Guest tvr Skrevet 10. Juli, 2019 Lady Cherie skrev, for 3 timer siden: Jeg siger slet ikke noget..... *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Jeg siger det samme som @Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexlystenMand 14 Skrevet 10. Juli, 2019 Det kan godt lade sig gøre for en del år siden besøgte jeg en smuk og fantastisk sød kvinde i holstebro. Efter kanon god sex lå vi og hygge snakkede lidt og kunne mærke en fantastisk energi imellem os .. Jeg nulrede hendes hår lidt, imens meget intens øjenkontakt... smil og grin . husker hun sagde pas på den ikke ryger af ( parykken ) desværre ringede det på døren og vi blev begge rykket ud af det jeg gerne ville have der varede evigt..jeg spurgte om jeg måtte vente imens hun havde næste kunde og kunne mærke hun gerne ville og overvejede det men sagde det nok ikke var så godt for de havde en regel i huset om det.. Da jeg gik spurgte hun om jeg kom igen når hun var der igen om 14 dage.. Jeg spurgte imens jeg smillede om hun gav næste gang hun grinede gav et lille nik, og jeg forstod det som et ja.. Desværre kom der noget i vejen den søndag 14 dage efter ogsamtidigt var jeg meget usikker på hvad jeg kastede mig ud i .. for vidste jeg ville være helt solgt.. Nu her 15 år efter bliver jeg stadig straffet med hun kommer frem på min nethinde med jævne mellemrum . Så mit råd spring ud i det mens chancen er der men overvej inden hvad du springer ud i .. For lige så ligeså god forelskelsen er på vej op ligeså ond kan den være på vej ned .. Og du skylder hende at lade hende leve det liv hun har valgt , Kan du det ?? Ps. Ved godt jeg er naiv men skulle du være her, dig jeg skriver om så send mig lige en hilsen .. Høj Smuk Slank Grinene Langt hår ( paryk hihi) idag må du være 50 - 55 år Selvom hvorfor skulle du kunne huske mig ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Avix Skrevet 10. Juli, 2019 Mange tak for jeres svar! En stor del af dem kan bruges også en del som er ubrugelige, jeg er ikke en troll! (Hvad ville jeg få ud af det?) og mine hormoner har lagt sig for et år siden. før jeg var sammen med hende onanerede jeg 1 eller 2 gange om dagen men nu har jeg ikke lyst til det mere, jeg har haft en fyldt tank i lang tid (længere end nogensinde før) og jeg kigger ikke på andre piger mere. - AVIX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Avix Skrevet 10. Juli, 2019 Jeg er fuckt tror jeg, Men sådan er livet. Håber ikke mit hjerte bliver alt for knust hvis det ikk lykkedes - AVIX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9417 Skrevet 11. Juli, 2019 Avix skrev, den 09-07-2019 at 17:59: Hej folkens jeg er sku faldet pladask for en GP hvad tror i chancen for at vi ville blive kærester er? (Hun kan også lide mig tror jeg) eller kunne det bare være en ekstrem veludført GFE eksperience hvor hun bliver ved med at skrive? Jeg tror faktisk at det efter et super dubber godt knald, kan være svært at skelne imellem forelskelse og seksuelt begær. Typisk er der nok tale om det sidste. Som andre allerede har sagt, måske bare lidt anderledes, så kan det faktisk være snedigt nok, at holde det får sig selv. Man kan derved foresætte med at besøge kvinden. Mange kvinder i branchen føler de er havnet i en ganske ubehagelig situation, hvis manden fortæller det. For mange er det jo også forbundet med kedelige følelser, hvis det ikke er gengældt. For andre igen, forstyrrer det ikke mere end en forårs forelskelse. Det er sgu fedt at dyrke sex med sin favorit pige og den slags følelser, uagtet om vi taler seksuelt begær eller forårs forelskelse. Nå, men vælger man så at sige det, og siger modparten det samme, så er det faktisk lidt klogt at have tænkt lidt over "Kan jeg i det hele taget håndtere, at hun dyrker sex med andre mænd. Man kan ikke bare antage, at hun stopper. Dernæst kan man jo også tænke lidt over, hvordan man vil reagere, når man eksempelvis læser anmeldelser af pigen, uagtet om vi taler fortid eller nutid. Det er jo før set, at det kan skabe mange forskellig artede følelser såsom præstationsangst, dårligt selvværd, Jalousi, mistillid eller bare at føle sig såret. Og nej, det er ikke arbejde, på lige fod med at være bagerjomfru. Der er en verden til forskel på de følelsesmæssige påvirkninger. Tænk ligeledes også lidt over om du kan håndtere, det at blive en aktiv del i en dobbelt tilværelse Konklusion: Tænk dig først godt og grundigt om. Følg herefter mere dit hjerte end fornuften, hvis ikke er blevet skræmt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Juli, 2019 (edited) Jeg ved godt at det er træls at få at vide at ens alder har betydning når det handler om følelser og kærlighed. Men det har det altså. Da jeg selv var 17 år var jeg også stormende forelsket i en fyr og følte ingen andre i hele verden kunne nogensinde erstatte ham. Alt der opleves for allerførste gang, opleves stærkere og mere intenst end senere hvor man har prøvet det meste. Hvem husker ikke det første hede kys. Den første gang man danser tæt og varmen fra den anden person. Den første store kærlighed, det første sønderknusende brud. Det er stort og voldsomt og altopslugende. Og fantastisk livsbekræftende også. Du er så ung og ny i verden og jeg LOVER dig - selvom jeg ikke kender dig - at dette ikke vil blive den sidste kvinde du elsker. Det er godt at du vælger at være åben omkring det og fortælle om det herinde men du skal finde nogen i din omgangskreds også og indvie dem i dine følelser. De er så stærke - og det skal du ikke gå alene med. Mvh Lady C Redigeret 11. Juli, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 11. Juli, 2019 Butch skrev, den 10.7.2019 at 09:38: Lige nu ligger Avixtrolden på en solseng et eller andet sted sydpå, og griner sin røv i laser Til det kan man vel kun bemærke, at det må da være et sørgeligt liv, han i det tilfælde lever. Også selvom han er taget syd på.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Avix Skrevet 11. Juli, 2019 Ses! For altid... tak for svarene! - AVIX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Juli, 2019 aaisha skrev, den 9.7.2019 at 19:55: nogen gange bliver mænd sådan lidt forfjamskede over en smuk pige og lækker sex er du sikker på du er faldet pladask for hende? Du har jo ikke oplevet hende når hun er pisse irriterende og præ menstruel, eller når hun bliver mopset over du tager i byen når nu hun har planlagt romantisk drama på tv med ferskente og broccoli boller eller når hun fråder som en trold over det våde håndklæde på soveværelse gulvet eller laver din biludstilling på hylden om til et kæhler univers eller bytter din burger ud med speltbrød og tofu du har kun oplevet hende i happy moments med sol måne og stjerner det er nemt at blive betaget i de perfekte øjeblikke men regnbuen opløses på et tidspunkt og så står man der i køen i Føtex og tænker hvad fanden skete der eller også er hun måske skjult forelsket i dig og i lever lykkeligt til... en eller anden dag Det lyder jo som et helt normalt forhold 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg