Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bidrager sjældent herinde, men jeg følger ofte med. Jeg besøger som udgangspunkt kun GP'er for at få blowjob, dog har en enkelt formået at give mig hele turen - vores allesammens dejlige Diana som desværre ikke er her mere - Jesus hvor er hun savnet. 

Jeg tror ikke jeg en eneste gang har "taget en for holdet", så jeg mente at jeg skyldte lidt i banken. Jeg har derfor hele ugen kigget på billeder af denne dejlige dame: Kasia Vi har skrevet sammen af flere omgange, hun virkede sød, så jeg tænkte jeg ville tage chancen. På billederne er hun ekstremt lækker (i min optik), og det er helt sikkert også hende. Det er måske lige 5kg siden, men for satan hvor har hun nogle store dejlige naturlige madder, det vejer op for det.

Anyways, lige så sød som hun var over SMS, lige så kedelig og uengageret var hun desværre i virkeligheden. Det var tydeligt at hun på ingen måde nød det hun lavede, så jeg håber af hele mit hjerte at hun ikke kommer igen. Ingen grund til at uddybe den korte akt mere, jeg blev blot 5 minutter, da jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til at gøre det, jeg lod hende dog beholde pengene :)

Jeg læner mig tilbage og venter på Leticia, som efter min mening giver et af de bedste blowjobs på denne jord. Jeg tager gerne imod anbefalinger om andre der sutter som en drøm ;-) 

//GS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen

ærgeligt, hun så ud som en pige som man godt kunne bruge en times tid med...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Jeg var allerede på vej ud til hende, da hendes billeder giver mig meget høj rejsning.

Nu tager jeg så en spiller i stedet for..

At dømme ud fra billederne er/var det en pige, som man har lyst til at elske blidt og kærligt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GoingStrong skrev, for 15 timer siden:

Rzadko wnoszę tu swój wkład, ale często podążam za tym. Jako punkt wyjścia, odwiedzam tylko lekarzy pierwszego kontaktu, aby dostać loda, ale jednemu udało się dać mi całą podróż - cudowną Dianę wszystkich, której niestety już nie ma - Jezusa, gdzie tęskni. 

Nie sądzę, że kiedyś „wziąłem jeden dla zespołu”, więc pomyślałem, że jestem trochę winny bankowi. Dlatego oglądałem zdjęcia tej ślicznej pani przez cały tydzień:  Kasia  Pisaliśmy razem kilka razy, wydawała się słodka, więc pomyślałem, że zaryzykuję. Na zdjęciach jest niesamowicie pyszna (w mojej optyce) i na pewno ona też. Może to być tylko 5 kg temu, ale dla szatana ma ona kilka wspaniałych, naturalnych mat, to na niej ciąży.

Tak czy inaczej, tak słodko, jak przez SMS-y, tak samo nudne i nieproszone, była niestety w rzeczywistości. Było oczywiste, że w żaden sposób nie cieszy się z tego, co robi, więc mam nadzieję, że z całego serca nie przyjdzie ponownie. Nie trzeba już więcej opracowywać krótkiego aktu, po prostu stałem się 5 minut, ponieważ po prostu nie mogłem się zmusić, żeby to zrobić, ale pozwoliłem jej zatrzymać pieniądze :)

Opieram się i czekam na Leticię, która moim zdaniem daje jeden z najlepszych blowjobs na tej ziemi. Lubię przyjmować rekomendacje dla innych, którzy ssą jak sen;-) 

// GS

Forgive me that it happened. After I found out that here on the forum that they were laughing at me, I felt stupid. Somehow I could not find myself. I was ashamed for the error with the newspaper. I always try to make the meeting nice, I like the atmosphere of GFE. I'm sorry, but it beat me out of the rhythm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Kasia new in oslo skrev, 1 time siden:

Forgive me that it happened. After I found out that here on the forum that they were laughing at me, I felt stupid. Somehow I could not find myself. I was ashamed for the error with the newspaper. I always try to make the meeting nice, I like the atmosphere of GFE. I'm sorry, but it beat me out of the rhythm.

Please, Kasia, nobody was laughing at you. Really. It was the front page of the newspaper that was funny. If anything, believe me, you got more attention than normal, because your ad was seen by more people that the average ad. Of course, that you're very beautiful and have fantastic pictures, help too ;)

So, please don't feel stupid. You're cool. 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 7 timer siden:

Kemien skal jo også harmonere …..

Helt enig. Så introvert som hun er, tror jeg dog det bliver svært for nogen at ramme kemien med hende. Hun kan dog have haft en OFF-day - jeg tvivler bare på det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GoingStrong skrev, den 11/7/2019 at 00:43:

billederne er hun ekstremt lækker (i min optik), og det er helt sikkert også hende. Det er måske lige 5kg siden, men for satan hvor har hun nogle store dejlige naturlige madder, det vejer op

Bare kigge på hende og hive lidt i dyret .. hun behøves ikke engang at strippe.

Godt du tog en for holdet - og åhhh bare det havde været godt.

Er nu stadig fristede ..

Redigeret af JohnBlow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey. Ingen andre der har besøgt Kasia (eller Katy som hun også har en annonce under).

Hun ser så f***ing lækker ud, og jeg vil så gerne tro på hendes historie om, hvorfor en anden besøgende havde en dårlig oplevelse.

Slet ingen andre der har været forbi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Håber virkelig at hun er her når min sommerferie slutter - eller at hun kommer retur. Har ingen problemer med generte piger - de skal bare behandles på en anden vis og ens forvetninger skal være derefter. Hun ser virkelig sød ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah ..... jeg har mødt en af de polske piger, der var på lynvisit heroppe, og senere kom tilbage ad flere omgange.

Det var for nogle år siden i Hørdumsgade, hvor jeg havde fået kig på en blændende smuk polsk pige – Maria hed hun vist – med hår helt ned til ballerne, og det var ikke vellykket.

Jeg blev lukket ind i etablissementet, men pigen var ikke klar til tiden. Jeg blev henvist til et lille varmt rum, hvor jeg sad og ventede. Her hørte jeg orgasmeagtige lyde fra et rum, som jeg senere kunne stedfæste til det sted, hvor jeg selv skulle være aktiv.

I mellemtiden tog en italiensksproglig pige sig af mit ophold i venteværelset. På en blanding af latin, fransk og selvlært italiensk fik jeg dog en fornuftig kommunikation i gang med hende, og det var nok det bedste ved det besøg.

Den guddommeligt smukke Maria (herfra regnet tænderne) kunne tilsyneladende ikke klare mere, så det blev for mit vedkommende en ligegyldig "overlevelsesforretning".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lod mig friste og lavede en aftale i dag. Men da jeg nåede frem til stedet, var det en anden pige, der tog imod, så jeg gik igen. Kasia ser dejlig ud på billederne, men det gider jeg ikke spilde tid på igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...