Krill 56 Skrevet 12. Juli, 2019 Er det nogen der har erfaring med foxy https://annoncelight.dk/profile/Foxy. vil gerne høre lidt om hende da jeg har lyst til at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 12. Juli, 2019 Krill skrev, for 9 minutter siden: Er det nogen der har erfaring med foxy https://annoncelight.dk/profile/Foxy. vil gerne høre lidt om hende da jeg har lyst til at besøge hende Under søgefunktionen findes der en del blandede anmeldelser af Foxy, som har været i gamet en række år. Med venlig hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 12. Juli, 2019 Har besøgt hende for ca 2 år siden og det var så dårligt at jeg stoppede og skred efter 10 min. Nogle af billederne er meget gamle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BSfunstuff 40 Skrevet 12. Juli, 2019 Jeg har besøgt hende for ca et år side og det var ikke en positiv oplevelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 13. Juli, 2019 Jeg kan IKKE anbefale hende. Hun er overhovedet ikke værd at bruge tid og penge på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 13. Juli, 2019 Takker for respons. Lyder som om at det er en god idé at se sej om efter en anden pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 14. Juli, 2019 Jeg bliver nok nødt til at sige at jeg for en 2-3 år siden havde en helt fin oplevelse med hende. Ja hun virkede først ikke særlig sympatisk men hun blev i bedre humør og mere kælen som vi fik talt hinanden varme om hvad der skulle ske på de vist 40 minutter jeg havde bestilt. Det endte med en hel fin omgang med en fræk kvinde der elsker alt blive slikket godt Så det er ikke alle dårlige oplevelser, måske bare de fleste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 15. Juli, 2019 Hun har høje tanker om sig selv, og så dur den ene stilling ikke og den anden heller ikke. . Også alle de tatoveringer hun har Nej spar dine surtjente penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg