Hop til indhold
Futsko

Trekant med Issa og Mina – mit livs vildeste sexoplevelse!

Recommended Posts

Loveyouladies skrev, for 54 minutter siden:

Hvis det spørgsmål går på hvem Mina "klikkede med", så er svaret nej (desværre Peter N)

Det er denne Issa, der er tale om:  https://issabellova.net/home

Hvordan kan jeg vide dét? Jo, jeg har prøvet den samme oplevelse som trådstarter, og dét var FEDT :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, for 15 minutter siden:

JA da!!!!

Der tager du fejl. 

Den Issa, som trådstarter taler om, er jo helt igennem lækre og legendariske Issa Bellova, som jeg i øvrigt savner. Smukkeste GP ever. 

Nogen der ved, om hun kommer igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 1 time siden:

Der tager du fejl. 

Den Issa, som trådstarter taler om, er jo helt igennem lækre og legendariske Issa Bellova, som jeg i øvrigt savner. Smukkeste GP ever. 

Nogen der ved, om hun kommer igen?

@Miller's Crossing har ret. Det der er ikke den “rigtige” Issa. I hvert fald ikke den Issa, der var med i den oplevelse, jeg berettede om i tråden her. 

Jeg ved dog desværre heller ikke hvornår hun returnerer. Har af og til lidt sporadisk mail-kontakt med hende, men har ikke hørt fra hende i et par måneder. Men jeg krydser fingre for at hun snart viser sig i København igen. Hun er pragtfuld! 

vh. Futsko 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...