærke hendes livmodermund når jeg bare var lidt inde. Det er nok hvad de fleste vil foretrække, men jeg føler måske i virkeligheden ret godt tilfreds i en fisse der har givet verden en unge eller to (finder jeg så ud af nu). Jeg kunne ikke slikke hende våd, og hun fortalte at hun bare blev mere tør af det- måske fordi jeg grådigt labbede hendes saft i mig. Hendes røvhul er det strammeste min tunge nogensinde har rørt ved. Jeg forstår godt at hun ikke tilbyder anal. Det vil simpelthen ikke være fysisk muligt.

Jeg fik et nyt gummi på og hun kørte om muligt hårdere på. Sengen bumpede imod gulvet, og endte med at flytte sig en halv meter fra væggen. Jeg fik hende overtalt til at vi tog den med ro det sidste stykke tid, og nu lå vi fuldstændigt tæt og grovkyssende imens min pik bevægede sig stille og roligt i hendes fisse. Fik hende i "havfruestilling" med samlede fødder og spredte knæ. Hun vidste ikke lige hvad jeg ville, så jeg endte med fysisk at få møvet hendes ben i den rigtige position. Jeg fik håret væk fra hendes ansigt, og så dybt i de store, grønne øjne, og sådan lå vi en tid fuldstændigt hypnotiserede. Hun sagde at tiden var gået, og jeg fik lige lov til at give hende et sidste sort kys. Jeg fik min tunge dybt ind, og jeg håber det ikke var for grænseoverskridende for hende. Hendes røv smagte bare helt fantastisk. Jeg endte med - som altid ved købesex - ikke at komme. Men det gjorde mig egentligt ikke noget, og det var ikke fordi der ikke var blevet gået til den.

Hun tilbød mig et bad, men jeg foretrak at have hendes duft på mig. Der er lige en snært af den i skrivende stund. Jeg lod spermbonusen ligge i vindueskarmen. Lod det være bonus for de mange marathonkys, og for for at hun på intet tidspunkt forsøgte at trække sig tilbage eller sige nej til berøring. Jeg ville virkelig gerne have hyggesnakket, men det virkede som om det var lidt uinteressant for hende. Så blev jeg hurtigt smidt ud. Der var vist en anden kunde på vej, og hun skulle selv nå i bad først. Hvis du læser det her, så giv dig endelig til kende.

Jeg så ikke Matylda i lejligheden, men hørte hende dog lave en masse larm da jeg lige var ankommet i bollerummet, og pigerne fik råbt en masse sjov på polsk til hinanden som jeg ikke lige forstod hvad drejede sig om. Så satte DJ Matylda en playliste på inde fra stuen (ingen reklamer) der kørte hele tiden igennem.

Alt i alt en helt igennem godkendt oplevelse, der var alle pengene værd. Der er dog et lille stik af dårlig samvittighed over at hendes lidt mekaniske bollerytme kan tyde på at hjertet og lysten ikke er helt med. Håber at hun får en god tid her og får sparet op til sin uddannelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...