Hop til indhold

Recommended Posts

Buddha skrev, for 1 time siden:

LOL yeahB)

Jeg har besøgt Angela flere gange og kan bekræfte at hun er ualmindelig dejlig og behagelig at være sammen med. "så Fake news" må være udsagn fra personer som bruger tiden bag computeren istedet for selv at  gå ud i marken og få en på opleveren.

pussycat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
crv44 skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har besøgt Angela flere gange og kan bekræfte at hun er ualmindelig dejlig og behagelig at være sammen med. "så Fake news" må være udsagn fra personer som bruger tiden bag computeren istedet for selv at  gå ud i marken og få en på opleveren.

pussycat

Meget troværdigt som allerførste indlæg LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 4 minutter siden:

Loveyouladies skrev, for 4 minutter siden:

You are getting repetitive and by association boring.....you want to take me up on my offer? Or perhaps get the mods to check ISP addresses.......

No......

Meget overraskelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
crv44 skrev, for 8 timer siden:

pussycat

Well Mr crv44. I didn’t cry out fake news or anything like that. I was laughing about the comment @EksilKøbenhavner made. I have never seen a comment on an ”Anmedelse” comming so quick.

So please get your things squared and read everything before you make any assumptions regarding the meaning of a comment. If you have issues regarding who I am or what I do in here please PM me and we can sort things out.

I know the market pretty well.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte @Dirty Angel i forrige uge. Og jeg kan bekræfte at hun er rigtig skøn og med på lidt af hvert. Hun er en god kysser.

Desværre er lillemand kommet i trodsalderen, så ind i mellem er han ikke så hjælpsom, og det skulle lige være der :(

Men det var bestemt ikke Angels skyld. Jeg må have revance snarest.

Lidt synd at Angel skal mistænkeliggøres i denne tråd. Jeg håber at have rettet lidt op på det.

Redigeret af mignuigen
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
crv44 skrev, for 2 timer siden:

Well MR Budda 

I realy dont want to use more time on you and what you are. 

Typical

I scream because I can,

proved wrong

ends the debate with the old

”I don’t want to”

Well if you don’t want to use your time on Buddha, please use your time to reflect on your argumentation techniques. I would’ve most likely taken you more seriously then.

What I am? Please get to know me before you make any assumptions

Del dette indlæg

Link til indlæg

I visited Angel last week in Ølstykke and I can only say she is the best. I will save all my Money and spend them on this sexy woman which was one of my best sex experience ever.

see You Angela :-)

Luv Michael from Ølstykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Angela. Alderen passer meget godt og billederne er 100% af hende (du får det du ser :-). Hun taler perfekt engelsk og prisen / ydelserne er som beskrevet. Jeg kan kun anbefale Angela. Absolut ikke fake og jeg skal helt sikkert besøge hende igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er en ener ;) god alder og ved hvad en mand kan li , og ikke fake play , så kan hun ikke bli så våd , dejlig kvinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...