Horsensfyr 19 Skrevet 10. Juli, 2019 Nogen der kender noget til hende her. Hun er mellem Skanderborg og Aarhus. Jeg ved ikke hvordan man sætter et link ind ? Mvh horsensfyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 10. Juli, 2019 https://annoncelight.dk/showad/248101 Jeg har besøgt hende en enkelt gang for længe siden, da var hun i Trepkasgade. Hun er sød og naturlig, venlig og imødekommende, man føler sig godt tilpas, udmærket sex men ikke noget sublimt. Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mcfee Skrevet 10. Juli, 2019 Hun er lækker , har også besøgt hende i Århus for år tilbage . Hun elsker at kysse , får orgasme når hun sidder ovenpå . Et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr 19 Skrevet 11. Juli, 2019 Tak for svar... glemte helt at spørge til det franske. Er det med eller uden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 106 Skrevet 12. Juli, 2019 (edited) Horsensfyr De franske plejer at fungere ganske glimmerende uden..... Skal selvfølgelig ikke kunne sige om det kun gælder de "faste", men tag du bare chancen. Det er helt sikkert også godt med..... Redigeret 12. Juli, 2019 af PeterG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg