Hop til indhold
cobham

Olga er overordentligt ok

Recommended Posts

21 år?

Arh nej, her er den strammet lidt. Og billederne er i øvrigt photoshoppede på vanlig vis.

Men Olga er bestemt en nydelig, langlemmet og slank pige i tyvernes sidste halvdel.

Brysterne er A-skål og ikke noget at løbe efter, men figuren i øvrigt ville ikke falde igennem, hverken på Bora Bora eller Jomfruøernes hvide sandstrande.

Nu er imidlertid det så heldigt, at du kan spare rejseudgiften og i stedet se den, Olgas fine figur altså, slange sig på en seng i Søborg.

Olga kommer fra Rusland, men du skal ikke være nervøs rent konversationsmæssigt. Du behøver ikke læse op på hverken historien eller stederne. Med mindre du selv kan russisk og føler dig forpligtet til at tale det.

For Olga selv kan kun meget få gloser på engelsk og tysk og benytter sig i øvrigt af google-translate til sms’erne.

Og en tale-oversætter, når hun er sammen med dig.

Som i øvrigt ikke fungerede særligt godt, syntes jeg. Men også taleoversætteren blev på forunderlig vis en succes.

Olga har således let til smil og grin. Og humor er som bekendt et universelt sprog, som alle kan benytte sig af, om blot de selv besidder denne nådegave fra det guddommelige

Det gør Olga. Så vi grinte meget, hende og jeg.

Sex-mæssigt er hendes blow langt over middel og hun kysser også – dog uden tunge for mit vedkommende.

Men det var i virkeligheden slet ikke derfor, jeg valgte at besøge hende.

Jeg valgte hende, fordi hun tilbød anal. 

Anal er ikke noget, jeg i almindelighed render efter, men ind imellem skal der ske noget nyt.

Og det var så en af de dage, hvis du forstår.

Derfor blev det Olga.

Men også den del gjorde hun, sådan som den slags efter min opfattelse skal gøres.

Så konklusionen er, at Olga leverer.

Den lokale isenkræmmer i Lyngby, der ligger lige over for Magasin og på mirakuløs vis har overlevet som selvstændig, har et slogan, som også passer perfekt til Olga:

Har det, du har brug for, når du har brug for det.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, den 14.7.2019 at 21:40:

Brysterne er A-skål og ikke noget at løbe efter,

Hvorfor er det ikke noget at løbe efter? Udelukkende pga størrelsen? For de ser da pæne ud på hendes profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor er det ikke noget at løbe efter? Udelukkende pga størrelsen? For de ser da pæne ud på hendes profil.

Ja jeg synes hun er lækker, men er også til hendes krops type. 

Det lyder ellers til en rigtig god oplevelse:oops: får helt lyst til en tur til Kbh.

men hvor er hun:   Hvidovre, 2860 Søborg og Lyngby  er også nævnt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
sydhavsmand skrev, for 2 timer siden:

TS skriver Søborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
sydhavsmand skrev, for 4 timer siden:

Det er Søborg, men der er vist en sammenhæng med stedet i Hvidovre. De deler formentlig såvel annoncer som GP'ere. Så det kan ikke udelukkes, at Olga er Hvidovre i morgen. Og så er det jo bekvemt ikke at skulle ændre annoncetekst. 

Lyngby blev alene nævnt på grund af isenkræmmeren, som også er et besøg værd, hvis man er ude i dét ærinde... 

Harran skrev, for 8 timer siden:

Jeg kom nærmest lige fra et besøg hos Maria, hvis brystparti er über Weltklasse. Men det er ikke et retfærdigt sammenlignings rundlag, kan du mene. Og du vil have ret.

Olga er en A-skål, der er mere kvindelig end ungpigeagtig, hvis du forstår.

Og det er så i øvrigt helt i sin orden, men de er ikke den største attraktion ved Olga. Det var alene det, jeg mente. 

Thomsen skrev, den 14.7.2019 at 23:27:

Jeg må indrømme, at det der lædersuit er lige i skabet.....Hold da fast, hun er en fiks racerbil. ;)

Blot for at være sikker på, at ingen misforstår noget. Det er hende på billederne, men det er photoshoppede modelbilleder.

Jeg mener dog faktisk, at billederne ikke lyver, hvad figuren angår. Selv om hun desværre ikke mødte mig i læder-suiten, er Olga efter min vurdering en slank og nydelig pige med et mere end godkendt serviceniveau.

Men man skal som bekendt være yderst varsom med tillægsordene, og med at lade begejstringen løbe én i pennen, når der som her er tale om en førstegangsvisit og ditto anmeldelse.

Så det er bedre, at andre brødre beretter om deres besøg, end at jeg gentager mig selv.

Cobham 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 2 timer siden:

Men man skal som bekendt være yderst varsom med tillægsordene, og med at lade begejstringen løbe én i pennen, når der som her er tale om en førstegangsvisit og ditto anmeldelse.

Begejstring er som regel en yderst velkendt motivator, og årsag til en ofte positiv pen. Men med dit omdømme, er det helt ok ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...