Mastager 165 Skrevet 14. Juli, 2019 Hej med jer Har nogle været hos hende her: https://annoncelight.dk/showad/279107 Hostrupsgade 24b i Silkeborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 14. Juli, 2019 (edited) Jeg har ikke været der, og af praktiske grunde sker det heller ikke. Men jeg ville nok spørge, på trods af ønsket om ikke at spørge om ekstra, selv om "hun" opfordrer til at man lader være. Teksten kan være skrevet af hendes sponsor. Bare min tanke. Redigeret 14. Juli, 2019 af stump Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2019 Mener hun har haft egen klinik i Herning, sawadee, - så der må være nogle uldjyder som kender hendes evner som massør.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8620 44 Skrevet 17. Juli, 2019 Har sjældent oplevet noget mere uengageret... kæmpe skuffelse herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 18. Juli, 2019 8620 skrev, for 12 timer siden: Har sjældent oplevet noget mere uengageret... kæmpe skuffelse herfra. Hvad fik du? Kun massage? Hj, fp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8620 44 Skrevet 18. Juli, 2019 Lidt oliepjaskeri i en alt for blød seng. Ingen snak eller kommunikation. Ingen tilbud om mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 18. Juli, 2019 Nå okay... Lyder ikke så fedt da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 20. Juli, 2019 Har været forbi, 1 time blev til 1/2 time da hun ikke havde fået noteret at jeg havde bestilt tid 3 dage før telefonisk , så hun skulle lige ankomme først. Ja en blød seng, men hun kom tæt på ( pirrede måske), men jeg var ikke i humør til andre ting hvis det bød sig. Hun var meget snaksalig. Jeg kunne godt finde på at komme en gang mere og se om der kunne ske mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 30. Juli, 2019 Nogen der har været der for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg