Hop til indhold
Guest Avix

Lun på en GP

Recommended Posts

Bananas skrev, for 20 minutter siden:

Føtex?

ja, der kan man vist købe spelt og den slags tror jeg :D

Kaspersen skrev, for 11 minutter siden:

Kun nogle gange??? Så gør jeg noget forkert. :rolleyes::lol:

du må altså skrue lidt ned så :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden:

Betaler du fortsat, når I er sammen? Så er chancen 0 %. :D

Du kan sgu da også punktere ethvert håb :) men du har nok ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Snak med hende - vi er alle mennesker - men vær klar på at det kan føre til, at jeres forretningsaftale er slut :) på den anden side - kærligheden fortjener altid en chance <3 held og lykke (og så har Aishaa ret - vent til hun er en frådende pms-ramt furie og se lige, om det stadig lige er det, du vil ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pas på jeg har selv vært lun på en hun fortalte bare ikke sandheden leget med ens følser istedet for sagde hun var alene. Men fandt ud af hun var gift og havde to børn. Jeg tænker sgu stadig på hende den dag idag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsefar1900 skrev, for 9 minutter siden:

Pas på jeg har selv vært lun på en hun fortalte bare ikke sandheden leget med ens følser istedet for sagde hun var alene. Men fandt ud af hun var gift og havde to børn. Jeg tænker sgu stadig på hende den dag idag 

Det er så sørgerligt - men heldigvis er ikke alle løgnere <3 knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Niceboner

Spørg hende, om hun vil være din kæreste. Siger hun nej, så drop al kontakt med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Avix skrev, for 4 timer siden:

Hej folkens jeg er sku faldet pladask for en GP hvad tror i chancen for at vi ville blive kærester er? (Hun kan også lide mig tror jeg) eller kunne det bare være en ekstrem veludført GFE eksperience hvor hun bliver ved med at skrive?

den er svær Avix, og uanset hvad resultatet er, så har du behov for en afklaring - at invitere på date mens du er på bordellet duer ikke,  hun er på job, og du skal også afklare dig med om du vil acceptere at hun fortsætter jobbet, hvis I bliver kærester - danner par, du må naturligvis selv lægge din strategi for hvordan du kan tale med hende om din interesse for hende som andet en GP, - jeg ville selv kontakte hende og invitere hende ud - og tydeliggøre at du ikke vil have se som modydelse for invitationen, alt efter hvilke type hun e rkan det være en picnic i skoven, eller en god restaurant eller cafe, eller brunt værtshus, men sørg for at i kan tale uforstyrret sammen - læg kortene på, når i kommer i repport med hinanden - altså få talt om hint og hisset få skabt en tryg atmosfære for dig selv og lad være med at spørge ind til travlhed på jobbet, i de thele tage lad være med at tale arbejde dit eget eller hendes, lad hende mærke din interesse for hende som menneske, person, kvinde ,  (hun har nok en fornemmelse af hvad du vil når du invitere ud) - Hvis hun har forbehold eller siger nej, så drop tanken - afvent ved hendes eventuelle forbehold, og lad hende tage kontakten for at lade hende afslå eller slå til. Vælger hun dig til så stop med at besøge hende på bordellet - og lad hende jobbe i en tid, herefter kan i tale om hvordan du har det med hende gp job, siger hun tak men nej tak, så stop besøgende hos hende - for det vil du gå i stykker af og fallit.. been the done that - havde en kæreste der var GP og ikke fortalte mig det da jeg ad omveje hørte det fra en ven der er taxa vogmand gik jeg i sort - vi var kærester i to år -og jeg var fucking blind af kærlighed til hende, mærkede det ikke...så det ikke, flasken blev min redning i en del år...

Held og lykke - Uanset resultat.

BH

Alko 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke for at være en lyseslukker - men det er set flere gange at en sex-kunde troede at en GP var interesseret i en, fordi de har haft et hyggeligt selskab med hindanden. Men derefter viste fremtiden at GP'en ikke var interesseret. Det er ikke så lang tid siden, at der var sådan en tråd hvor kunden blev skuffet. Du skal tænke på at GP'er får besøg af rigtige mange mænd og når man er nøgen og har bestilt en GFE, så er det helt naturligt at der kan opstå hyggelige kemi stunder. Jeg har også engang haft noget kemi kørende med en GP og 3. gang jeg besøgte hende kunne jeg konstatere at jeg alligevel ikke var så speciel i hendes øjne, da hun ikke engang kunne huske basale ting om mig. Jeg havde dog ingen intentioner om at score hende eller noget. 

Du kan ikke gøre andet end at bruge din situationsfornemmelse til at vurdere om GP'en er specielt interesseret i dig. Du skal ikke invitere hende ud, hvis du er i tvivl om hun er interesseret i dig. Man skal tage step by step. Prøv at stil hende nogle dybere personlige spørgsmål og se hvor meget hun åbner sig op og hvor meget hun betror sig til dig og om hun svare på personlige spørgsmål. Jo mere personlige og betrolige i i bliver med hindanden desto større er indenkationerne at hun anser dig som noget specielt. Og når man er noget så langt og man er blevet så personlige og betrolige med hindanden, så skal tingene nok udvikle sig naturligt. Der kan være lang vej endnu. Men sandsynligheden for at du i hendes øjne bare er et nummer i rækken som hun skal tjene penge på er altså ret stor. Så bliv ikke ked af det hvis det skulle være tilfældet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

book en tid hos hende, og fortæl hende du mener i skal droppe betalingsdelen, da i har et tættere forhold til hinanden,end normalt kunde/gp forhold. så ved du, om der er noget at bygge videre på.

når jeg selv har fået for mange følelser for en gp, har jeg holdt mig væk, er bange for sårede følelser.

men vi jo ikke alle ens, men mener det vigtigt, du hurtigt for svar på om der er chancer for jer.

held og lykke.

Mon ikke trådstarter lige skal finde ud af, om hun overhovedet er interesseret i andet end et kundeforhold, inden han foreslår at droppe betalingen? ;) Pigen er på arbejde og det er foreløbig dér han besøger hende.

Jeg vil foreslå trådstarter, at spørge pigen, om hun er interesseret i at mødes udenfor arbejde. Hvis hun siger nej, så er den jo ikke længere. Siger hun ja, så spring ud i det ❤️ Det kræver en særlig slags mand, at være i forhold med en glædespige, så mærk godt efter allerede nu, om du kan holde til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil foreslå trådstarter, at spørge pigen, om hun er interesseret i at mødes udenfor arbejde. Hvis hun siger nej, så er den jo ikke længere. Siger hun ja, så spring ud i det ❤️ Det kræver en særlig slags mand, at være i forhold med en glædespige, så mærk godt efter allerede nu, om du kan holde til det.

Nu når vi alligevel er der Liv: Er du interesseret i at mødes udenfor arbejde?:wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke helt nemt, men <3 @Liv har bare så evigt ret,,,,igen igen og så lige igen,,;)

Det kræver nok lidt planlægning at være kæreste med en GP , man skal bla. nok IKKE være jaloux anlagt men hvor der er vilje er der vej, om trådstarter nogensinde når der til, så ville han nok være en af de få som det ville lykkes for :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad må man tage hatten af en for en GP som sender en gut ud af døren med overbevisning om at hun nok har følelser for ham. Det må da være GFE fra øverste skuffe :)

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Avix

jeg må nok tilstå at sige at jeg desværre ikke er myndig endnu (næten 18) ... hvilket potentielt kunne skabe lidt problemer... da hun er 12 år ældre end mig selv... og så bor jeg også langt væk fra hende så jeg kan ikke bare lige invitere hende ud. men jeg elsker hende bare over alt og jeg kunne slet ikke tænke på et liv uden hende. jeg er ligeglad med sexen det er egentligt bare et stort + for mig:wub: men det er hendes peronlighed som jeg er så ekstrem tiltrukket af. jeg kan næsten ikke holde det ud!!! men hun må da også have følelser for mig siden hun skriver til mig uden for hendes arbejde? eller er jeg bare dum? <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 22 minutter siden:

Ja for pokker :wub: - men altså kun som venner, jeg er optaget ❤️ 

Forskellen mellem at været optaget og Herpes er at det førstnævnte er overgående.

Men vil gerne have en ven - er uendeligt træt af alle kærester.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Avix
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Forskellen mellem at været optaget og Herpes er at det førstnævnte er overgående.

Men vil gerne have en ven - er uendeligt træt af alle kærester.

skaber venner i en tråd hvor fedt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Avix skrev, for 6 timer siden:

jeg må nok tilstå at sige at jeg desværre ikke er myndig endnu (næten 18) ... hvilket potentielt kunne skabe lidt problemer... da hun er 12 år ældre end mig selv... og så bor jeg også langt væk fra hende så jeg kan ikke bare lige invitere hende ud. men jeg elsker hende bare over alt og jeg kunne slet ikke tænke på et liv uden hende.

øøøhm ......

nu holder jeg endnu mere på at det muligvis er mere en brusende betagelse end en stormende forelskelse

en ny sexverden, en erfaren kvinde, sex der ikke er klodset og akavet, det må være en drøm for de fleste drenge med teenagehormoner ræsende rundt i kroppen

men jeg kan virkelig ikke forestille mig at hun har lyst til at springe ud i et parforhold med en 17 årig

måske ødelægger jeg festen og er lyseslukker og alt det

men det indlæg ændrede hele situationen

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe
aaisha skrev, for 11 minutter siden:

øøøhm ......

nu holder jeg endnu mere på at det muligvis er mere en brusende betagelse end en stormende forelskelse

en ny sexverden, en erfaren kvinde, sex der ikke er klodset og akavet, det må være en drøm for de fleste drenge med teenagehormoner ræsende rundt i kroppen

men jeg kan virkelig ikke forestille mig at hun har lyst til at springe ud i et parforhold med en 17 årig

måske ødelægger jeg festen og er lyseslukker og alt det

men det indlæg ændrede hele situationen

Netop. Hvem har ikke prøvet at være stormende forelsket som teenager?

Og hvem har ikke prøvet at være teenager i sindet bare en gang i mellem når man er sammen med en dejlig kvinde :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 12 minutter siden:

tror det er et dygtigt Trolle stunt 

da jeg lige havde samlet mig efter aldersafsløringen var min første tanke "what the fuck"

min næste tanke var "troll"

men jeg endte med "nåmen hvis nu det er sandt"......

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Avix skrev, for 7 timer siden:

jeg må nok tilstå at sige at jeg desværre ikke er myndig endnu (næten 18) ... hvilket potentielt kunne skabe lidt problemer... da hun er 12 år ældre end mig selv... og så bor jeg også langt væk fra hende så jeg kan ikke bare lige invitere hende ud. men jeg elsker hende bare over alt og jeg kunne slet ikke tænke på et liv uden hende. jeg er ligeglad med sexen det er egentligt bare et stort + for mig:wub: men det er hendes peronlighed som jeg er så ekstrem tiltrukket af. jeg kan næsten ikke holde det ud!!! men hun må da også have følelser for mig siden hun skriver til mig uden for hendes arbejde? eller er jeg bare dum? <3

Første gang du får noget på den dumme og du vil giftes med hende. 

Som jeg skrev tidligere "not a chance". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu ligger Avixtrolden på en solseng et eller andet sted sydpå, og griner sin røv i laser :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Avix skrev, for 8 timer siden:

Jeg er overbevist om at Hun har luret dit chrush på hende, og når hun skriver til dig "udenfor kontortid", så bliver hun jo ved med at have en fast indtægtskilde.

Om du er dum?????, nææææ, men du er teenager, og du bliver formentlig klogere day by day, og din indstilling og holdninger ændre sig i takt med at tiden går.

I har det uden tvivl godt når i er sammen, men jeg tror hun "er på job", og du er bare totalt faldet for hende, hvilket der i og for sig ikke er noget galt i, men tag en snak med hende, så du kan blive afklaret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...