BS1958 0 Skrevet 10. Juli, 2019 Har besøgt Gry og helene i Horsens. To dejlige Danske piger, der giver oplevelse for alle pengene. https://annoncelight.dk/showad/277981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 10. Juli, 2019 En tynd annonce og en endnu tynder anmeldelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 10. Juli, 2019 Fra en profil, som er oprettet for 52 min. siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 10. Juli, 2019 (edited) Pite skrev, for 33 minutter siden: En tynd annonce og en endnu tynder anmeldelse Jeg skal ikke gøre mig til dommer overfor, om anmeldelsen er skrevet af en kunde eller ej, men at klage over at en anmeldelse er for kort, er sgu ikke ok. Vil man have en bedre beskrivelse af fornøjelighederne, må man selv lægge penge på bordet og efterfølgende skrive en anmeldelse. Redigeret 10. Juli, 2019 af Landsbytossen 1 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BS1958 0 Skrevet 10. Juli, 2019 Det kan da godt være at min anmeldelse kan forekomme lidt tynd - men når en erfaren mand giver positivt udtryk for begejstring og tilfredshed med få ord - hvad mere behøver I så at vide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 11. Juli, 2019 BS1958 skrev, for 10 timer siden: Det kan da godt være at min anmeldelse kan forekomme lidt tynd - men når en erfaren mand giver positivt udtryk for begejstring og tilfredshed med få ord - hvad mere behøver I så at vide? Fordi folks smag og behag er forskellig. Jeg kender ikke dig - og ved derfor ikke hvad der gør dig begejstret og tilfreds ved denne oplevelse. Svarer til at man læser ,at en anmelder skriver at en film er god. Jamen, HVORFOR er den god? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 11. Juli, 2019 Pite skrev, for 14 timer siden: En tynd annonce og en endnu tynder anmeldelse Hvad er det du mener der mangler i annoncen? jeg har forsøgt og køre den kort og enkel, da jeg ikke tror folk gider sidde og læse en roman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 11. Juli, 2019 Pite skrev, for 15 timer siden: En tynd annonce og en endnu tynder anmeldelse Til dette kan jeg kun skrive at vi havde en kunde der spurgte os, om han kunne anbefale os et sted. jeg nævnte erouide, og det vil han da hjem med det samme og se hvad det var for noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 13. Juli, 2019 Frodige Ida hvorfor er det sjovt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg